The secret <3 - Aleasa ?!?! Cum asa ?!?!

397 29 9
                                    

Heyy :) un nou capitol :-? sper sa va plaka :) nu am ce sa va zik... in acest capitol mai ies la iveala unele chesti :-? cititi si veti vedea ;)

Akum imi dau seama ca am fst nominalizata la  Watty Awards Junior :-o nu pot sa cred :-o tokmai eu ... :-o daka va plake veti vota nuu :o3 ? multu orium :*

 Ma scuzati ca nu am mai scris... dar ce sa-i faki... nu am avut curent o saptamana :(( si insfarsit am .... asa ca uitati ce a iesit :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

The secret <3 Capitolul IX -Aleasa ?!?! Cum asa ?!?!

  - E o poveste lunga pentru care s-ar putea sa te superi ca nu ti-am zis mai devreme ... si poate cateva secrete ce te vor deranja ...

  -  Ce-ar fi sa incepi cu inceputul ?

  -  Pai dupa ce m-am mutat de aici , am locuit in America . Intr-o zi am hotarat sa vizitez putin imprejurimile  si asa am ajuns si intr-o padure . Am gasit acolo o fata cam de vreo 10 anisori care , cred eu , ca era rapita . Am vrut sa o salvez asa ca m-am cam luat la bataie cu acei oameni... iar ei au inceput sa o raneasca crezand ca eu am venit din partea parintilor ei . Acea copila care plangea de durere ma induiosat atat de tare iar oameni aceia m-am inerva incat... m-am transforma in ceva .. ceva maree si paros gen un lup+un urs+un caine = un varcolac .

   - Adica tu chiar esti un varcolac?!?!

-          Ai ghicit ... apoi parinti mei mi-au zis ca sunt si ei , iar de la mine se asteptau sa ma trasform pentru ca implinisem demult varsta metamorfozei . As fi venit mai demult dar, se pare ca avem dusmani iar tu esti asul lor din maneca .

  -     Ce sunt ?!?!

-          Forta lor ce-a mai puternica . Cand am auzit ca seful vampirilor , dusmani nostri este Geo am hotarat sa-l spionez pentru ai afla planul . Nu stiu prea multe dar cred eu ca sunt de ajuns. Ei vor sa ne omoare si pe noi si toti oameni ... sa isi faca o armata de vampiri chesti clasice ... dar se pare ca tu ai ceva ce le trebuie lor . Un fel de “dar” de care s-ar putea folosi in lupta cu noi . Cica cei mai puternici vampiri au daruri , iar tu il ai pe cel mai puternic sau pe cele mai puternice .

-          Wow sunt un multi-talent

-          Oarecum . Se pare ca vroiau sa te ia de partea lor si sa te controleze folosindu-ti darul sau darurile la maxim .

-          Pai si... ce e asa de imprtant in puterile mele ?

-          Nu stiu dar... am mai inteles ca tu ai ceva in sange . Ceva ce ei nu au . Se pare ca tu esti un fel de « aleasa »  un fel de « conducatoare lor , cea mai puternica dintre ei »

-          Aleasa ?!?! Cum asa ?!?!

-          Se zice ca tu ai ceva in sange din nastere .

-          Ce am ?!?!

-          Nu stiu nici eu .

-          Si eu ce ma fac acum ?!?!

-          Inca nu stiu nici eu nimic mai mult.. vom vorbi cu parinti mei dar am si o veste buna, am mai aflat ca au descoperit un fel de antidot pentru a trasforma orice « monstru » gen vampir, varcolac , vrajitoare , fantoma si orice alta creatura ce exista printre noi cu chip de om dar nu este , in om si bineinteles si invers .

-          Deci as putea redeveni om ...

-          Da , insa , mai intai, trebuie sa castigam razboiul .

The secret &lt;3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum