Bolum 4

42 4 1
                                    

~~Norah'dan~~
Bir de Artemis cikti basimiza. Guclu gorunmesj bu savasi kazanacago anlamina gelmez. Ama Roy'un onu secmesine sebep olabilir. Buna engel olmaliyim kesinlikle. Ama nasil? Ben hep boyleydim. Poncik poncik. Nasil farkli olabilirdim? Bana yardim eden her zaman Minty olmuatu ama bu sefer oda -1 puandaydi. Piggy de Minty'de poncikti. Sunita'dan da istemek istemiyordum be. Egosu tatmin olucak istersem eminim. Ama benim degismem farz. Beta icin... Bu konuyu Varun'la konussam hic fena olmaz aslinda ama suan yanimda Pigyy var ve disardayiz. Onu yalniz birakamam cunku suan tek dusundugu Varun'la Roy neden kendisi icin kavga etti? Bu konuyu bende merak ediyor ve kiskaniyorum. Niye yani Roy?! Oppps bunu disimdan soyledim sanirim. Piggy anlamamis gibi:"Hi?" Dedi. Batti balik yan gider.
- Asigim ben Roy' a dedim gozlerm dolarken. Neden senin icin kavga ediyordu ki? Dedim gozyasim dustu. Sasirmisti hemen silip sarildi. O pislik herifin teki diyip basimi oksadi. Gerci onlar hep oyle dedi. Bi sure sonra donup kaldigini hissettim. Basimi kaldirip ona bakinca gozleri dolmus karsjya baktigini gordum hemen basimi cevirip o yone baktim. Saara surtugu Varun'u duvara yaslamis basini boynuna gommus elini tutuyordu. Varun'un diger eli onun belindeydi. Gozlerim buyudu. Piggy'nin gozyasi sacima dusunce biraz geri cekildim. Tam yasi silecekken bir anda kosarak okulun kapisina gitti. O kadar hizli kosuyordu ki yetisememistim. Ama arka kapiya gittigini gormustum. Arka bahveye kostum bende ve duvardan atlayip yanina gittigimde Varun'un hep takildigi kisimda agladigini gordum. Duvarda bir ortu ortuluydu. Varun duvara resim yapmisti ve saklamisti. Piggy ortuyu bir anda cekince duvarda kendi resmini gordu ve gozyaslari gozunde asili dondu kaldi. Saskin saskin resme bakti bir sure. Bende ayni sekildeydim. Bu resme Piggy gelmeden once baslamisti nasil birebir yapmisti? Karsisindaki duvatda zaten Athena'nin resmi vardi. Ve Athena'yla birebirdi resim. Roy kosenin basjndan bana" sessizce gel yanima " isareti yapinca gerj geri yuruyerek yanina gittim. Beraber Piggy'e baktik. Varun Athena'yi cizdigi duvara yaslanmis Piggy'e bakiyordu. Gozum Saara'ya kaydi. Bizim saklandigimiz yerin tam karsisinda hayran hayran Varun'u izliyordu. Piggy arkasini donup Varun'u gorunce ufak bi ciglik atti. Varun ona yaklasip duvara yasladi ve eliyle agzini kapatti. Piggy agzi kapaliyken "Ama neden" diye homurdandi. Ruyamda gordum.. diye acikladi Varun. "Ondan sonra gelen melegimsin sen benim.."
Piggy sok olmustu. Son gucuyle Varun'u itip bagirdi. Saara'na git sen!! Roy hafif bir kahkaha atti. Kahkahasina oldugum adam...
Varun'un kaslari catildi. Ve
-Sacmalama oylesineydi o dedi. Piggy sinirle ona bakiyordu. Seviyor musun? Dedi Varun aniden Piggy'e. Piggy sok. Ben sok. Roy sok. Saara sok. Piggy'nin yanaklari kizardi. Varun elini yanaklarina koyup optu Piggy'i. Sorusu cok odunsu olsada sonunda isi duzeltti. Cok guzeldi behhh. Gulumsedim istemsiz. Gozumu kirpmadan izliyordum onlari. Piggy geri cekilip Varun'a tokat atti ve ard arda vurmaya basladi. Ilk opucugumu caldin! Diyordu ve bir yandanda gozyaslari dusuyordu. Sasirmistim. Varun'da sasirmis gibiydi ama Roy yamuk gulumsemesiyle izlemeye devam etti.
- Sen pis herifin tekisin!! Diye bagiriyordu Piggy. Varun Piggy'nin bilegini tuttu ve gozlerine bakti. Bi sakin ol.. dedi. Piggy bi sure Varun'a bakti ardindan sımsıkı sarilip agladi.
- Senden nefret ediyorum...
- Biliyorum...
- Senden tiksiniyorum...
- Biliyorum...
- Sen kullanilmis bi varliksin...
- Biliyorum..
- Ama cok guclusun...
-Biliyorum...
- Bir daha konusmayalim. Diyip geri cekildi Piggy. Bir daha asla.. dedi son kez Varun'a bakip geri geri yurudu ve kosarak yurda dondu. Bu son yaptigi beni bir kez daha soka ugratirken Roy'un "yes" diyip o hareketi yapmasina sebep oldu. Roy'a tiksinen bi bakis atip Piggy'nin pesjnden gittim. Odaya girince yataga oturdu ve biraz kafami topliycam.. Cikar misin? Dedi. Yalniz kalmasi belki de en iyisidiir diye Peki.. diyip ciktim. Varun'un odasina gitdim ordan cikar cikmaz. Yataga oturmus ,basini avuclari arasina almis yere bakarak dusunuyordu. Yanina oturdum.
- Gercekten seviyo musun onu? Dedim.
-Junoon meselesini biliyorum dedi.
- Medusa'n o ...
- Bu yuzden onu istedim ama..
- Zamana ihtiyaci var.
- Biliyorum.
- Sirf melegin o oldugu icin mi optun?
- Evet. Baska neden olsun ki?
- Hic sevmedin yani?
- Ben o hatayi yaptim ve oldum Norah.
-Bende oluyorum...
- Degismek isteme. Seni boyle sevmeli.
- Ya savasi kaybedersem?
- Sadece savas icin kisa sureligine gorunumunu degistir.
- Nasil yapicam?
- Sunita 'dan yardim al.
- Ya etmezse?
- Varun gonderdi senden baskasi yapamazmis de seni bastan yaratir.
Kikirdadim. Dur bi deniyim saol diyip yanagindan optum ve Sunita'nin odasina gittim. Yataga yatmis tikicanlariyla muzik dinliyor telefonla ugrasiyordu. Ne var bucur dedi tek kasi kalkik bana bakarken.
- Sey... Varun beni gonderdi. Diyince hepsi dogrulup parlayan merakli gozlerle bana bakti.
- Soyle.. dedi Sunita gulumseyerek. Iste bizim okulda Varun etkisi. Kikirdama istegimi bastirip: Beni daha guclu ve havali gostermenizi istedi. Siz iyi bilirmissiniz bu isleri. Dedim. Guldu. Evet ama biraz zor olcak. Makasi ver dedi yan tarafinda oturana o kalkinca doner sandalyeyi ayagiyla bana itti. Otur dedj. Makasi alip ayaga kalkti. Elimi refleks olarak saclarima goturdum. Ben sacimi boyle seviyorum. Dedim. Ben sevmiyorum ama dedi ve sacimi kesti. Gozlerimi sımsıkı kapattim. Yutkundum. Saclarim zor uzadigi icin yillardir kestirmiyordum. Ve uzun hali cok hosuma gidiyordu. Yarim saat sonra sacimo bitirdi ve dolabima yurudu. Bir deri ceket ve bir gomlek verdi. Git banyoya giy dedi. Heyecanla gidip giyindim. Makyaj yapti ve aynanin onune cikardi.

