(M)

2.2K 92 165
                                    

*Bu bölüm Nini'me, biriciğime, sevgilime gelsin~ Seni seviyorum ruhuma dokunan kişi.* Kim_Nini

23:40

NinisHome: Üstte olmak istiyorum.

SoosFangirl: Aşkım azdın mı?

NinisHome: Evet.

23:41

SoosFangirl: ..................

SoosFangirl: O zaman azmanın şerefine istediğini yapabilirsin bana~

NinisHome: Şey böyle diyince

NinisHome: Utandım 🙈

SoosFangirl: Tamam hayatım ben başlıyorum sen sakin ol ;))))))))))))))))))

23:42

SoosFangirl: Yavaşça yanımda oturan bedenini süzüyorum. Muhteşem gözüküyorsun. Siyah saçlarını hafifçe çekiyorum ve boynunu emmeye başlıyorum. Benim olanı işaretlemeliyim, öyle değil mi?

NinisHome: Senin için yavaşça boynumu açıyorum ve beni damgalamana zevkle izin veriyorum. Sadece senin olduğumu herkes görmeli. Bu arada tek elim yumuşak saçlarında geziniyor ve okşuyor onları. Bu bile bana zevk vermeye yetiyor aslında.

23:43

SoosFangirl: Hafifçe boynuna doğru inliyorum ve geri çekiliyorum. Kırmızı izi görünce sırıtıyorum, elimi tişörtünden sokup bedenini okşamaya başlıyorum mırıldanırken.

SoosFangirl: Aşkım, sıcacıksın.

NinisHome: Titreme geçiyor bedenimden. Müthiş dokunuşlarını öyle özledim ki saçlarına daha çok asılıp gözlerimi kapıyorum. Soğuk ellerin sıcak tenime değdiğinde oluşan his beni deli ediyor.

23:44

SoosFangirl: Boynumu eğiyorum saçımı çektiğinde. Göğüs uçlarınla oynamaya başlıyorum. Hafifçe çekiştiriyorum. Aniden başımı tişörtünden sokup emmeye başlıyorum hafif dikleşmiş pembe tepecikleri.

NinisHome: Kendimden geçiyorum bu hareketinle. Kasıklarımı sana sürtüp senin için ne hale geldiğimi hissetmeni istiyorum. Bedenim ise yay gibi geriliyor emişlerinin ardından.

NinisHome: Nini.. Sen.. Ah...

23:45

SoosFangirl: Ben ne..bebeğim?

SoosFangirl: Yamukça sırıtıyorum. Daha sert olmaya ve hafifçe dişlemeye başlıyorum.

NinisHome: Tişörtümü hızla çıkarıp seni görmek için eğiliyorum. Nedeninin üstüne bedenin çok yakışıyor ve gülüşün beni kendimden geçirmeye yetiyor.

NinisHome: Nini.. Mmh sen.. Yaramaz bir çocuksun.. Seni cezalandırmalı mıyım?

23:46

SoosFangirl: Beni cezalandırmayın, efendim.

SoosFangirl: Daha fazla gülüp başımı eğiyorum. Heyecandan kalbim küt küt atıyor. Nefeslerim hızlandı ve bedenim ısınmya başlıyor. Fazla seksisin. Çok fazla.

NinisHome: Konuşman bile beni sertleştirmeye yetiyor. Jongin'inimin böyle itaatkar olduğunu bilmiyordum. Seni hızla bir öpücüğe çekiyorum. Dudaklarını çekiştirip ısırıyorum. Tadın uyuşturucu gibi.

My Love From The Actorhood // KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin