Acilen arabasına gitti bende hemen arabaya atlayıp arkasından gittim .annesi hastanede yoğun bakımdaymış telefonu bulankişi harry'e annesini anbulansta olup hastaneye götürüldüğünü şimdi ise gerekli müdale yapılıyordu üzülüm aslında .
HASTANE
"hey sen neden geldin .?
" şey .. ben.. seni yanlız bırakmamak için."
bana öyle bir baktı ki sanki
gözlerindeki yeşil renki koyulaşıyordu.evet bebeğim hemen topuklamazsan birazdan burda olmayabilirsin
iç sesim doğru söyledi.
"bak alegria benim bir arkadaşa ihtiyacım yok!!!"
bi dakika o bana bağırdı mı?
Ah bunu yapmamalıydın styles!
"Ben sana yardımcı olmaya çalışıyorum ama senin yaptığına bak!!!"evet resmen gürlemistim.
Bir an sanki yumuşamıştı ama o gözlerindeki küçük bir kıvılcım alevlenerek daha da sinirlenmesine sebep olmuştu ... ahh lanet olsun neden iç sesimi dinlemedim ki!
Merak etme ben zaten tınlanmamaya alışığım...
aferin alegria iç sesini nasıl kırmayı başardın.
Hiih ben harry unuttum..
Ama o hiç biryerde yoktu.Bir yanım onunla olmak isterken diğeri bence bırak kendi haline nasıl olsa gelip senden özür dileycek..Bende ikinci seçeneği ele alarak hastaneyi terk ettim.Taksi yolculuğundan sonra:
Eve geldiğimde anahtarlarımı masaya fırlatıp odaya çıktım ve siyah bir tayt ,siyah bir t-shirt ve beyaz ayakkabılarımı giyinip bakkala gittim .
Tam bakkala girmeden telefonum caldi. Arayan stephanie'ydi yani en iyi arkadaşım.
"Evet steph?"
" naber knk"
"İyi bende tam bakkala girecektim."
"Haa iyi bende sana geliyimmi diyecektim?" Aslında iyi olabilirdi
"Tamam 10 dakka ya kapıda buluşalım."
"tamamdır görüşürüz." Cevap vermesini beklemeden telegonu kapattım. ve cipslerin oraya daldım.hadii bee istediğim cips kalmamış ..
Üzüntülü bir şekilde bakkaldan çikip eve doğru ilerledim.
Eve geldiğimde steph in orda olduğunu gördüm . Ve birlikte içeriye girdik "bak bakalım sana ne aldııımm." Şaka yapıyorsun en sevdiğim cips ..
"Steph çok teşekkürler bende aradım ama bulamadım."
"Biliorum bu yüzden aldım ya." Birkaç dakika mutfakta oyalandık ve daha sonra film izledik steph tam giderken kapıda harry belirdi.
Ben demişti.m senden kesin özür dileyecek"Alegria özü dilerim ...ve .. ve annem.." sonrasında kocaman bir hıçkırık ..(yazar burda #DEAD) onu hemen içeriye alıp papatya çayı yapmak için mutfağa koştum..Aman allahım nasıl oldu yaa bu kadar çabuk mu ?
SİZLERI SEVER VE BURDA SİZİ MERAKTAN ÖLDÜRÜRÜM
PUHAHAAHAHH😉😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
normal people sceard me
Fanfictionyanlız bir kız ve kimsesiz bir oğlan acaba kendi yaralarını sarabileceklermi😉