Gözlerimi hoş siyah yoğunluklu bor odada açtım.(depo sandizz demiii) yerde biri...aman allahım harry!!!! yerde baygın yatıyordu ve-ve başımdan kan akıyordu..ellerim bağlı olmadığı için yanına koşmuştum .
"hary lütfen beni duyuyor musun? .harry uyan uya-" kapı birden açılmıştı "vat vay vay demek uyuyan güzelimiz uyanmış ve prensinin uyaasını beklio ölemi?" " kimsin sen?" "tanıtayım caleb baker .ve arkadaşının gelcek katili."
"şimdi sen benimle ve sevgili haroldumuz ise bir arkadaşımla gidecek" hayır demek istedim ama bana ole bir vurdu ki midem çıkmıştı. harry iri adamlar kollarını tuttarken bağırıyordu . o sırada caleb beni götürüyordu. harrye umutsuzca bakıp kafamı eğdim. "evet aleg hanım umarım tekmemden sonra itirazetmemen gerektiğini anlamışsındır umarim" kafamı belli belirsiz salladım . gücüm yoktu .tükenmiştim. "şimdi seni bir arkadaşıma bırakacağim seni guzelce giydiricek ve seninle guzel bir yemeğe çıkacağız. yavaş yavaş yürümeye çalışırken önümüzdeki kapı açıldı ." caleb sana ne dedim ben yaa. kızı çok yormuşsun." "kapa çeneni elanour. kızı hemen hazırla ." beni kıza itti . elanour beni içeri alırken elbisemi almaya dolaba dogru gitti."sen harry'nin olmalısın." konuşamiyacak kadar yorgundum . ole olmasada başımı sallamıştım. "sana bir sır vericem . ben calebi oyalarken sende harryi bul ve hemen alttaki merdivenden otoparka inim ordaki motorsikletin anahtarlari uzerinde . gücün varsa kaçma şanslı sayılırsınız ." kendime gelmiştim iyi fikirdi. kafamı salladım ve ayağı kalktım ." tamam alegria şimdi ben çıktığımda sana işaret vericem ve sende direk sağdaki odaya giriceksin tamam mı?" kafamı salladım ve elanour dışarı çıktı. kapıdan onları dinliyordum ."hey caleb kızın hazır ama ben istediğimi şimdi alıcam." caleb'in arkası bana dönüktü. aşağı indiklerinde kapıyı açıp sağ kapıya bodozlama girdiğimde harry'ye tam balyozla vurulacakken beni gördüler. o sırada harry bu fırsattan yararlanarak kafasını arkasindaki adama geçirdi bende diğerine dogru koşup bir tekme geçirdim. iri adamları hallettikten sonra harry konuştu"nasıl kaçtın ?" " uzun hikaye hemen aşşağıya inmemiz gerek" elinden tuttum ve aşağı merdivene koştuk . biz otoparka indiğimizde caleb'ın bağrışları geliordu. hayı bu bole bitmiyecekti. burdan bir korkak gibi kaçmayacaktım .harrye"bekle bir saniye calebin işini halledip geliorum" ben yukari çıkarken harry arkamdan bağrıyordu neyseki o iri adamlardan aldığım balyoz işime yarardı. "HEY CALEB BURDAYIM." gözleri bana döndüğü an balyozla kafasına geçirdim. sonra bir tane daha ve bir tane daha. enson kaburgalarınada birkaç kez vurduktan sonra nefes almıyordu. balyozu yere biraktim ve elanoura baktım." gelior musun?" kafasini sağa sola salladı."ben bunlarin ivabina bakarim .hadi gidin." ona sarilip teşekkür ettim . ve harrnin yanına koştum. "harry sana birşey yaptılar mı hah ?" beni ellerimden tuttu ve motora doğru çekti . motoru çalıştırıp kendi evine doğru sürmeye başladı.
EVET BU BÖLÜM BİRAZ KISA. ÇÜNKÜ SADECE KAÇIRILMA OLAYI AKLIMDA BİRDEN İLHAM OLARAK GELDİĞİ İÇİN GERİSİ YARINA KALDI UMARIM BEĞENİRSİNİZ 😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
normal people sceard me
Fanfictionyanlız bir kız ve kimsesiz bir oğlan acaba kendi yaralarını sarabileceklermi😉