Yazar Röportajı-ZACK

71 8 110
                                    

Sevgili SKSS ailesi bugün eminimki sizlerinde çok merak ettiği bir yazarla röportaj yaptık. Emin olun bu tatlı yazarı ve onun fantastik türdeki yazdığı kitabı Zack'i çok seveceksiniz.

Sizleri daha fazla meraklandırmadan yazarımızla yaptığımız konuşma havasında süren samimi röportajımıza geçelim!

-Senin Hikayen Senin Serüvenin kitabının yazar röportajı bölümüne hoş geldin Sevgili @peetasever.
Seni aramızda görmek ve yanımızda olduğunu bilmek fazlasıyla güzel. Eğer hazırsan bir an önce sorulara geçmek ve okuyucularının merak ettiği birçok şeyi senden duymak istiyoruz.

-Böyle güzel bir röportajda konuk olduğum için çok teşekkür ederim. Hoş buldum. 

-İlk sorum izninle biraz seni tanımaya yönelik olacak. Zack okuyucuları için bize biraz kendinden bahseder misin?

-Okuyucularım çılgın hallerime çoğu zaman şahit oldular ama yeni okuyucularım için kendimi bir daha tanıtayım. Ben Tuana. Lise üçe gidiyorum. Üç yılı aşkın süredir "peetasever" olarak tanınıyorum ve doğum günlerimde bolca Peeta portresi hediye alıyorum. 16 yaşına tam olarak girmemesine rağmen kendini biraz olsun büyük göstermek için 16 diyen acemi yazarınızım. Kitap okumak annemden bana bir miras. En sevdiğim tür fantastik ve bu türde aklıma çok farklı fikirler geldikçe yazmaya bayılırım. Diğer kurguları da severim tabii ki ama vazgeçilmezim fantastik. Konuşmayı seven birisiyim, şimdiden fazla konuşacağım için özür dilerim.

- Ne özürü iki konuşkan çokta güzel anlaşıyoruz. Ben de senin gibiyim anlayacağın. Pekala Sevgili Tuana, ne zamandan beri yazıyorsun? Yazmak senin icin ne ifade ediyor?

-4. sınıftan beri yazıyorum ve yeteneğimi bir çocuk hikayesi yazdığım gün, dershane Türkçe öğretmenim keşfetti. Duygularımı konuşarak da ifade edebilen biriyim ama yazmanın kutsallığı ve kelimelerle oynamak benim için bir sanat. Yazım tarzım şu an pek güzel ve olgun değil, bu yüzden bir akademiye gidip geliştirmek istiyorum. Daha önce bir akademiden burs teklifi geldi ama bu yaz gazetede çalışma teklifi gelince o daha cazip geldi ve işte, şu an bir genç muhabirim. Son olarak yazmak, yalnız kalabildiğim tek yer olan hayal gücümde olmayan sınırlarımı zorlamak demek benim için.

-Yazmanın kutsallığı birçok insan gibi bizi de büyülüyor desene. Oldukca başarılı ve çalışkansın. Seni tebrik ediyorum. Şimdi aslında bunu birçoğumuz biliyoruz ama nicknamenin kaynağını birden senden dinleyelim? Ne demektir senin için Peetasever? Açlık Oyunları senin için ne ifade ediyor?

-Peeta, çocukluk arkadaşımın gittiği zamanlarda bana bıraktığı en büyük hatıraydı. Bir şey itiraf etmek gerekirse, ilk olarak Açlık Oyunları'nı hiç sevmemiştim ama arkadaşım benden uzaklara gittiği sene çok değerli Açlık Oyunları kitabını bana hediye ettiğinde, onu canımdan çok koruyacağıma yemin ettim. Sonra okumaya başladım, okudukça sevdim ve bu ilk baştaki nefretimin, o karaktere aşık olmamak için geliştirdiğim bir savunma olduğunu fark ettim. Peeta'dan sonra her karaktere nefesim gibi bağlandım ama asıl yaşam kaynağım, o sevgi dolu çocuktu. O sadece bir kitap karakteri değil benim için. Zor zamanlarımda "Umudum." dediğim, turuncusunun naif yumuşaklığında kaybolduğum, sevgisiyle ruhumu beslediğim kişilik. O bana bir şey ifade etmiyor. Çünkü o, hayatımın ta kendisi. 

-Bu çok güzel bir anlatımdı işte. Soruma mükemmel bir cevap aldım. Hayatının yörüngesini değiştiren kitaplar hangileri? Hangi kitap için işte bu diyebilirsin?

Senin KİTABIN Senin SERÜVENİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin