Глава 2

35 6 4
                                    

- Да, секси е.
- Нали?! Да...а за какво говорих?
- За сестрати - каза Алек,а Клеър се очуди - Катрин!
- Вярно, аз какво си помислих...
- Да, забелязах.
- Знаеш че там има диван, нали?!
- Тук ми е добре.
- Не знаеше, че има диван нали?
- Ни най-малко. Е, значи фитнес треньорката...
- Какво за нея?
- Секси?
- А, да... Тя е толкова гореща и красива.
- Да, забелязах. Супер сладка.
- Но от сега да си знаеш, тя е моя, или поне ще бъде. Аз съм лезбийка. Дам.
- Няма срамно, аз по едно време бях гей. Знаеш падах си по момчета.
- Ха-ха-ха - Клеър избухва в смях.
- Лесбийка - вика и Алек на шега и продължават да се смеят.
- Гей! ...Чакай в това няма смисъл.
- Аааъъъ... чак сега ли разбра...
- Не, чак сега осъзнах. - каза засмяна Клеър.
- Забавно.
- Да, - отдъхна си Клеър - аз ще трябва да тръгвам...
- Добре.
- Защото...
- Казах добре.
- Добре. - Клеър стана - Чал.
Вече беше към обят и във мазето беше влязло малко светлина. Алек беше заспал на пода. Чу се звукът от скърцаща врата и Алек ведна се изправи на крака, беше му рефлекс, въпреки че не знаеше как се е сдобил с него. По стълбите слизаше русокосо момиче със къдрава коса.
Червилото и беше ярко червено.

На ръката си имаше 5 гривни, Две от гривните не значеха нищо, но другите три, да

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

На ръката си имаше 5 гривни, Две от гривните не значеха нищо, но другите три, да. Първата ангел, третата - демон, петата - безкрайност

 Първата ангел, третата - демон, петата - безкрайност

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ти сигурно си Катрин.
- Сестра ми, лезбийката, сигурно ти е разказала всичко.
- Всичко?!
- Да, всичко.
- Аз не бих казал всичко, просто сподели някой неща.
- О, красавецо. Моята сестра не може да каже малко и после да замълчи. - каза Катрин и премести един стол така, че да е до Алек.
- Не го вярвам. - каза Алек и застана пред дървеният стол
- И какво ти каза? - попита съблазнително Катрин, като прокара ръката си по ризата на Алек, а той веднага се отдръпна като опърлен. Но Алек успя да направи само една стъпка, защото столът беше плътно зад него. Катрин се приближи към него пълно, колкото можеше.
- Ами, че си падаш купоните - каза притеснено Алек и гледаше да горе.
- Ъхм. - каза съблазително Катрин като продължаваше да прокарва ръката си до средата на ризата и пак до горе.
- И че си Катрин.
- Да.
- И, че си с къдрава коса.
- Продължи.
- И, че ти ще се грижиш за мен.
- Хм - каза леко разочарована. Катрин застана на пръсти и се опита да целуне Алек, но Сам ги прекъсна.
- Катрин, ето къде си. - каза Сам, а Катрин направи недоволно физиономия. Но после се усмихна фалшиво.
- Хей, Сам. - каза радосно, но фалшиво, Катрин. И отиде да го прегърне. Катрин си сложи ръцете на врата на Сам, изпънати, тоест се увиси на вратът му, без да се увисва. И имаше една малка мила и невинна целувчица.
-Хм. - леко недоволство се чу в гласът на Сам.
- Какво?!
- Мммм....Нишщо.
- Това "нищо" означава?
- Вие да не сте двойка? - попита Алек, с изненада на лицето.
- Да,и сме щастливи - каза щастлива Катрин като погледна към Алек
- Що? Проблем ли имаш с това?... - каза злобно Сам, което леко помрачи усмивката на Катрин. А Алек само вдигна ръце.
- Добро момче. - каза подигравателно Сам.
- Идиот - каза тихо Алек като огледа с поглед стаята.
- Аз ще се качвам горе, бейб.
- Добре - отговори леко тъжно Катрин. Сам я целуна леко по устата и се качи горе. -Какво?! Това че Клеър си е разтворила и изляла чуствата пред теб не значи, че и аз ще го направя. - каза бързо и ядосано Катрин, а Алек седна със скръстени крака, на пода.
- Добре - каза Алек, спокойно, слякаш не му пукаше, защото не му пукаше.
- Просто е сложно. - каза и седна по същият начин като Алек. - Сам, понякога се държи като задник.
- Понякога?!
- Окей. Сам, често се държи като задник. - каза през зъби Катрин. - Но в това му е чара.
- Не знам какво да кажа.
- Добре - започна пак щастлива - защото ако има...х
- Добре ли си? - попита леко загрижено Алек.
- Да, да. От къде взе това колие?

- Майка ми, ми го е оставила преди да ме остави

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Майка ми, ми го е оставила преди да ме остави.
- Ол...ам...аз...съжалявам...
- Няма нищо Катрин. Не мисля, че ще се почуствам зле, защото някаква откачалка ме е оставила. Та аз не я познавам.
- Значи го имаш от бебе?
- От две годишен.
- Ол, съжалявам.
- Няма проблем. Както казах, не я помня. Тя ме е оставила при приятели на приятели на някаква нейна приятелка. Това е всичко което ми е оставила.
Катрин и Алек си говориха още час, може би два, а може и повече.

fall in love-спрянаWhere stories live. Discover now