ZEYNEP》》》
Azra hazırlanıyodu. İstemeye geliyolardı canım arkadaşımı. Gözlerini ortaya çıkaracak yeşil bi elbise giymişti.
"Kız ne çabuk büyüdün sen?!" Dedim gülerken.
"Ya saçmalama" dedi gülerken. Yanaklarını çekiştirdim.
"Büyümüşte evleniyomuş benim tatlım!"
"Off zeynep heycanlandırma" elleri titriyodu.
"Kızım sakin ya ilk kez evlenmiyosun"
"Gerizekalımısın ya ilk saçma sapan konuşma"
"Sinirlenirsen belki heycanın geçer demiştim" dedim küserken.
"Tamam atma trib hiç zamanı değil"
"Neyse" dedim gülümserken. Gülay teyze geldi.
"Kızım hazırlandın mı?"
"Yok daha pijamalarıyla geziyo yenge ayy tabiki hazırlandı görmüyomusun boş laf kalabalığı yaptın şimdi çok saçma bi soru ben kendimden bile beklerim senden saçmalık beklemem" yengemle azra ters ters bakınca konuştum.
"Dramınızı bölmeden ben çıkıym" deyip çıktım. Yengemin gözleri dolmuştu çünkü. Burak abiyle karşılaştım.
"Zeynep geldin mi?"
Hah işte bi saçma soru daha.
"Yok evdeyim daha görmüyomusın".
"Neyse lafın gelişi demiştim azra hazırlandı mı?"
"Hıhı girebilirsin" derken salona girdim. Dedemi görmemle yüzümdeki kocaman gülümsemeyle sarıldım.
"İyisin di mi ya dede korkuttun?" Derken kucağına oturdum.
"İyiyyim iyi haçan sen nasilsun?"
"İyiyim bende" çok geçmeden dedemin kucağında sohbete dalmıştık. Epey bi konuştuk ki omzumdan dürtülmemle döndüm. Abimdi.
"Kalksana dedemin kucağından geldiler" yanındada mert şahsını görmüştüm.
"Ne kızaysun torinuma!"
"Ne kızaysun torunina dedemin ahh dede naparsın yeni nesil böyle yetişiyo hep bi asabiyet"
"Zeyneep"dedi abim
"Aman iyi "derken kalktım. Ayy sanırım haklıydı birsürü kişi vardı salonda bayanlara hoşgeldin dedikten sonra mutfağa geçtim. Azra bi o tarafa bi bu tarafa geliyodu.
"Sakin ol relax"
"Sen nasıl kuzensin ya heycandan çatlıyorum çiçek çikolata getirdiler sen geçmiş dedemle konuşuyosun"
Tam ağzımı açtım simge girdi.
"Hıh iyisi geldiii" diye mırıldandım. Simge gülümserken azraya sarıldı. Çok fena kıskanmıştım.
"Hayırlı olsun azraa"
"Saol" kıskandım işte gidiyorum ben iki kuzen birlikte yaparlar kahvelerini unutuldum zaten istenmediğim yerde durmam ben hacı. Çok fena dışlandım ben ama. Ağlarım he! İnşaAllah şu ikisi sarılıp kalırlarda neli içtiklerini bile sormayı unuturlar! Hatırlatmıycam işte geç kalsın bakalım azra hanım! Kıskançlıktan çatlıym di mi burada ben?! En yakın arkadaşım azılı düşmanımla sarıldılar! Hah ne kıskancam yaa hıh bunları mı kıskanıcam! Ben bide? Kıskanmanın "k"sını bilmem ben.
"Darısı başıma artık" dedi simge gülümserken. Bu kızın silikonları yaparken malzeme eksiği mi yaptılar acaba kesin su kattılar dudak dudak değil hava yastığı. Sevimsiz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız mıydı?
Ficção GeralErkek kabininde aşkını bulmak? Hatta ona bağlanmak? Erkek kabininde aşkı nerede buldu Zeynep? Mert Saraçda bulmuş. Zeynebin erkek kabininde ne işi var? Neden aşklarını evliliğe döküp gizlice evleniyolar? Zeynep'in kalabalık ailesine karşın mert ne y...