Ateşten
*1 hafta sonra*
Bir hafta geçmişti. O kızı artık hatırlamıyordum. Eski halime dönmeye başlamıştım. Yağız'la buluşmak için hazırlandım. Aşağıya indiğimde Masal'ın çağırmasıyla yanına gittim. 'abi bu aralar beni çok ihmal ediyorsun. Bilmediğim bir şey mi var?'
'Biliyorum güzelim ama bunu telafi edeceğim. Şimdi çıkmam gerekiyor. Görüşürüz'
'Tamam, telafi etmeni bekliyorum. Görüşürüz'
Beni etkisi altına alan Eslem yüzünden kardeşimi ihmal ettim. En kısa sürede kendimi affettirmem gerekiyor. Bir daha asla o kızı düşünüp Masal'ımı ihmal etmemeliyim. Arabaya binip tam çalıştıracakken Yağız aradı.
'Ateş sahildeki Kafede buluşalım'
'Yağız ne kafesi oğlum liselimiyiz biz her zamanki bara gel'
'of oğlum amma uzattın kafe diyorsam kafe'
'Tamam, 10 dakikaya ordayım'
Yağız'la tam kafeden içeri girdiğimizde unuttum sandığım kızı aslında unutmadığım gerçeğiyle yüzleştim. Her bir karesi hala yankılanıyor zihnimin duvarlarında. Eslem'i görünce nedenini bilmeden mutlu oldum. Yağız'la onların masasına gittik. Eslem bize kısa bir bakış atıp
'Asya artık gidelim mi?'
'saçmalama Eslem daha Yağızlar yeni geldi '
Yağız araya girip
'Eslem ne acelen var biraz oturalım. Hem sen kalkınca Asya'da gidecek. Zaten görüşemiyoruz. Özlüyorum her Dakka .'
Dedi. Ben kardeşimin daha önce bir kız hakkında hiç böyle konuştuğunu duymamışlığın şokunu yaşarken Eslem
'Ben gidince Asya'nın kalkmasına gerek yok siz kalın işte'
'Eslem biraz kalın işte özledim diyorum Asya'mı. Hem kalkıp ne yapacaksın?'
'belki barda bekleyen arkadaşları vardır.'
Bunu söylememle tüm gözler bana döndü. Eslem anlamamış bir ifadeyle
'Ne saçmalıyorsun sen?'
'geçen günkü dans ettiğin çocukla sohbet ettik de unutamamış seni. Artık ne yaşadıysanız '
'sen kimsin de bana böyle bir imada bulunabiliyorsun. Sen beni ne zannediyorsun?'
'iki gündür tanıyorum seni'
'değil iki gün yıllarca yanımda olsan gene beni tanıyamasın. Çünkü senin gibiler kızları tanımak için uğraşmazlar sadece eğlenecek kadar bakıp geçerler'
Deyip sandalyeyi iterek kalktı. Kafeden çıkınca Asya bana dönüp
' sen ne arkadaşından bahsediyorsun. onun benden başka arkadaşı yok hatta benden başka görüştüğü doğru düzgün insan yok. Nasıl böyle bir imada bulunursun!'
'ne demek benden başka arkadaşı yok?'
'yok işte '
'anlamıyorum'
'beklemiyorum zaten '
Neden bu kadar çok tepki verdiler ki. Yağız
'ya tamam uzatmanın anlamı yok'
' sen sus yağız bu geri zekalı arkadaşın her şeyi mahvetti'
' Asya sakin ol güzelim neyi mahvetti?'
KAMU SEDANG MEMBACA
ATEŞ'İN KOKUSU
Ficção AdolescenteOysa ateşin kokusu yok derlerdi. Kadın o gün Ateş'in kokusunu aldı.