Opet škola namrštila se kada je zvala majka.
Uf 7 je sati.
Obukla je crne uske pantalone i žutu majicu koju je uklopila sa zlatnim patikama.
Kosu je pocesljala i pustila da pada niz njena ramena. Stavila je malo pudera i izjurila iz kuće sa rancom bez doručka.
Kao i svaki dan utrčala je u školu minut prije zvona. Kako je sve ocjene dobila na časovima se dosađivala.
Uzela je knjigu Nore Roberts" Srce od stakla"i čitala.
Nakon 15 min. nastavnica je podjelila svima ocjene i rekla da mogu da izađu napolje da prošetaju.
Divna je ne gledajući ostale učenike sišla niz stepenice škole sa svojom knjigom i otišla u park na miru da je čita.
Svi su je posmatrali kao da je pala sa neba. Čitanje knjiga koje nisu obavezne za njih je izgledalo glupo i bespotrebno. Ona se nije obazirala na to. Za nju su oni svi bili jednolični i prazni.Osjecanje među njima bilo je obostrano Sjela je na klupu u parku okružena cvijećem i drvećem.Sve je odisalo mirom. Nadala se da bar ovdje niko neće ometati jer su svi otišli u kafiće ili u šetnju. Ali prevarila se....Prije 10 min.
Pavle je tokom prvog časa posmatrao Divnu. Izgledala mu je tako smireno dok je čitala knjigu. Nije dosad opazio ljepotu kojom je zračila. Smeđe oči koje su odavale tugu ali bile tako divne, izgledala je kao anđeo sa tom plavom kosom i punim usnama. Proveo je pune 3 godine vrijeđajući je bez ikakvog normalnog razloga. Nakon što mu je prošlog dana rekla zašto ne želi da mu pomogne on je čitav dan proveo razmišljajući o njoj. Njemu je to bilo samo zezanje mislio je a njoj je predstavljalo pakao iz kojeg nema izlaza. Kada ih je profesorica pustila da izađu ,on je pratio Divnu do parka.Sadašnjost
Sjedjela je zadubljena u knjigu. Izgledalo je kao da se nalazi u nekom drugom svijetu gdje vlada harmonija i mir.
"Ćao"- rekao je umiljato i pogledao je toplo
Podigla je glavu i zaprepastila se
"Pavle šta radiš ovdje"?"aj molim te otiđi"-rekla je uzrujano
"Kajem se zbog svih stvari koje sam ti radio" rekao je nervozno gledajući cas u svoje patike a cas u njene zacakljene oči
E pa zakasnio si !
Znaš trebao si da se izviniš posle prvog ruganja mom izgledu odjeci...
Da ljudi mogu da biraju misliš da ne bi svi bili lijepi.
Ajde Pavle odgovori mi?
Pa...-zbunjeno poče Pavle"Da ti ja kažem
svi bi imali odlično lice tijelo..." -preduhitrila ga je Divna ne davajući mu da dođe do riječiZnas li koliko boli kada mislis da si ti dno i da su svi iznad tebe?
Osjecas se usamljeno ,odbačeno a ne znas kako si u stvari doprinio tome.Mi ne odlučujemo o našoj spoljašnjosti ali hvala Bogu na unutrašnjost možemo da utičemo. A ti si tu zakazao. Možda si ti lijep i zgodan nekima ali ti si za mene obična prazna ljuštura koja ne zaslužuje život koji ima.
"A sad se skloni od mene"Zastao je ne znajući šta da odgovori. Potresla ga je svojim riječima punim gorčine i bijesa. Ovo nije očekivao . Mislio je oprostiće mu a onda će je negdje izvesti počeće da se druže i .. kraj priče.
Ali ona njega mrzi iz dna duše a to će teško promjeniti. U glavi mu je odzvanjala rečenica da je on prazna ljuštura i da ne zaslužuje ovaj život. Da li sam stvarno toliko smeće bio? -pomislio je.
"Da li ćeš mi ikada oprostiti" napokon je izustio
"Želim da krenem novim životom i zaboravim sve ovo. Pokušaću zbog sebe . Nije mi lako niko od vas koji su me maltretirali tokom školovanja nije zaslužio da ga pogledam a kamoli oprostim."
-rekla je i krenula bijesna ka učionici
Divna sačekaaj me idem sa tobom. Dokazaću ti da nisam baš takav kakav ti misliš da jesam- rekao je odlučnoDivna se podsjetila rečenice koju je psiholog izgovprio
" Ako želiš da izliječiš te svoje rane potrebno je da se suočiš sa ljudima koji su te povrijedili i pokušaš da im oprostiš da bi krenula dalje"
Psiholog je uvjeravao da svi njegovi pacijenti koji su to uradilu su osjetili kao da
da im je kamen pao sa srca ili kako oni kažu "Kao da smo počeli život ispočetka"
Obećala je tada svojim roditeljima da će pokušatiDogovoreno prihvatam- rekla je smireno.
Pavle nije mogao da povjeruje šta čuje . Nakon nekoliko sekundi ćutanja prišao joj je i rekao nećeš se pokajati.
Idemo zakasnićemo-rekla je grubo
Krenuo je
Divna je namjerno išla nekoliko koraka ispred njega
A on nije micao pogled sa nje . Nije mogao da vjeruje da je to ista djevojka koju je prozivao 3. godine.Prije 3godine
Prvi dan škole
Zelim da mi se svi predstavite i kazete svoje uspjehe iz osnovne skole
Ja sam Jana, vrlo dobar
Ja sam Ivan dobar
Ja sam Pavle-predstavio se sto samouvjerenije ,vrlo dobar
Ja sam Marko,dobar
...
Ja sam Divna, skroz odlicna-rekla je stidljivo da su je jedva čuli
Bravo Divna .Nadam se da ćeš i ovdje nastaviti biti dobra kao i u osnovnoj rekla je razredna sa iskrenim osmehom.
Svakim danom Divna je pokazivala koliko se u stvari razlikuje od ostalih učenika. Jedina učenica koja je bila spremna dati odgovor na svako pitanje ,koja je pomagala drugima na testovima sto su djeca stalno koristila. Međutim koliko god da im je pomagala svi su bili ljubomorni na nju.
"Ako te svi vole radiš nešto pogrešno"Malo pomalo niko je nije volio svi su je vidjeli kao nekog krpelja kojeg treba otkloniti.
Bio je utorak 5. decembar ,snijeg je padao na sve strane .Divna nije voljela zimu.Kad dođje zima ona dobije tešku prehladu i danima ima visoku temperaturu. Tog utorka zvonio joj je alarm za skolu ona ga je sto prije iskljucila jer je osjetila jak bol u glavi. Dešavalo se da alarm neprestano zvoni i po 20 min pa joj nije smetao da još malo prispava. Osjetila se jako iscrpljeno . Oči je jedva otvarala ,usta su joj bila suva i činilo se da bi svakog sekunda mogla pasti u nesvjest... Ostala je kod kuće. Iako nevoljno znala je da će joj se stanje samo pogoršati ako ode.
Kada u skolu nije došla nekoliko njih je kovalo plan protiv nje.
"Nisam mogla juče da dobijem peticu jer bi se moja petica i Divnina razlikovala rekla mi je nastavnica engleskog juce. Ufff sve zbog te odvratne male"-govorila je Tijana visoka plavuša koja je bila odlična učenica ali daleko manje znanja posjedovala od Divne
Da ja se slažem moramo nešto da preduzmemo-govorila je Ivana kojoj je Divna dosta puta pomagala da uradi domaćiDa ja mislim da treba da joj pokazemo da osim njenih ocjena ne posjeduje nista vrijedno. Ona je samo jedna dosadna štreberka- govorio je Pavle ( ne zato što mu je Divna nešto uradila već zato što mu se Tijana djevojka koja nije podnosila Divnu sviđala i želio je da je impresionira)
Na kraju je i uspio smuvao se sa Tijanom, a Divni svaki dan pretvarao u gori od prethodnog.
Govorio joj je da je šugava da se zato niko sa njim ne druži,
da mu se gadi kad je vidi da bi povratio sve sto je doruckovao,
da mu je skratila pola života njenom pojavom... I to mučenje se nastavljalo iz dana u dan iz godine u godinu.
YOU ARE READING
Slomljena
RomanceDa li ste ikada željeli da promjenite vaš način života,izgled,ponašanje... nadajući se da će vam se život poboljšati Znate dane kada se smučite sebi i poželite da se sklupčate u jedan ćošak i zauvjek ostanete tamo.Kada ne znate šta ste skrivili pa...