3.8

1.5K 125 59
                                    

Kyungsoo kafenin etrafında bakınırken gelenlere her geçen erkeğin o olabileceğini düşünüp ihtimallerle boğuyordu kendini. İçeri girip tek başına oturmak istememişti. Canını sıkıyordu yalnız olmak. Bir süre sonra omzuna dokunan elle arkasını döndü ve muhtemelen hayatı boyunca hiç beklemeyeceği bir şeyle karşılaştı.

Karşısında ayı kostümü giymiş biri duruyordu, elinde çiçekler ve hazır kahveyle birlikte -ki bunlar Soo'nun o an en çok ihtiyaç duyduğu şeydi-. Kendine uzatılan şeyleri eline alıp kolunu uzatan kişiye takıldı. Onun kim olduğunu görememesi umurunda değildi. Bu hayatı boyunca gördüğü en sevimli şeydi kesinlikle.

Beraber bütün gün gezdiler. İlk önce lunaparkta çarpışan arabalara binip ardından dönme dolaba ve en son da gondola uğradılar defalarca. Ki sevimli ayı biraz korkmuş olsa da Kyung onu yatıştırmıştı. Bazen farkında olmadan kafasını yaslıyordu diğerinin omzuna. Öylesine güvende hissetmişti o gün.

Eve vardıklarında diğeri hala kostümünü çıkartmamıştı ne yazık ki. Arada tuvalete gidip nefes aldığı olmuştu fakat yine de son iki saattir bu haldeydi. Çoktan sıcaktan bayılmış olması gerekirdi. Belki de sevgi onun dayanma gücü olmuştu, diğerinin yanında dururken. Kim bilir?

Evin önünde arkasını dönmüştü diğerine. Eliyle beklemesini işaret edip başlığı çıkardı ve terden ıslanmış saçlarını karıştırdı.

Ardından Kyungsoo'ya döndüğünde diğerinin hiçbir yüz ifadesi yoktu adeta. Dümdüz bir suratla onu izliyor, tepeden tırnağa süzüyordu ancak ayı kostümlü yavaştan korkmaya başlamıştı.

"Bir şey demeyecek misin Kyungsoo?"

"Gerçekleri mi istersin yoksa oyun mu oynayayayım?"

"Gerçekleri."

-Azra

Bölüm burada bitmiştir. Sizce Soo ne diyecek??? Heyecanla yerde bırakmayı severim ^^

My Love From The Actorhood // KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin