"hai selamat datang ke Namseok Highschool,nama cikgu En.song guru kelas yg kamu akan masuk kejap lagi"en.song menundukkan kepala nya .
"eh kena tunduk jugak ke ni ?" soal halla.
"ish kau ni,tunduk je la"balas eunha.
Mereka memperkenalkan diri mereka kepada En.song .
"kebanyakkan budak baru yg masok kesini,pasti seorang tak pun 2 orang itu pun lain umur.kamu ni emm cikgu pelik sikit,6 orng sekali gus masok"soal en.song pelik
"aaaaaaaaaaa" itu saja yg mampu mereka sebut.
"hah kami sepupu,pakcik kami yg jaga kami sbbnya mak ayah kami ade hal dekat luar negara.lama la jugak dorang kat sne,so dorang hantar kami kat sini..heee"jawab tzuyu pantas.
"haah betol tu" jawab mereka serentak
"hurm peliknya diorang ni"en.song hanya mampu bercakap didalam hati dan hanya memberi anggukkan dan senyuman kepada mereka berenam.
"mari ikot saya kekelas kamu semua"
"urm cikgu ? Dalam kelas tu ada besi tak ? " soal joy
"hah ? Urmm rasenye tak de,pihak sekolah mmg tak dibenarkan besi berada didalam kelas.berbahaya"balas en.song.
"fuhhhh lega "
----------------------------------------------------------
Kelas 5 moon.En.song membuka pintu kelas 5 moon,kelas itu masih bising.Apabila mereka melangkah masok sahaja suasana didalam kelas sepi.Semua mata tertumpu kepada mereka lagi-lagi pelajar lelaki.
"okey semua,seperti yang awak nampak dihadapan ini,kita ada 6orang pelajar baru didalam kelas ini.sila memperkenalkan diri"arah en.song.
Mereka berenam memperkenalkan diri.
"baiklah awk berenam boleh duduk dibelakang itu"
Mereka hanya menundukkan kepala tanda faham.semasa mereka berjalan ke arah meja macam-macam suara yang mereka dengar.
"cantiknya dorang"
"sombongnya"
"asal dorang ni pelik?tapi still cute"
"attitude gila dorang,muka serius ja"Meja barisan yang pertama diduduki oleh joy dan hyuna,manakala meja barisan yang kedua eunha dan mina dan barisan yang terakhir halla dan tzuyu.
"mana kita nk cari sejeong ? "bisik mina kepada eunha.
"tu la,sekolah ni dah la besar,aku pon xingat sngt muka sejeong. "jawab eunha
"baik lah kita sambung ,bukak m/s 58"lantang en.song bersuara.
--------------------------------------------------------
Kringgggggg!!"jangan lupa siapkan homework yang saya bgi tu ye,saye keluar dlu"
"hurmm baru masok pon dah ade homework,arhh malasnyaa"mina bersuara.
"aku tak faham pon ape yang dia ajar tadi" halla membuka mulut
"memang lah kau xfaham,dari start en.song ajar sampai dia habis ajar aku tengok kau dok tengok kt luar tingkap je.kau berangan ape?"bebel tzuyu
"hurm tetiba terbayang nak hisap darah orang,nyum nyum nyum,sbb tu lah aku xdpt concentrate "halla memberitahu sambil menjilat bibirnya.
"halla,kau jangan cari pasal "
"ahahahaha aku gurau jaa,chill laa"
Tanpa teragak-agak eunha mengetuk kepala halla dan mengusutkan rambut halla yang berwarna blonde itu.
"sakit laa "
"padan muka"
"weh ? Korang perasan tak ? Budak-budak lelaki tu pandang semacam kot kt kita"hyuna bersuara
Dengan serentak mereka memandang ke arah budak lelaki yang hyuna maksud itu.alamak bertentang mata la pulak .
"weh korang!jangan lah pandang serentak,adoi la"
Mereka terus mengalihkan pandangan mereka.
-----------------------------------------------------------
"korang tak rase pelik ke kat dorang tu ?" soal kim namjoon"apa yang pelik,aku tengok biase je,"jmin menjawab dengan selamba
"kau ni namjoon ,dekat crush aku kau cakap pelik,kt dorang pon kau ckp pelik ,haishh"bantah jhope.
"aku pun rase dorang ni pelik "
"finally ada pon orng sokong aku,thankz suga "
"kenapa korang kata dorang pelik ? "tanya jin
"tadi kan aku pegi tandas pastu aku saje la lalu sebelah meja dorang,aku dengar si ape ek nm minah tu ? Ermm halah halah halah lupa pulak nama dia ,dia ckp die nk hisap darah orang"suga mula membuka cerita.
"ohh halla la name die " beritahu jungkook yang membisu sejak tadi.
"kau ingat hah nm dorang ? Ahahaha hebat nyaa kau kookie" V memuji
"setahu aku vampire je hisap darah orang ni,tak kan la dorang semua tu vampire,tak logik"
" apa yang xlogik nya chimchim?"
"mana ada vampire lawa"
Tangan rapmon terus mendarat diatas kepala chimchim tanpa segan silu,ahahahaha(k author pening)
"kau ni,mesti tak habis baca buku tu kan ? Sebab tu kau tak tahu "
"heee mn kau tahu suga ? Buku tu tebal so aku malas nk baca "
"so kita nak buat apa ? " soal v
"kita ngorat dorang ! Hah aku cop joy dulu k ? She mine " ujar jimin
"hey,budak pendek ni -_- "
"aku nk mina "
"kau pun jin ? "
"hee chill la rapmon,meh aku tolong pilih untuk kau nak ?"
"terima kasih jela"
"eleh sombong"
"aku ade idea ! "
K guys author buat part ni macam pening je ,ahahahaha nari kittt ..ewahhh !!
YOU ARE READING
Vampire Land
VampireDapat kah mereka menawan vampire land itu semula? Dengan kelebihan yang mereka ada, mereka pasti berjaya tapi malangnya mereka perlu berkorban demi vampire land. K guys bts, seventeen and exo ada dlm this story. #enjoy P/s ni my first ff,enjoy guys...