Kapak için ladylerry'e teşekkür ederim sen bir harikasın 😘😘
Sabah olduğunda yanımda bir styles beklerken bir not bulmuştum"beni merak etme evime gittim...Ve herşey için teşekkür ederim aleg.×h"yazıyordu.nedense gülümsememi engelleyemedim.neyse yatğımdan kalkıp uzerimi değiştirip aşağiya indim.tam kahvemi makinaya koyacaktım ki kapı çaldı.kapıya ilerledim ve kapıyı açtım."selam.kahvaltıda bir kişiye de yer var mı?""e-elbette var gir içeri" ahhh..size söylemeyi unuttum gelen kişi harry'di.içeri geçtiğimizde ben kahvaltıyı hazırladım ama bir fikrim vardı...."eğer buradaysan neden omleti de sen yapmıyorsun?" "HAY HAYT.. hemen madam"diyerek göz kırptı.A llahım şimdi ölebilirim..bir dakika kendine gel aleg sen bu değilsin..neyse ben domatesleri doğrarken o da aradan birkaç tanesini kaçırıyordu hızlıca eline vurdum acımış gibi yaptı ve hafif kıkırdadım ben..ben vazgeçecektim gotik olmaktan yaa yemin ediyorum vazgectim.neyse o omleti yaparken bende masayı hazırladım.masaya oturduğumuzda tabağıma omletten ve diğer şeylerden koyup yemeğe başladım..AMAN ALLAHIM!!!bu ne güzel bir lezzet böyle.
"Ne oldu beğenmedin mi yoksa?"dedi.ben gerçekten şoktayım yani ben bile böyle güzel omlet yapamazken(o kadar denediğim halde-_-) onun o kadar güzel yapmasını kıskanmıştım açıkçası
Konuya geri dönüp,"hayır bu sadece müthiş bir omlet olmuş yani..ya-"
"Beğenmene sevindim aleg şimdi bitir."bu neydi şimdi ya sanki bir şeyi yanlış yaptım gibi hissettim ama bozuntuya vermeden kahvaltıya devam ettim .
Bir süre sonra miley cyrus'un bir meladisi çalmaya başladı .hayır bu kesinlikle benim telefonum değil..aman allahım yoksa bu harry'nin telefon melodisimi öleyse kesinlikle bana rezil oldu ."ah pardon buna bakmam gerek" belli belirsiz kafamı salladım.Uzun bir süre sonra gelmeyen harry için endişelendim ve adımlarımı sesin olduğu yöne doğrulttum bahçe kapısının açık olduğunu gorünce oraya girdim ama önüme arkası dönük bir styles çıkınca durdum ve kapının pervazından onu dinledim
"Evet anlıyorum ama o kadar parayı bulmam imkansız caleb "
"...." "evet tamam anladım ..bak beni bunlarla korkutamazsın caleb benim hakkımda düzgün konuş ... hayır ona hiçbir şey yapamıcaksın!!!" Ve telefon kapandı.hızlıca mutfağa koştum ve bitmiş olan tabağımı sakin olmaya çalışarak makinaya koydum. O derken benden mi bahsediyordu ve ne parası bunların hiç birini anlamadım ama bu işi bulacaktım . En azından umuyorumOKUL VAKTİ
Okuldan nefret ediyorum ki hele size bön bön bakan insanlar barındırıyorsa.ama 2 hafta sonra balo vardı ve ben ne giyeceğimi bilmiyorum
"Allah aşkına aleg mal mısın siyah bir elbise giy ve git bu kadar yahu"İç sesim doğru soledi be . Aslında bugün stephanie'yi arayıp alışveriş'e gidebiliriz.düşüncelerimi bir kenara bırakıp dolabıma yöneldim ve tarih sınıfına doğru yürümeye başladım . Sınıfın tam önüne geldiğimde baya büyük bir kalabalık vardı . Onları geçerek ne olduğunu öğrenmeye çalıştım . Olayın olduğu yere ulaştığım da birileri tekme tokat dövüşüyorlar-- Aman allahım !! Harry ve Niall birbirlerine girmişlerdi. Bunu daha fazla izleyemezdim ."YETERR. DAĞILIN BURDA GÖRÜNECEK BİR ŞEY YOK!!!!" Diye gürledim.zaten kavgada durmuştu . İkisinede baktım harry'nin bir kaşı birde dudağı patlamıştı ama niall dağılmıştı."sizin zorunuz ne hah! Harry senle daha sonra konuşucağız .GEL NİALL!!" harry bir şeyler sölemeye çalışınca elimi kaldırdım ve burdan uzaklaştım.
HARRY'S POV
Tarih sınıfına ilerliyordum . Aklımda aleg vardı neden onu düşündüğümü bilmiyorum.tam kapıyı açacağım sırada birisi beni tutup yere attı. Suaratına bakmaya çalışırken kaşıma bir yumruk yedim. Birşeyler sayıyordu ama umursamadan hamlesinden kurtulup ona okkalı bir yumruk geçirdim. Birisi"YETER.DAĞILIN. BURDA GÖRÜLECEK BİR ŞEY YOK!!!" Dedi. Ah simdi sıçtım bu aleg'in sesiydi. O bağrınca herkes dağıldı gerçi ne zaman doluştuklarınıda bilmiyordum ama neyse. Daha sonra aleg "Sizin derdiniz ne hah!. Harry senle daha sonra konuşacağız.GEL NİALL!!" Diye sonunda yine gürledi . Adının niall olduğunu öğrendiğim çocuk saydirarak alegria'nın yanına gitti.alege tam bir şey söylicektim ki elini kaldırarak oradan uzaklaştı. Aferin harry sen bu kızı nasıl kendine çekiceksin ki zarar gelmesin ki. Bu düşüncelerkmi bir kenara bırakıp pek bir şeyim olmadığından hemşireye değil lavaboya gittim.
Evet evet evet biliyorum geç baya bir geç geldi sövebilmek serbest..😯 ama benim de bir öğrenci olduğumu unutmamanızı umarım
Tam tamına 602 kelime oldu yorum ve vote lari eksik etmeyiniz sizleri sever öperim bayyy😉❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
normal people sceard me
Fanfictionyanlız bir kız ve kimsesiz bir oğlan acaba kendi yaralarını sarabileceklermi😉