Чу се тряск от туко що отворената врата. Лампата.
-Лал. Не беше чак толкова страшно.
Шише пада. И Боби изпищя леко.
-Успокой се,Боби. Това беше шише.
-Окей.
- Може ли да те попитам нещо?!
- Казвай Кейт.
- Първо никога не ми казвай Кейт, мойто име е Клеър и няма нищо общо с Кейт. - казваше тя докато се приближаваше злобен-бесен поглед, като се приближаваше към Боби със злокобен глас. На Алек му ставаше по-смешно със всяка крачка която Клеър правеше към Боби.
- Добре - отвърна уплашено Боби.-Та, какъв беше въпроса ти?!- Защо носиш спринцовката с приспивателното на възглавничката?! -отсъпи крач ка от Боби преди да проговори.
- По безопасно е. А и няма да се изхаби. Имам предвит изразходи или изтече. - Клеър се обърна с гръб към Боби и с лице към Алек с подла усмивка.
- Похаби. - каза Клеър като леко извърна глава назат, бе да го вижда, но колкото той да види дясната страна на лицето и.
- Да.- отвърна без въздух Боби.
Клеър се приближи към Алек, шумно. Погали лявата страна на лицето с дясната си ръка. Обърна глава към Боби, без да си маха ръката от лицето на Алек.
-Идваш ли?!
- О,да. Естествено. - отвърна Боби и с бърза крачка се приближи към Клеър и пленика. Клеър погледна към Алек още в секундата в която Боби с запъти към тях. Клеър погали лицето на Алек.
- Гледай това. - каза Клеър точно преди Боби да стигне до тях. Тя подаде дясната си ръка назат. Боби сложи спринцовката в ръката на Клеър. Тя се усмихна подло. И докато някой се осети тя вече беше забила спринцовката във вратът на Боби. Алек остана с отворена уста.
-Впечатлен?! -попита Клеър като леко обърна глава към Алек.
- И то много. -отвърна все така изненадано Алек. Огробна усмивка озари лицето на Клеър. Тя прескочи спящия Боби който беще беше гушнал червената възглавничка на която досега носеше спринцовката с приспивателното.
- Хайде. - Клеър подаде ентосиазирано ръка на Алек, той и се усмихма и хвана ръката и. Тя тръгна нагоре заедно с него .
ESTÁS LEYENDO
fall in love-спряна
RomanceЕдно момиче Едно отвличане Едно момче Една сестра, която иска отговори И една съдба