▶4◀

10 4 3
                                    

Medya: bambam♥_♥

Bugüüünn cumartesiiiiii heyooo
Kimi kandiriyorum ki bugün cuma, peh -,-

Bugün baek okula gelmezse evine gidip dövecegim. Çünkü sıkıntılı bir gün daha geçirmek istemiyorum. Giyindim ve -kahvaltı yapmadan- evden çıktım. Sınıfıma gittim ve herzamanki gibi sırama oturup uyumaya çalıştım.

" adamım okul uyumak için değil"

"Oooo baek bey siz okulun yolunu bilir miydiniz?"

"Saçmalama alt tarafı bir gün gelmedim. "

" saç malanmaz taranir"

"Chan şöyle saçma salak espriler yapma"

"Sanki ben çok seviyorum gerizekalı, birden aklıma geliyor bende içimde kalmasın diye söylüyorum"

"Ok"

"Yay"

"Öğgğkkk , chan zaten sabah kahvaltı yapmadım bide iyice midemi bulandiriyorsun"

"Neyse yerine geç hoca geldi"

"Tamam"

Diyip yerine geçti ve bütün iğrencligiyle başladı biyoloji dersi

→→→→→→→→→→→→→→→→

Zilin sesini duyunca insanın içinde kelbekler uçuşuyor sanki. Çünkü ders bitiyo ve özgürlük.

"Kalk kantine gidelim chan çık ıcıktım" diye salak salak sesler çıkarınca gülmeden edemedim. Kantine giderken arkamdan bir kız sesi duydum.

"Oppa bekle"

"Yine ne var"

" bana biyoloji çalıştırır mısın? ~
Dedi aegyo yaparak yılışık gerizekalı.

"Hayır" dedim ve arkami dönüp yürümeye başladım. Salak kız benim çalışkan olmadığımı bile bile hala 'ıppa bini dirs cilistirsiniii' yapıyo. O kız kim mi?

Geçen seneden beri bana aşık olan seo hyun tam bir yılışıktır kendisi. Ben onu hep kardeşim olarak görmüştüm. Taki geçen sene beni sevdiğini öğrenene kadar. Ondan sonra onu kardes olarak da sevmedim zaten.

(İlk başta eun bi sandınız dimi, yada sanmadınız neyse canım ben yine de fake attım brrrooo eueueuueue)

Kantine gittik ve baekhyun'un büyük ısrarıyla tost aldım ve yemeye başladım. Zil caldiginda sınıfa gittik. Bugün okula taehyung diye yeni bir çocuk gelmişti. Onu da söyleyeyim dedim. Ama bakıyorum da bunlar eun bi ile fazla yakın olmuşlar. Neden bilmiyorum ama sinir oldum.

"Eun bi bir gelir misin?"

"Noldu"

"O taehyung denen çocuk ile sevgili misin?"

"Hayır, yoksa kıskandın mı?"

" ben hayatta kimseyi sevip kiskanmamis insanım seni mi kiskanicam?"

Dedim ve yanından ayrıldım.
Ama arkadan aishh diye bağırdığını duymuştum.
●●●

Sonunda eve gelmiştim ama odamda tahmin edin ne buldum? Küçükken yazdığım Günlüğüm ;

11/02/1978

Sevgili Günlük;
Az önce babamdan dayak yedim ve ağzım burnum kan içinde. 9 yaşındaki bir çocuğa göre sencede bunlar fazla değil mi? Evet bencede fazla ama o adam ile kadına göre 9 yaşındaki bir çocuğa göre az bile. Onlara adam ve kadın diyorum çünkü artık onlardan anne baba diyemiyecek kadar nefret ediyorum.

- Küçük channie -

12/02/1978

Sevgili Günlük;
Bugunde, annemden dayak yedim. Ne güzel değil mi? Hergün ya annemden yada babamdan dayak yiyiyorum. Bugün çok değişik bir sey oldu, annem bana bi ceza verdi. 3 gün yemek yok. Ama su varmış, ne kadar garip. 'Neden' diye sorduğumda babam aynen şu cevabı vererek kahkaha attı.
' çünkü senin canını daha çok yakicaz' Sencede bunlar bana fazla değil mi?

- acı çeken küçük channie -

13/02/1978

Sevgili Günlük;

Cezamin 1. Günü başladı. Ama bu o kadın ve adamsan dayak yemedigim anlamına gelmiyor. Az önce kombo yaptılar . İkisi birden dövdü. Acaba ne zaman ölücekler bende kurtulucam. Belki bu yaptığım yanlış biliyorum ama onların ölmesini çok istiyorum. Çünkü onların ölüm günü benim kurtuluş günüm olucak.

- umutsuz channie -

Saranghae♥

Quit_queen←

▶Korku// Chanyeol◀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin