Sevgili SKSS aile, bu bölümde sizler için merak edilen bir yazarla röportaj yaptık. Umarım keyifle okursunuz.
- İlk olarak, Senin kitabın Senin Serüvenine konuk olduğun için çok teşekkür ederiz simirna_12. Açıkçası senin ve Siyah'ın serüvenini dinlemek için sabırsızlanıyoruz. Eminim okuyucularında senin gibi gizemli bir yazarı yakından tanıma fırsatını bulduğu için mutludur.
- Öncelikle bu röportaji benimle yaptığınız için size çok ama cok tesekkür ederim. İnanın buna ne kadar mutlu oldugumu anlatmaya kelimelerim yetmez.. diyerek sorularınızı içten bir şekilde cevaplamaya başlıyorum .☺
- Bizde seninle röportaj yaptığımız için mutluyuz.😊
İlk sorumuz biraz klişe olacak ama bize ve okuyucularına biraz kendinden bahseder misin?- Sorunuza cevaben adım Nur. 19 yaşındayım. Gülmeyi ve etrafımdaki insanları güldürmeyi severim. Araştırmaya hergün yeni bir bilgi edinmeye özen gösteririm. Ayrıntıcı bir kişiliğimdir. Okuduğum kitaplarda izlediğim filmlerde genelden çok ayrıntılara dikkat ederim. Çok konuşkan bir kişiliğim var. Hatta bazen ailem beni susturmaya çalışıyor. Konuşmak kadar dinlemeyide severim. Bana her şeyi anlatabilirsiniz. Ben dinlerim.
- Bu özelliğine şahit olan biri olarak bende gerçekten çok iyi bir dinleyici olduğunu düşünüyorum. Tavsiyeleri mükemmel bir dinleyici.
Peki bu serüvene nasıl başladın? Siyah'ı yazmakta ilham aldığın herhangi bir sey var mı?
Hiç yazmaktan vazgeçtiğin anlar oldu mu?-Aslında Siyah kendi kendini yazdı desem yalan olmaz. Çünkü Wattpade üye olduğum ilk zamanlar kimseyi tanımıyordum.(Şimdi ise kocaman bir Siyah ailem var.) O yüzden burda cok farklı bir kurgu yazmayı düşündüm. Kağıt ve kalemi elime aldıktan sonra gözlerimi kapattım ve tüm kurgumun bir film sahnesi gibi gözümün önünden geçmesi için bekledim. Daha sonra onları kağıda döktüm. Yazmayı bitirdikten sonra okuduğumda iki kurgununda birbirinden farklı olduğunu gördüm ama yinede değiştirmek yerine Siyah'ı yazdım. Burdan ilham perilerime saygılarımı gönderiyorum.
Diğer soruya gelince Siyah'ı yazmaktan hiçbir zaman vazgeçmedim. Vazgeçmeyeceğimde. Çünkü Siyah bir finali hakediyor. Aslında bu sadece siyah için geçerli bir kuram değil. Bence hiçbir kitap yarım kalmamalı ve bir sona ulaşmalı.- Kitaplar hakkındaki düşüncene bende katılmaktayım sevgili Nur ve bu kadar naif bir yazarı tanıdığıma tekrar çok mutlu oldum. Röportaja dönecek olursak Siyahtaki karakterlerin kendine benzettiğin yada farklı bulduğun yönleri hangileri?
-Hepimizin kurgularımızdaki karakterler aslında bizden bir iz taşırlar. Benim kitabımdada aynen öyle. Mesela Kayla ile benzer yönlerimiz, ikimizde kitap okumayı çok seviyoruz ve açıkcası partiye gitmek yerine evde takılmayı tercih ederiz. Sarah gibi gülmeyi ve güldürmeyi seviyorum. Karan gibi detaylara dikkat ederim ve kitabımda benden farklı olan iki karakter ise SIYAH ve Eslem...hatta arkadaşlarıma SIYAH 'i ilk anlattığımda benden nasıl boyle bir karakter çıkar diye saşırmışlardı. 😊
-Gerçekten bende seni tanıdıkça Siyah'ı okudukça sen ve Kayla'nın çok benzediğini düşündüm. Şimdi sana herkesinde merak ettiğini düşündüğüm bir soru sormak istiyorum izninle.
Simirna aslında sen olsaydın yani siyahın simirnası olsaydın ne yapardın?- Bu sorunun cevabı aslında çok zor. Çünkü Siyah'ın hikayesini her yönüyle bildiğim için farklı bir durum oluyor. Aslında Simirnada biliyor ama hatırlamıyor. Belkide tüm geçmiş ortaya çıktığında her şey farklı yolda ilerleyebilir.(biraz spoiller oldu sanki.😊) Ama bende bir sey bilmeseydim büyük ihtimalle Kayla gibi davranırdım çünkü Siyah sadece onu degil sevdiklerinide tehtit ediyor. O yüzden bende sevdiklerimi korumaya yonelik haraket ederdim.( not: umarım kimsenin başına gerçek hayatta bir şey gelmez. Çok zor bir durum.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin KİTABIN Senin SERÜVENİN
General FictionEmeğinden, yüreğinden zamanından vererek oluşturduğun hikaye ile Senin Serüvenin ailesine hoşgeldin. Belkide uzun zamandır bugünü bekliyorsun. Kitabını okuyacak, samimiyetle görüşünü bildirecek ve seni destekleyecek bu güzel serüvenin yolcusu olmak...