2.8

1.8K 140 67
                                    



Yaklaşık yarım saattir kutlamanın yapılacağı yerin yanındaki kafede üstünde en güzel takım elbisesiyle bekliyordu Kyungsoo. Buluşma için gereğinden erken gelmişti. Heyecandan titreyen ellerini durdurabilmesi için biraz zamanı ihtiyacı vardı. Fakat ne kadar süre geçerse geçsin hala aynı şekilde hissediyordu.

Davranışları da ona uyum sağlayarak gittikçe garipleşiyordu. Şu an cebinde bulunan paketten bir tane dal çıkarıp yakmamak adına kendini çok zor tutsa da diğerinin önünde böyle bir saygısızlık yapamazdı. Ayrıca kötü bir izlenim bırakmak istemiyordu.

İki yıldır ne zaman başı sıkışsa ve stresten bayılacak gibi olsa bu melete başvururdu. Bazen günde bir paket biterdi bazense ayda. Yine de son zamanlarda kullanımı iyice azalmıştı. Gizemli hayranıyla konuşmak ona bir şekilde iyi geliyordu. Yalnızca iyi yanları olsa gam yemezdi elbette. Engellendiğinde birkaç saat içerisinde tek paketi bitirmişti salonunda.

Kendini tükettiğini biliyordu aslında. Ancak bazen hayat öyle zor oluyordu ki! Sıcak bir kahve, basit bir sarılma, gününüzü aydınlatan gülümsemeleri etkisiz kılıyordu zorluklar. Güneş sizi üşütüyordu. İşte yine öyle anlardan biriydi Soo için. Daha yarım saat olmasına rağmen buluşmaya, ümidini kesmişti.

Tam eli cebine gitmişken karşıdan ona gülümseyerek gelen beyefendi kendini kötü hissetmesini sağlamıştı. O böylesine mükemmelken belki de yirmiden fazlasına ihtiyacı vardı. Ayağa kalkıp ona uzatılan eli kavradı. Aynı eldi cebine gitmek üzere olan. Öyle farklı hislerdi ki yapmak üzere olduğuyla yaptığının verdiği.

Biraz yıpranmış, biraz yaşlanmış, biraz yaralanmış bir eldi esmerinki. Yaptığı işin en önemli kısmı olduğundandı belki bu hali.

Biraz küçük, biraz narin, biraz bakımlı bir eldi büyüğünki. Sürekli göz önünde olduğundandı belki.

Ancak aralarında ne kadar fark olursa olsun Kim Jongin ve Do Kyungsoo'nun eli bir araya gelmişti.

-Azra

Nasıl olmuş??? Diğer bölüm de bu şekilde. Partiyi de onda özet geçeceğim. Heyecan yaptım ayol. Umarım beğenmişsinizdir ^^

My Love From The Actorhood // KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin