"Ik moest mezelf bevrijden van zijn armen om de irritante wekker af te slaan. Hij hield zijn ogen gesloten. Ik kroop weer terug tegen hem aan, klaar om weer in slaap te vallen. Daar had ik niet lang de tijd voor. De wekker begon weer te ratelen. Weer kroop ik omhoog om de wekker uit te zetten, dit keer helemaal uit. Ik bleef rechtop zitten met mijn rug tegen de wand achter het tweepersoonsbed. Hij werd ook wakker en ging naast me zitten. Hij kroelde met zijn lange vingers door mijn warrige haar. Hij keek me lachend aan met kleine ogen van de slaap. Ik boog me naar hem toe en drukte mijn lippen tegen de zijne. Een tinteling schoot door mijn lichaam, het voelde fijn. Zijn hand lag tegen mijn wang. Kon dit maar voor altijd zo blijven. Maar nee, over een paar uur zou de les beginnen. Ik maakte me weer los en keek hem in zijn groene ogen. Ik rolde uit bed. Mijn licht roze nachthemd trok ik uit, met mijn rug naar hem toe. Hij floot en ik keek grijnzend om. Van de stoel in mijn kamer pakte ik mijn beha en deed die aan. Hij kreunde. Ik draaide me helemaal om en kroop over het bed naar hem toe. Een schattige glimlach kwam ik tegemoet. Ik gaf hem een kus en liep naar mijn kast en trok wat kleren aan. Een leger groen bloesje en een spijkerbroek. Ik draaide me weer om om te vragen wat hij wilde eten. Ik moest het gaan halen omdat hij op mijn kant van de campus was. Jongens en meiden mochten 's avonds niet op elkaars slaapruimtes komen, en 's nachts al helemaal niet. Wij moesten dus een manier vinden om hem uit mijn slaapkamer te krijgen zonder dat we problemen kregen. Niet dat het onmogelijk was, veel mensen moesten de campus uit sluipen zonder betrapt te worden. Ik plofte naast hem neer op het bed. Hij zat overeind met de deken over zijn benen. De spieren over zijn blote bovenlichaam sieren hem goed. Ik zette het bord met de broodjes op zijn schoot en gaf hem een dampende kop koffie aan. Hij keek tevreden en samen aten we de broodjes op.
"Nu moet je echt naar je eigen kamer" fluisterde ik terwijl ik tegen hem aanhing. Zijn armen streken over mijn zij. Zuchtend hing hij zijn benen uit bed en stapte het bed uit. Hij trok de kleren aan die de avond ervoor ruw van hem af getrokken waren. Ik stond ook op en opende het raam. Vanaf mijn kamer kon je via de pijp naar beneden klimmen. Mijn kamer bevond zich op de tweede verdieping dus dat was wel te doen. Hij gaf me een knuffel en duwde zijn gezicht in mijn wapperende haren. Hij drukte een kus op mijn voorhoofd en klom behendig het raam uit. Ik keek hem na tot hij beneden was en naar de bomen rende om zo naar zijn eigen slaapgebouw te sluipen."
JE LEEST
watch me burn
RomanceLiefde is als een vlam. Warm, vertrouwd en kalmerend. Maar als je niet oppast, dan kan liefde je net als een vlam ernstig verwonden. _____________ Liszabel, lizzy, is een tijdje het gelukkigste meisje dat op heel de campus rondloopt, vindt ze zelf...