Bir Garip Wattpad Hikayeleri

99 14 36
                                    

Bir garip wattpad hikayelerinde yine sizlerleyim sevgili ailem. Ben lifeisdrunkk mutluyum.

Gelelim bu garip hikayelere.

Benim yazmayi ve okumayı en çok sevdiğim tür romantizm.

Ama wattpad'in romantizim altında görünen kurguları kendilerine yeni kategoriler açmış.

➡Töre

➡Patron- Asistan

➡Öğretmen- Öğrenci

➡Badboy

➡Badgirl

Bu liste uzar gider. İzlediğiniz bir diziden bir filmden esinlenmenizi anlarım ama her yerde yaz dizileri benzeri hikayeler görüyorüm. Bir dizi o dönem popüler ise hemen karakterleri değiştirilip hatta belki bu bile olmadan hikayeleştiriliyor.

Sonra bir bakmışsınız 10M okunma.

E hani özgünlük hani nerde o sadece sana ait olan kalbinde kafanda yaşattığın karakterlerin sesleri?

Yok değil mi?

Sonra gelsin kitap anlaşmaları, gelsin fanlar. Çünkü bu kitap okunmuş.

Okunma sayısı bir kitabın hiçbir şekilde değerini göstermemeli. O kitabın iyi bir kitap olduğu nasıl anlaşılır biliyor musunuz?

Yazar betimlemelerle sizi orada olay yerinde hissettiriyorsa...

Karakterleri benimsemiş ve onlarla empati yapabiliyorsanız...

Okuduğunuz her satır kalbinize dokunuyorsa...

Kurgu özgünse karakterlerin iç dünyası, olaylar ve duygular ile harman olmuşsa...

Sonunda iyi ki okudum diyorsanız bu iyi bir kitaptır.

Birde benim başlangıçtan beri anlamadığım, kitaplardaki karakterlerin oyuncular ve mükemmel modellerle anlatılması.

Bazı yazarları anlıyorum okuyucu ısrarı ve wattpad düzenine uymak için koyuyorlar. Onları tenzih ediyorum.

Bazıları ise betimleme denen olgudan haberdar olmadıkları için. İşin aslı haberdarlar ama tasfir yetenekleri yok. Yani betimleyemiyorlar karakterlerini. Kolaya kaçıp hemen yapıştırıyorlar ünlü bir modeli.

Sonra o güzeller güzeli model, "Ama ben çirkinim!" diye ağlıyor.

Biri siyahın içindeki beyazı mı yazdı? Biri ruhsuz göz mü dedi? Biri uçurum mavisi mi dedi?

Hadi şenliğe hoş geldiniz.

Bordonun içindeki fuşyanın hikayesi...

Patetes gözlü adam...

Takvim yaprağı mavisi...( bak bu güzel oldu kullanın bence.)

Töre kitapları deyince aklıma Mardin geliyor ki tarihi dokusunu çok sevdiğim bir şehirdir.

Bu kitaplar genelde orada geçiyor. Duyduğuma göre ağaların yakışıklı ve kaslı olanları orada bulunuyormuş.

Saf kızlarımız binbir türlü komplo ile adamla evlendiriliyor. Istemem diye dağlara kaçıyor, bağırıyor cağırıyor sonra sözde evliliğinde aşık oluyor evlendiği adama.

Tabi ki bu kötü bir adam olsada.

Çünkü neden ben onun içinde öldürdüğü çocuk yanını sevdim.

Lan adam katil lan!

Sen hala içindeki çocuktan bahsediyorsun?

Chukcy falan herhalde?

Yani bazı kitaplarda kombo halinde bu konular. Badboy ağa, töre ile evlilik, kocanın şirkette patronun olması...

Değiştirip ve özendirerek anlattığınız badboy karakterleri gibi "töre" kavramınıda özenilecek bir şey haline getiriyorsunuz!

Kaç kadının kalbinde yara olduğunu bilmeden...

Yetmiş yaşındaki bir adamla evlendirilen on beş yaşındaki kızın göz yaşlarını bilmeden...

Kadınları şiddet uygulayan, tecavüz eden adamlara aşık ediyorsunuz!

Kaç kadının bu korkunç durumdan öldüğünü bilmeden...

Özgecan'ı unutarak...

Münevver'i yok sayarak...

Cansel'i görmezden gelerek...

Hatta çizmeyi aştıkça aşıyor o mide bulandırıcı öğretmen hikayeleri yazıyorsunuz...

Vicdan nerede?

Merhamet?

Adalet?

Gurur?

Yürek?

Okunma sayıları değil mi?!

Nedeni bu!

Çünkü siz harika yazarlarsınız (!)

Ah o muhteşem betimlemeleriniz kör edecek beni (!)

Okuyucularım, belki de sadece bu bölüme denk geldiniz.

Sizden rica ediyorum. Siz sol yanınızda atan kalbinizin merhametini sorgulayın.

Kadının gücünü, güzel seven adamların dokunmaya kıyamadıkları aşkları ve gerçekten muhteşem olan kitapları keşfedin. Bulun ve okuyun. Destek olun ki öne çıkabilsin.

Bunları yazarken oldukça duygulandım. Bu platforma karşı büyük bir kin var içimde.

Yetişkin içerik okuyacaksınız onlarında en muntazamını en hislisini bulabilirsiniz.

Türk askerini badboy yapan hikayelerde konuşulmaya değer. Unutmayın barlardan çıkmayan, alkolik, sapık kişiler Türk Ordusun da bulunamazlar. Bunlar ahlaki zayıflık olarak kabul edilir ve bu kişilerin ordu ile ilişiği kesilir.

Durum böyle iken tam tersi hikayeleri okumak sadece vakit kaybı. Bilin istedim.

Yine hem duygulandığım hem düşüncemerimi tamamıyle aktardığım bir bölüm oldu.

Ortağım mehtapkya ya tesekkür ediyorum yanımda olduğu için.

Bir sonraki bölümde sizlere kitaplar önereceğim sevgili ailem.

Umarım bir garip wattpad hikayeleri hakkında aynı görüşü paylaşıyoruzdur.

Sizleri seviyoruz.

Kendinize iyi bakın ve güzel kitaplar ile kalın...

Senin KİTABIN Senin SERÜVENİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin