Fotoraftaki ozan
Sevmek mi mutlu eder insanı yoksa sevilmek mi ? Sevmek ister karşıklı olsun ister olmasın onu istemsizce sevmektir sebepsizce bağlanmaktır.sevmek tarif edilemez bir duygudur onun seni sevmediğini bildiğin halde çabalamaktır. Ondan ne olursa olsun vazgeçmemektir sevilmek mutluluksa sevmek mutluluğu aramaktır.....
Vazgeçmemeliydim zaten vazgeçemezdimde onu ne kadar sevmediğimi söylesemde hala seviyordum. Ozan benim ilk aşkım sonsuzluğumdu onu kaybedemezdim benden uzak dur demişti ama ondan uzak durmam imkansız beni biraz bile sevebilme ihtimalin varsa senden asla uzak durmam bu vakitten sonra sana dahada yaklaşacağım o gizemli dünyanın kapılarından içeri sızacağım sen iter iste ister isteme ben seni sevmekten vazgeçmeyeceğim ve sende beni seveceksin....
Mesaj sesiyle yataktan doğruldum mesaj tabikide melistendi
Gönderen:Melis
Mayra sen kendini kandırabilirsin fakat beni asla kızım benden bişey kaçmaz...
Melisi şimdiden özlemiştim onun fikirlerine ihtiyacım vardı.
Gönderilen :Meliscim
Sana ihtiyacım var acil bize gel..
Gönderen:meliscim
Canım benim aslında işim vardı ama senden önemli değil moralini düzeltecek bişey alıp hemen geliyorum.
Bende melis gelmeden şu tepsiyi aşağıya indireyim tepsiyi mutfağa koudum esra yemek hazırlıyordu yukarda olacağımı aksam yemeğine inmeyeceğimi söyledim.ve kola cips elime abur cubur ne geçtiyse aldım ve odama çıktım.bir süre sonra odamın kapsı açıldı kafamı cevirme zahmetinde bulunmadım çünkü kapıyı çalmadan girebilecek tek kişi vardı oda tabikii melisti. Hemen yanima oturdu ve elindeki poşeti salladı bak burda ne var diyerek içinden koca bir paket çikolata çıkardı bu kız beni çok iyi tanıyordu.hemen çikolatalara uzandìm fakat elime vurdu ve. "Once anlat bakalım " dedi anlatmak için ağzımı açtım ama gözlerim dolmuştu "melis ben hala ozanı çok seviyorum ama onun sevmemesi canımı çok yakıyor.dayanamıyorum artık nolur bana yardım et "dedim bir çırpıda melis elindeki posetten bana çikolata uzattı yüzünde düşünceli bir ifade vardı.bak mayra bence seni seviyor ve önemsiyor sadece benimde anlamadığìm bişeyler dönüyor ortalıkta zamana bırakalım diyeceğim ama sen daha kötü olacaksın o yuzden önce ozan hakkında ne biliyoruz ne bilmiyoruz ona bakalım"dedi.moralim azıcıkta olsa düzelmişti "dedektiflik ha "dedim gülerek meliste gülümseyerek "çikolata etkisini gösterdi" dedi ve ikimizde kahkaha attik.melis ciddi bir havaya bürünerek "biraz ciddiyet hanimefendi "dedi onun bu haline gülmemek elde değildi zar zor bastırdığım kahkahamı daha fazla tutamadım ve kahkahayı bastìm ikimizde eğleniyorduk. Bir süre sessizlik oldukta sonra melis" hadi şu ozanın sosyal medya hesaplarına bir göz atalım ne var ne yok "dedi hemen telefonumu çıkardım ve facebook a girdim arama motoruna ozan uzunsoy yazdım ve kendi fotoğrafı olduğunu gördüğüm hesabın anasayfasına girdim ilk olarak hakkındakilere baktık bildiklerimizin dìşında pek bişey yoktu sadece doğum gününü hafızama kaydettim hemen paylaştıklarına baktım allahtan arkadaşı olmayanlarda görüyordu son durumu bir fotoğraf atmişti bugun karşılaştığımız kafede çekilmiş bir fotoğrafıydı cok yakisikli cikmisti ben fotoğrafı incelerken melis bir ciglik attin "noluyor ya "dedim melis "körmüsün kizim altindaki yaziyi oku" dedi .hen yaziya kaydi gozlerim su yaziyordu uzaktan sevmek sevmelerin en guzeli yerini koru ve hep öyle kal yoksa herşeyin büyüsü bozulur. Yazmıştı "yani bunu bana mi yazmisti yok yok hemen umutlanmamaliyim belki oylesine yazmiştir"dedim melis bana umutsuz vakaymışım gibi baktı." melis ozan bana benden uzak dur dedi sence neden iyle dedi?"melis sok olmuş bir sekilde niya bana daha once soylemiyorsun ? Bu sozu kesin sana yazdi seni seviyor fakat gizledigi biseyler var onun sırlarını çözmemiz lazım.attigi her adimi takip etmemiz lazim belki bir ipucu yakalarız."bende melisi onayladım hadi kalk gidebileceği yerlere bakalım ikimizde aynı anda kalktık "dur bi dakika melis" dedim hemen dolabıma yöneldim ve ince yazlik iki tane siyah kapsonlu aldım melis bana gulumseyerek "çocuğu kaçırmayacağız sadece bilgi toplayacağız o kadar" dedi ama bizi fark etmemeli dedim ve ikimizde siyahlara büründük .babam ve annemin işleri uzadığı için bugün biraz geç geleceklermiş fırsat bu fırsat dedim ve hemen dışarı çıktık ama ikimizde tam olarak nereye gideceğimizi bilmiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
intikam
Novela JuvenilSeçim yapmak hiç bu kadar zor olmamıştı -aşk mı ? -intikam mı ?