▶3◀

17 5 4
                                    

Medya: eun bi >.<

Sabah alarmın sesi yerine, çalan telefonumla uyandım. Arayan tahmin ettiğiniz gibi baek'ti.
"Ne var?"

"Katkısız odun, neyse konumuz bu değil,KALK OKULA GEÇ KALIYOSUUUNNNNN"
diye' anırdığında' hemen telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.

"Ne bagriyosun gerizekalı ayrıca saat 4 MAL İNSAN!!!!"

"Ne?!! Saat 4'mu nasıl yaa?"

"Yine ve yine saatini ayarlamadin dimi?"

"Evet ve,pardon chan" deyip telefonu suratıma kapattı. İşte anormal baek'ten böyle anormallikler beklenir. Gerizekalı diye boşuna demiyorum.

▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲

Vee işte gerçek alarm sesi. Pehh!
Yine aynı rutin işlerimi yaptım ve okula gittim. (Pardon da napmayi planliyodun acep?)

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Bugün baek okula gelmedi mi? Off bee neyse Kris var, ama onun da benle takilacagini sanmıyorum.
"Neden boylesin?" Bu kim? Haa eun bi'ymiş

"Nasilim ki?"

"Soğuksun"

"Pardon da, ne bekliyodun?"

"Sadece insanlara daha yakın olmalısın"

"Bunun seni ilgilendirdiğini sanmıyorum"

"Ama gerçekten baek dışında herkese soğuk davranıyorsun"

"Bundan sanane"

"Herşeye de cevabın var"

"Evet var ve, konuşman bittiyse gider misin?"

"Odun!"

"Odon"

"Aisshh" dedi ve gitti. Nolucak cadı işte bide aisshh yapıyor. (Bad girl senii sjsjsj)

Tam sıraya kafamı koydum uyuyacaktim ki hoca geldi ve kimya dersine başladık.

》》》》》》》》》》》》》》》》

Allah bu kimyanin belasını versin. Suyun içinde oksijen varmış. Suyun içine giriyoruz, boğuluyoruz nerde olm bu oksijen?! -,- Bu son ders olduğu için çantamı topladım ve okuldan çıktım. Eve gidince ilk isim baek'e mesaj atmak. Ara sokağa girdiğimde bir ses duydum. Bu ses, evet! Evet! Eun bi'nin sesi. Koşarak sesin geldiği sokağa girdim. Eun bi'nin sesi duyuluyordu.
"Bırakın beni bende para yok!"

《Eun bi'den》

Eve giderken ara sokaklardan geçtiğim için karşıma sarhoş 3 adam çıktı ve benden para istediler. Adam bana yaklaştı ama tam bir adım daha atacakken yere yığıldı. Uzun boylu biri adamları öldüresiye dövüyordu. Adamların işini hallettikten sonra elini bana uzattı ve kalkmama yardım etti. Ama bu chanyeol.

"Teşekkürler"

"Bisey değil"

"Hayret ilk defa teşekkür etme demedin"

"Evet, ve seni evine bırakacağım"

"Gerek yok"

"Var" bişey demeden onunla birlikte yürümeye başladım.

××××××××××××××××××××××××××××

"Evime geldik"

"Senin evin burası mı?"

"Evet neden ki?"

"Benim evimde burası" dedi parmağını bizim evin yanındaki eve doğru çevirirken.

"Okula beraber gitsek olur mu?" Diye sordum.

" neden olmasın ama şimdi evine gir"
Eve girecekken kolumdan tuttu ve kendine çevirdi.

"Telefon numaranı ver"

Numaramı verdim oda kendi numarasini bana verdi ve eve girdim. Kalbim çok hızlı atıyor. Bu normal mi?

《Chanyeol'dan》

Neden bilmiyorum ama kalbim çok hızlı atmaya başladı. Numarasını aldığım için çok mutluyum. Ama neden ki? Yoksa...
Hayır hayır ben aşık olmam kimseyi sevmem neden mi?

Düşünsenize kanadı kırık çok acı çekmiş bir kuşsunuz. Daha annenizi ve babanızı sevmemişken dün tanıştığıniz kıza aşık oluyorsunuz. Mantıklı gelmiyor. Ama belki de sadece küçük bir hoşlantıdır.

Evet chan sadece küçük bir hoşlantı.

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

* pink_garden *

▶Korku// Chanyeol◀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin