הוא לקח את ידי וקירב אותי אליו, ולאחר כמה שניות בודדות הוא הצמיד את שפתינו, הייתי בשוק לא הבנתי מאיפה זה הגיע אל יצאתי מזה ונישקתי אותו חזרה, התגעגעתי לזה כל כך ושקענו בזה, הוא הצמיד אותי לקיר ועטפתי את ידיי סביב צווארו.
נזכרתי לרגע שהוא עם ליה והתנתקתי מהר, הייתי סמוקה.
״מה יש לך?״ שאל.
״אתה עם ליה״ עניתי
״אני יודע״ אמר ומשך אותי אליו חזרה ורכן את ראשו כדי לנשק אותי.
שמתי את ידי על פיו ״ג׳סטין״ אמרתי בלחש.
״אוקיי״ אמר והתרחק.
״בוא נירד למטה״ אמרתי.
הוא הנהן וירדנו למטה, ההורים שלנו היו בסלון ודיברו.
״עשיתי לו סיור״ אמרתי.
״הרבה זמן הייתם שם״ אמר ג׳רמי וקרץ לג׳סטין.
*כוסעמקק*
עכשיו גם ההורים שלו?! אוף!
ג׳סטין ציחקק וישב ליד הוריו, כל כך רציתי לעלות לחדר וללכת לישון רק לשכוח מהנשיקה הזאת, הוא העביר בי כל כך הרבה רגשות שפשוט לא רציתי להתנתק מהנשיקה עד שניזכרתי בליה..
הוא פשוט הורג אותי.ההורים שלנו דיברו ולפעמים אני וג׳סטין נכנסנו לשיחה, אמא הביאה עוגה שהכינה היום ואבא הביא ויסקי שקנה בדיוטי פרי.
״רוצה כוס?״ אבא שאל אותי.
״לא, צריך שיהיה מישהו פיקח פה..״ אמרתי והם צחקו.
ג׳סטין שתה, כרגיל..
אבא וג׳רמי יצאנו לבחוץ לעשן או סתם לדבר, ואמא ופטי הלכו למטבח.
הבנתי שאני שוב לבד עם ג׳סטין.
הוא הסתכל עליי, הורדתי את מבטי וקמתי, עליתי לחדר וסגרתי את הדלת נכנסתי מתחת למיטה והייתי בפלאפון.-תיקתוק בדלת-
״פתוח״ אמרתי, הייתי בטוחה שזה אבא או אמא.״תקשיבי אני מצטער על הנשיקה״ ג׳סטין אמר.
נו מה הוא עכשיו בא?
הייתי עם הגב אליו הוא לא שווה שאני אסתובב בשבילו.
לא עניתי לו
״את ערה?״ שאל.
״כן״ מילמלתי.
״אז אני מצטער ש..״ אמר ועצרתי אותו.
״שמעתי את זה״ אמרתי.
שמעתי את צעדיו מתקדמים אל מיטתי, הוא ישב על קצה המיטה ״אני באמת מצטער את פשוט כל כך..״ הוא אמר ועצר.
״אני לא מצליח לשכוח אותך, את לא יוצאת לי מהראש. אני אוהב את ליה ואני איתה עכשיו ואני יודע שעשיתי טעות שנישקתי אותך אבל את משגעת אותי!״ הוא המשיך
״ג׳סטין תיצא״ אמרתי בלחש.
״מה?״ שאל לא מבין.
״תיצא לי מהחדר!!!״ הרמתי את קולי עד כמעט שצעקתי.
הוא יצא ושמעתי את טריקת הדלת.
הוא התעצבן.
נחנקתי מהבכי והוצאתי הכל, למה הוא אמר את זה? אני לא יכולה יותר אני צריכה להמשיך הלאה.
פשוט לשכוח אותו!וממה בכלל יש לו להתעצבן? הוא זה שרק השפיל אותי כל הזמן. כבר כמה חודשים שאני אוכלת את ההתנהגות הזאת וחוזרת אליו כל פעם מחדש רק בגלל הסיכוי הקלוש לאהבה ממנו.
יש לו לשון חלקה, הוא משקר בקלות ובגלל זה לא אצליח לסמוך עליו כמו פעם.
מצד שני, אני לא יכולה לקבוע כלום מעכשיו, כי אין בזה הגיון. ממילא אני אפעל לפי הרגשות שלי, אם זה טוב או רע. אני מנסה ללמוד מטעויות, כמו שהוא אמר, אך אני רק חוזרת עליהן. נמאס לי, ממנו, מג'ון, משון ומכל גבר אחר. למה אין מישהו נורמאלי שאוהב ומכבד את האישה שלו?
שמעתי צחוק מלמטה, ההורים שלי נפרדים לשלום מפטי, ג'רמי וג'סטין.*את משגעת אותי*
*אני אוהב את ליה*
לא. זה לא שווה את זה, הוא לא שווה את זה.
כיביתי את האור בחדר, קופצת על המיטה שלי ומכוונת שעון מעורר, נכנסתי אל הוואטספ, יש מספר הודעות מהקבוצה של הבנות ושתיי הודעות מרוז.
נכנסתי אל הצ'אט עם רוז,
״דיברתי איתו, עם ג'סטין. רבנו.״
״ניפגש מחר בקופיקס, אני אראה לך את השיחה.״
מתי הוא הספיק לריב איתה??
עניתי לה שניפגש, קבענו שעה ועצמתי עיניי, מניחה לטלפון להטען ושוקעת במחשבות שמובילות לשינה טרודה..~מצטערת פרק קצר נתקעתי בכתיבה והיה מחסום מעצבן~
❤️תעקבוו 11_HS_11
YOU ARE READING
אהבה ומה שביניהם
Romanceקוראים לי רייצ'ל, אני בת 17. הלימודים מתחילים ואיתם השיגעון, התאהבתי באידיוט. הוא רק פוגע בי, את זה תראו בסיפור... *מכיל תכנים מיניים, מילים גסות *מבוסס על סיפור אמיתי