 Makyaj yapti ve aynanin onune cikardi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynada kendime bakip gulumsedim. Yeni halim cok hosuma gitmisti. Cok cool gorunuyordum. Sunita'dan her ne kadar nefret ediyor olsam da iyi is cikardigi icin tesekkur ettim.

-Yarin bunlari giy eyeliner cek ve kirmizi ruj sur diyip beni basindan savdi. Odama giderken kikirdiyordum istemsiz. Kimseye gozukmeden gitsem iyi olacakti. Yarin supriz gibi olsun istiyordum. Piggy'le Varun olayini akisa birakmaya karar vermistim. Ally de Jensen'in yanindaydi zaten. Kendimi yuz ustu yataga biraktim. Bu savasi kazanmazsam Athena gibi yok olmam gerekicekti. Oysa ben Roy'la beraber yasamak istiyordum. Yasamak guzeldi iyi tarafindan bakarsan. Iyi tarafindan bakmak onemliydi ama. Yoksa yasanacak gibi degildi bu dunya. Ben yuz ustu yatmis biseyler mirildanirken kapi caldi. Gozlerim buyudu. Basini yastigin altina koyup gel dedim.
-Norah? Dedi Ally sasirmis gibi. Ally gorse fena olmazdi. Bu yuzden basimi kaldirip ona baktim. Aman Tanrim ne oldu sana? Neden kestirdin sacini? Diyip yanima geldi. Oturdu.
- Degisiklik yapmak istedim. Dedim
- Peki..
- Yakismis mi?
- Evet. Elbette.
- Bir sorun mu var Ally? Gec oldu. Neden geldin?
- Su yeni kiz.. Saara...
Ne olmus ona? Dedim merakla. Pis kadin ne haltlar yedi kim bilir? O sirada Piggy'nin odasindan yeri gogu inleten bir ciglik koptu ve hemen disari firladik. Kosarak odaya girdik. Girdigimizde butun kanimiz cekilmisti.

BermudaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin