Arkadaşlar kitabi üç kişi yazıyoruz. Nesrin, Begüm, Aslı. Bizce her emek karşılık bekler. Lütfen yorum ve vote vermeyi unutmayın. Ateş'in Kokusu şu an 44 okuma 14 oyda. Yorum yapıp vote verenlere şimdiden teşekkürler!! Iyi okumalar!!
ESLEM'DEN
Şarkı devam ederken sinirlerime hakim olamadım. Ya da olmak istemedim. Ateş'in yüzündeki sırıtışı görünce kaşlarımı çatıp
'Sen ne yaptığını zannediyorsun?'
Dememle yüzü ciddileşti ve
'Ne yapmışım . Altı üstü eş değiştirdik. Bunun kadar doğal bir şey mi var ? dans ediyoruz sonuçta'
Dediği sırada şarkı bitince hemen o hazırcevap zibidinin yanından ayrıldım. Masadan montumu alıp çıkışa doğru ilerlemeye başladım.
Evin kapısına geldiğimde tam kapıyı açacakken telefonumun sesiyle durdum. Asya arıyordu. Açmadım. Kaybolan cesaretimi tekrar toplamaya çalıştım. Ama olmuyordu. Annemin tepkisinden korkuyordum. Ne olursa olsun cesaretimi toplayıp annemin karşısında boyun eğmeyecektim . bu git gel arasında çalan telefonumu açıp Asya'ya eve geldiğimi söyledim. Daha sonra kapıyı açtım . annem salonda mor renkli tekli koltukta oturmuş tek ayağıyla ritim tutuyordu. Benim geldiğimi fark edince hemen ayağa kalkıp yanıma geldi.
'neredeydin bu saate kadar'
Sakin ol ve cevap ver Eslem
'Arkadaşlarımlaydım.'
'ya başına bir şey gelseydi'
'ya yeter Bende normal bir insan gibi gezmek eğlenmek istiyorum . Sen görmek istemiyorsun ama ben büyüdüm bunu anla artık. Her zaman beni kontrol altında tutamasın.'
gözlerimden akmaya hazır gözyaşlarımın beni ele vermemesi için cümlem biter bitmez koşarak odama çıktım. Annem hala arkamdan bağırıyordu. Hemen üzerimi değiştirip kendimi yorganın altına gömüp ağlamaya başladım.
ATEŞ'TEN
Şarkı bitince Eslem sanki bu anı bekliyormuş gibi beni itip masaya gitti. Bende onun arkasından gittim. Elsem yoktu. Bende dışarı çıkıp arabama doğru yürümeye başladım. Aklımda hala bu kız vardı. Neden kokusuna ihtiyaç duyuyor, aklımdan çıkaramıyordum. Ben bu düşüncelerle boğuşurken yanımda yürüyen Yağmur'u fark ettim. Ne zamandır yanımda yürüyordu acaba . yağmur
'Naber ateş ? hiç görünmüyorsun bu aralar hadi gel bir şeyler içelim'
'yok ya eve gideceğim' lan bana ne oluyor tanımadığım bir kıza nasıl bu kadar bağlandım ayrıca ortada bir şey de yok. Bağlanmamalıyım. Ben Ateş Demiroğlu'yum.
'Yağmur düşündüm de bir şeyler içebiliriz'
'Beni reddedemeyeceğini biliyordum.'
****
Sabah uyandığımda başım çatlıyordu. Görüş açıma önce siyah uzun saçlar girdi aklıma hemen Eslem ve dünkü dans geldi. Bir anda yanımda yatan o zannettim. Yüzünü döndüğünde Yağmur'u gördüm. Hiç bozuntuya vermeden yataktan kalktım. Üzerimi giyinip dışarı çıktım. Eve geldiğimde ilk işim kendimi banyoya atmak oldu. Soğuk su tüm bedenimi sarmıştı ama hala kendime gelememiştim. Saatler geçmişti. Kapıda Masal'ın sesini duyunca banyodan çıkıp üstüme eşofmanlarımı giyindim. Kapıyı açmamla Masal'ın odaya dalması bir oldu.
'Abi babam bugün seni şirkete bekliyor unutmamışsındır umarım.'
'unutmadım tabi fıstığım hazırlanacağım odadan çıkarsan'
KAMU SEDANG MEMBACA
ATEŞ'İN KOKUSU
Teen FictionOysa ateşin kokusu yok derlerdi. Kadın o gün Ateş'in kokusunu aldı.