Ve işte sonunda çarşıya girmiştik gördüğüm ilk kitabevine girdik hareketli sarki (multide var:zara larsson/lush life) 'imi durdurdum ve serra ve "ben şu raflara bakacağım kanka cikista görüşürüz" dedim oda kafasını sallayarak beni onayladı kulakligimi geri taktik ve raflara teker teker göz gezdirdim ve son birtane kalan kitabimi elime aldığım gibi göğsüme bastirdim ve bir ohh çektim kulağıma birisi biseyler fisildiyordu ama onu anlamamistim cunku sarki ruhumu ele gecirmis durumdaydi sonra omzuma dokundugu an korkudan raflara çarpınca bütün kitaplar yere düştü arkamı daha dönmeden kulakligimi çıkarıp "o kitap benim sanırım" demişti kulağa hoş gelen bir sesle arkamı döndüğüm an ağzım bir karış açılmış önünde duran meteor parçasına bakiyordum allahim buda ne boyle dememe kalmadan "agzini kapat sinek kacicak yoksa" demisti ukala ve degisik bir tipti her neyse ona bagirmamak icin kendimi zor tutuyordum ama biryere kadardi "siz kimsiniz ayrica kitabi ilk ben aldim nerden sizin kitabiniz oliyomus" dedim kucuk bir kiz cocugu gibi ve onun bir açıklama yapmasına izin vermeden yere coktum ve kitapları toplamaya başlayınca çalışan görevlilerden biri geldi ve "ege bey umarım bir sorun yoktur" dedi bana bakıp bittin kizim bakışları atarken dudagimi isirdim ve "imm seyy-..." diyerek ayağa kalktım utancimdan gözlerinin içine bakamiyordum ve bana ukala bir şekilde dönerek "şimdi kim olduğumu ogrendin mi? " dedi suratina hafif bir tebessüm yerleştirerek ben bişey soyleyemeyince kitabı elinden aldı ve "şimdi kitabimi alabilirim artık" dedi ona baktim ve "her ne kadar EGE bey olsanizda bu kitabimi benden almanız için bir sebeb değil! dedim kendinden emin bir sesle oda bana 'tabi tabi kesin öyledir' bakışları atarken önüme döndüm ve kitapların haline baktim hepsi olmuştu artık şimdi bittin mira dedim kendi kendime off napicaktim şimdi ben annem duyarsa gebertirdi beni dedim ve karşımdaki meteor parçası aynen şöyle dedi "peki ya yere dusurdugun kitaplar nolacak" dediğinde kafamdan aşağı kaynar sular döküldü ve beni bilegimden tutarak alt kara kitapların olduğu yere götürdü sanırım kimsenin içinde daha fazla rezil olmayı göz önüne alamicakti yada ben diyelim "b-ben o-özür dilerim" dedim kekeleyerek korkulu bir sesle tabi yine ukalaligini yapcagini düşündüğüm için bana kibirli şeyler söylemesini beklediğim an "sorun degil hallederim yani hallederiz" dedi gülerek ben bi yandan şaşırmış bu yandan da onun ukalaligini izliyordum ki "nasıl hallederiz anlamadım" dedim ama cidden anlamamıştım "kitapları toplamama yardım et ve sana bu kitabı verim ne dersin" dedi ve icimde fırtınalar kopmuştu "o-olur tabiki" o kitap için herşeyi yapardım. Kitapları topladık ve işimiz bittiğinde elimi ona uzatarak kitabimi alim edasinda bulundum anlamış olacak ki "al bakalım küçük hanım demişti" ve ben bu cümleye sinirleniyordum "teşekkür ederim" deyip tam cikacakken "bu arada ben küçük hanım degilim bu bir yaşım 17 buda iki" dedim sınırlı bir şekilde kitabimi aldım ve serrayla birlikte ordan ayrıldık ....
Evet bu bölümü nasıl yazacağımı çok dusundum ve sonunda arkası geldi inanın co güZel şeyler olucak ask inat gurur herşey başbelası olucak ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİK
Teen FictionAsk tamamen tesaduflerle dolu ve ansızın hiç beklemedigimiz bir anda karşımıza çıkan kalp atislarimzi degistirendi...