3

6 1 1
                                    


Ben donmuş hala şaşkın bir halde bakıyordum.Aman Allahım bu ozan dı daha da yakışıklı olmuştu olundaki dövmeler de artmıştı sadece tek şey değišmemiştio da ifadesiz bakışları. düz bir ses tonuyla "ne var ?"dedi.bu bende bir şok dalgası daha yarattı.Allahım bu soğukluğu beni öldürecekti ağlamamak için zar zor kendimi toparladım söz vermiştim kendime kimse beni üzemezdi.iyi bir laf  sokmam lazımdı en azından kendimi bunla biraz avutabilirdim ve bu kızgınlıkla ağzımdan kelimeler dökülüverdi " pardon insana benzetmiştim "dedim.ah yine ben ve patavatsızlığım sabırsızlıkla ne diyeceğini bekliyordum.yüzünde alaycı bir gülümseme oldu."sende haklısìn güzelim karşında insandan öte taş var"dedi.o lan bu ne ego böyle tamam yani taşsın ama insan biraz mütevazi olur yani hemen  cevabımı yapıştırdım "masa boşmu diye bakmıştımda sen ve egon tüm masayı dolduruyor."dedim soktuğum lafa bozulmuş olacak ki yüzü düştü onunkinin aksine benim yüzümde kocaman bir gülümseme olmuştu.çok sesiz kalmadı ve küçümseyici bir bakış attıktan sonra "bakıyorumda küçük tatlı mayra gitmiş yerine sivri dilli şeytan mayra gelmiş".dedi. ben cevap vermek için ağzımı açmıştım ki melis "yeter ama küçük çocuklar gibi didişiyorsunuz uzatmayalım bence hadi mayra bak burası boş bu masaya oturalım"dedi bende fazla uzatmak istemiyordum zaten kafa sallamakla yetindim ve melisin arkasından yan taraftaki masaya yöneldim içimden ona kadar sayarak kendi kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.~~~~~~~
melisle koyu bir sohbete dalmıştık yaz tatilini nasıl geçireceğimizi konuşuyorduk ama benim aklım yan tarafta oturan ozandaydı kaçamak bir bakış atayım dedim fakat kahretsin yakalanmıştım fakat gözlerimi kçırmadım önceden olsa gözlerimi hemen kaçırır ve utancımdan yerin dibin geçerdim.şimdi ise tam olarak gözlerine en dibine bakıyordum.zar zor duyduğum bir fısıltıyla "benden uzak dur."dedi.ozan hep gizemli çocuk olmuştu hep karanlık gizemli bir yönü vardı işte beni kendine çeken yanıda tam olarak buydu.. daha fazla yanamadım ve önüme döndüm kahvelerimiz bitmişti hesabı ödedik ve kafeden çıktık.taksiye bindik önce meisi bıraktık daha sonra bizim evimizi tarif ettim eve geldiğimizde parayı ödeyip taksiden indim. Saat 1di ve ben kurt gibi acıkmıştım direkt mutfağa girdim dolabı açtım arkamdan esra "ne istemiştiniz efendim ?"esranın sesini duyunca az kalsın çığlık atacaktım.yüzümdeki korkuyu görmüş olacakki ah afedersiniz korkutmak istememiştim" hafif gülümseyerek önemli değil bana yiyecek birşeyler hazırlarmısın odamda olacağım" dedim mutfaktan çıktım ve odama ilerledim.kapìyı kapattım ve yatağımın üzerine oturdum ve odamı incelemeye başladım.geniş ferah ve pembenin hakim olduğu bir odam vardı.beyazın hakim olduğu  ferah  bir oda istiyordum en kısa sürede odamı dekore ettirmeliydim esra yemeği getirmişti makarna ve kola vardı hemen yemeye başladım.telefonuma mesaj gelmişti mesaj melistendi.hemen mesajì açtım.
Gönderen:Meliscim
Ona nasıl baktığını gördüm hala onu seviyorsun ama sana birşey söyleyeyim mi onun bakışları değişmişti sana bi başka bakıyordu..
Hemen cevap yazdım.
Gönderilen:Meliscim
Saçmalama onun bana bakışlarında sadece alay ve küçümseme var.
Yazdım ve gönderdim telefonu kapattım.ve yatağa uzandım boş boş tavanı izlemeye başladım. Ozan beni sevebilir mi ???

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin