Bolum 5

33 4 1
                                    

•••16 yil once•••
~Athena'dan~
Roy ve Jensen surekli yeni gelen cocuktan bahsediyorlardi. Ben cesaret edemezdim her yeni gelenin yanina gitmeye. O yuzden henuz gormemistim bile geleni. Roy ' a gore o yeni Alfa'ydi. Butun ozelliklere sahipti sadece kurek kemiginin altindaki yerde bir Alfa isareti varsa emin olunabilirdi. Jensen bana dondu ve bu isi sen yaparsin bakisi atti. Jensen lutfen.. dedim gitmemek icin yalvarircasina. Hadi Red dedi Roy. Bana hep Red derdi. Adim Amanda Daniel Red. 7 yasindayim ama bir Junoon oldugum icin yasimdan fazlasini dusunebiliyorum. Yani icim 30 disim 7 yasinda 😊. Bu ozelligimi cok seviyorum. Jensen ve Roy'un israrlariyla koridora ciktim ve yeni cocugun odasina yurudum. Kapiyi calip iceri girdigimde bi koseye oturmus dizlerini kendine cekmis titriyordu. Etraf dagilmisti. Cam kirilmisti bu yuzden hem oda buz gibi hem yerler cam kirigiyla doluydu. Cocuk en fazla 5 yasindaydi. Ama guclu oldugu kesindi. Cok hasar vermisti etrafa. Cam kiriklarina dikkat ederek yanina gittim. Selam.. dedim en tatli ses tonumdan birini kullanarak. Ses yok. Ben Amanda... Yine ses yok. Senin neyin var? Diyip yuzunu avucladigimda kan canagina donmus bos bakan bir cift yesil goz karsiladi beni. Olu gibiydi. Mosmor dudaklari bembeyaz ve soguk teni, bos bakislari... Irkildim. Aman Tanrim.. diye mirildandim. Kosarak odadan cikip Jensen'la Roy' a haber verdim. Geldiler onlarda hizla. Roy cocugun tisortunu cekistirip isarete bakti. Ve ordaydi. Aradigimiz Alfa oydu.. Jensen ve Roy kendj odalarina tasiyip mudure odayi gosterdiler. Mudur o cocugun yanina gidip en agirindan bir tokat atti ve " Burasi senin babanin evi degil!! Her istediginde yikamazsin ortaligi!! Diye kukredi. Cocuk dunyadan kopmus gibiydi. Yine bos bos mudureye bakti. Mudure bir anda kolundan tutup surukleyerek odasina goturdu. O odadan duyulan hakaretler butun yurdu sararken benim de sessizce aglamama sebep oldu. Bizden yasca buyukler konusurken dinledim. Cok fakirlermis. Babasi tefeciye borclanmis. Bir gun evde otururlarken - o zamanlar Varun 4 yasinda- eli silahli adamlar evi basmis annesi saklamis hemen Varun'u yatagin altina. Adamlar Varun'un abisini ve babasini taramis ve annesine donup "Parayi 6 ay icinde odemezsen senin bedeninden aliriz. Ha daha odemezsen once onun bedeninden sonra senin canindan aliriz."Demisler Varun'u gostererek. Ardindan gitmisler. Varun'un ilk olum gorme maratonu olmus bu.Kadin 6 ay boyunca cok calismis, aramiz taramis bulamamis tamamini paranin. Adamlar yine evi basmis ve Varun'un karsisinda sahip olmuslar annesine. Ardindan annesi para toplayana kadar satmislar herkese. Varun her seyi goruyormus. Ici kan agliyormus. Varun hic konusmamis. Bebekken bile agzini acmamis. Agu dahi dememis. Aglarken de sesi cikmazmis. Bir koseye siner titreyerek sessizce aglarmis. 5. dogum gununde annesini Varun'un karsisinda oldurup parcalarina mum dikmisler ve gulerek Varun'a : Iyi ki dogdun pic kurusu diyip gulmusler. Varun'un psikolojisi zaten bozukken iyice bozulmus. Adamlar onu sokaga atip kacmis. Komsulari onu eve alip beslemis,giydirmis. 2. Gun onu buray getirmisler. Burda da cok kotu davraniliyormus yasadiklari bilinmeden. Onlar bunu konusurken bende titremeye ve sessizce aglamaya baslamistim bile. Bunu fark eden Jensen yanima geldi ve sarildi sımsıkı. Ne oldu Amy? Dedi Jensen sakinlesirmek istercesine saclarini oksarken. Bende bastan sona her seyi anlattim aglayarak. Ben anlatirken Varun odadan cikmisti ve onunla Roy ilgileniyordu. Bu kesinlikle Alfa.. diye mirildandi Jensen ve iceri girdi elimi tutarak. Varun hala titriyordu. Hey. Bana bak diyip yanina gitti Jensen. Bak.. biz senin dostunuz. Sana yardim etmek icin burdayiz. Dedi ama Varun onu umursamiyordu bile. Yasadiklarini biliyoruz dedi Varun hala ona bakmiyordu. Roy: Acaba sagir mi? Dedi bi bana bi Jensen' a bakarak. Jensen: Dilsiz dedi. Varun Jensen' a bakti bu sefer.
Roy bi elini beline koyup diger elini sacina daldirdi ve nasil anlascaz? Dedi merakla bize bakarken.
Jensen: Cok kucuk yazmayi da bilmez. Varun'un kaslari catildi ve kalkip masadan kagitla kalem aldi bisey yazip Jensen'a verdi. Yazmayi bilmesi bizi sasirtmisti. Jensen kagidi disindan okudu: Ne sacmaliyosunuz ve kimsiniz?
Jensen kagidi yataga koyup Varun'a dondu. Biz sana yardim etmek icin burdayiz. Bu Roy bu Amanda bende Jensen dedi tek tek bizi gostererek. Varun bi sure bana bakti sonra kapiya yurudu. Jensen kolunu tuttu. "Bir yere gidemezsin." Dedi. Varun ona bos bos bakmakla yetindi. Roy ekledi: Sana anlatmamiz gereken seyler var. Varun hirsla kolunu cekti ve kosarak odadan cikti. Roy'la Jensen ufak bi bakismadan sonra pesinden kostu. Bende onlari takip ettim. Varun cidden cok hizli kosuyordu. Durdugunda arka bahcede bir duvarin onundeydi. Nefes nefese bir sekilde duvara bakti. Biz de aramizda
"Napiyo la bu salak? "Bakislari attik. Varun'sa bir asagi bi yukari bakip hesap yapiyo gibiydi. Varun?diyip yanina gittim. Bir anda bilegimden tutup duvara yapistirdi. Cok gucluydu. Bu yasta bu kadar zeki ve guclu olmasi ilerde neler yapabileceginin gostergesiydi. Beni duvara yapistirirken basimi carpmiyim diye basimin gelecegi yere elini koymustu. Yavasca cekti elini. Boyuma ulasmak icin parmak ucunda kalkmisti. Normal sekilde durdu. Duvara bakmaya devam etti ben duvara yasliyken. Roy biraz anlamis gibiydi.
-500 gr Dinamite ihtiyacin var dedi. Jensen ve ben anlamamjstik onlara baktik. Varun basini hayir anlaminda salladi. Roy'un koluna dinamitsiz yazdi parmagiyla.
- Baska nasil yapabilirsin ki? Dedi saskin saskin. Varun basiyla hocalarin ickilerini bulundugu dolabi gosterdi camdan.
- Mantikli dedi Roy dusunceli bir tavirla. En yaslimiz Jensen'di. 15 yasindaydi . Roy 13 . Onlar iyi biliyordu o isleri. Varun'un da anlamasi beni sasirtmisti. Jensen etrafa bakarak "Icerde konusalim" dedi. Varun geri cekildi. Onden yurudu. Aramizda cok boy farki yoktu Varun'la. Etrafimizdaki buyukler bize garip garip bakiyordu. Cok kucuktuk ama hareketlerimiz cok buyuktu yasimizdan. Ozellikle Varun'unkiler. Varun'un ustunde beyaz bir kazak ve siyah pantolon , ayagindada botlari vardi. Anlatilanlardan daha iyi giyimliydi. Cunku disarda onu goren kadin general komsulari onu eve almis giydirmis hazirlamis yemek falan yedirmis 2 gun bakmis sonra onu ekipler almis.

 Cunku disarda onu goren kadin general komsulari onu eve almis giydirmis hazirlamis yemek falan yedirmis 2 gun bakmis sonra onu ekipler almis

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bense renkli gozlerim ve sari-kumral arasi sac rengimle gayet guzeldim. Tipki bir melek.. Annem hep bana melek derdi...

Suan duygulanmanin sirasi degil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Suan duygulanmanin sirasi degil. Diye dusunup basimi iki yana salladim ve kendime gelince iceri girdim. Odaya girdik ve oturduk. Neden boyle birsey dusundun? Dedi Jensen Varun'a. Varun omuz silkti. Bize bakmiyordu yine.
Roy: Cidden dilsiz misin ya?
Hic umursamadi bu soruyu Varun. Ben dudak buzmus onlari izliyordum sadece. Disari bakiyordu. Yanina oturdum ve : Bazen insanlari oldurmek geciyo icinden degil mi? Hatta suan Mudure ve Roy'un suratini dagitmak istiyosun. Dedim. Yasasin zihin okumak! 🙅🙆🙇. Bana bakti gozlerinde ilk defa bir pirilti gordum. Bu yuzden bu patlamayi dusundun. Sana zarar veren herkesi yok etmek icin adilan ilk adim olarak...

BermudaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin