Merhabalar SKSS ailesi. Ben @lifeisdrunkk . Yeni bir kitap incelemesi ve tanıtımıyla karşınızdayız.
Ve bugün sizlere tanıştırmaktan mutluluk duyacağımız bir kitap var elimizde. Elimizde diyorum çünkü bu genç yazarın zamanın birinde, basılan kitaplarının sayfalarında parmak uçlarımızın dolaşacağına eminim.
"Zack."
Fantastik kategorisinde yer alan bu kitabın içinde beklentilerinizi karşılayacak pek çok şey var.
Aşk...
Gizem...
Sırlar...
Arkadaşlık...
Öncelikle konunun fazlaca özgün olduğunu belirtmek isterim. İpucu vermeden bir cümleyle açıklayabilirim size bu durumu.
Ruhlarının ihtiyacı kalplerinin pompaladığı kan değil, duygulardı...
İşin aslı bu hepimizin ihtiyacı olan şey...
Yani ipucu olarak algılamayın. :)
Karakterlere göz atacak olursak tabi ki kitaba ismini veren Zack ile başlamak gerekir. Olaylar öyle bir boyut kazanıyor ki Zack'in iç dünyasını okudukça şaşırmadan edemiyorsunuz. Tabi burada asıl marifet yazarın o iç dünyasını çok iyi yansıtmasında.
Dışardan bakıldığında oldukça yakışıklı ve havalı bir çocuk Zack. Bir çoğumuz gibi öğrenci. Iyi bir hayatı var. Ailesi ve arkadaşları...
Ama tüm bunların yanında kendinin bile çözümleyemediği gizemleri...
Peki bu karmanın içinde o tek başına mı bunu sadece okuyarak anlayabilirsiniz. Belki de sizde bu karmadansınızdır kim bilir?
Diğer karakterler; Valeria, Rachel, Matt, Ethan ve Taylor.
Dediğim gibi fantastik ile özdeşen büyük bir aşk var kitapta. Bunun yanında arkadaşlığın aşka taşındığı üç sapaklı bir yol.
Şimdi size birkaç soru...
Aşk için neleri affedersiniz?
Ya da nelerden vazgeçersiniz?
Kendinizi acıtmayı seçersiniz belki?
Cevaplarınızı hazırlayın ve Zack kitabındaki cevaplarla karşılaştırın. Eminim çok şaşıracaksınız.
Bu kitapta bir karakteri körü körüne savunamazsınız. Her karekterin haklı olduğu yönler ve hataları ilerleyen bölümlerle okuyucunun dikkatine sunulmuş.
Yani örnek veriyorum ikinci bölümdesiniz ve bir karektere öfkelendiniz yaptıklarından dolayı, dördüncü bölümde birden bire onu sevmeye ve hak vermeye başlıyorsunuz.
Yani bu yazarın, kitaptaki karakterlerin ağzından çok iyi yazdığını onların karakterlerini özümsediğini ve empati yeteneğini gösteriyor.
Her bakış açısını okumak, okuyucuya kurgu hakkında detaylarda veriyor ve bu keşif her kitap kurdunun hoşuna gider.
Zaten kitaplar başka bir boyutu bir hayal dünyasını keşfetmek değil midir?
Bize bu keşif için izin veren yazara çok teşekkür ediyoruz.
Gelelim yazarın özel olarak incelememizi istediği on altıncı bölüme.
Bu bölüm gerçekten üzerine çok düşünüldüğü belli olan emek kokan bir bölüm. Karakterin iç dünyası betimlemeler ve açığa çıkan sırlarla herkesin okuması gerekiyor gerçekten.
Okurken bir hayli zevk aldım açıkçası. Anlatım ve akış oldukça iyiydi. Kitabin genelinde olduğu gibi yazım yanlışı hiç çarpmadı gözüme.
Ayrıca bölüm şarkılarıda çok güzel. Severek dinleyip o bölümle özleştirebiliyorsunuz.
Bence Zack, hayattan sıkıldığınızda biraz heyecan biraz gizem ve aşk istediğinizde yağmurlu gri bir havada okuyabileceğiniz çok iyi bir wattpad kitabı.
Umarım yazarı @peetasever hayallerine ulaşır ve emeğinin karşılığını alırsın.
Tekrar bu güzel kitap için teşekkür ediyoruz sana ve özel tanıtımdan bir kesit bırakıyorum buraya.
17 yaşındaki bir gencin hayatını az çok tahmin edebilirsiniz. Sabah, horozları bile kıskandıracak derecede erken kalkmak, okula gitmek, arkadaşlarla takılmak, sınavlara oflayarak çalışmak ve bir sonraki gün tekrar erkenden kalkmak.
Ergenlik çağında olan gençler için bir yaşam döngüsüdür bu.Başkarakterimiz Zack, bu yaşamın sıradanlığında, bir akşam iddia sonucu kazandığı yemeğe mutlulukla giderken gecenin ilerleyen saatlerinde, kendisini birdenbire acı içinde bulur.
Baş dönmesi, şiddetli karın ağrısı ve mide bulantısı ilk başta aklına sadece hamile olduğunu getirse de, kendisini hastanede bulmasıyla işlerin ciddi olduğunu anlar.
Kendisine neler olduğunu anlayamadığı anlarda, arkadaşlarıyla bozulan ilişkileri ve karışık hayatı, onu mahveder.
Açıkçası haklıdır da. Kim otuz saniye boyunca göz göze kaldığı insanı sadece bakarak öldürebilir ki? Ama o yaptı ve aklı inanılmaz derecede karışık.
Bir gün yıkılmış hâlde oturur ve ne olduğunu düşünmeye başlar. Vampir? "Ah, hayır. Bunun için dişlerimin uzaması ve deli gibi kan istemem gerek." Fikir elendi. Kurt adam? "Of, 17 yaşındaki bir gençle doğru orantıda tüylerim var. Ani kıl patlaması yaşamadım yani." Maalesef bunu da sildi. Cadı? Ah, buna ben bile güldüm çünkü emin olun ki Zack böyle mistik güçlere sahip olacak kadar şanslı değil.
Geriye kocaman bir hiç kaldığı zaman, hayat cevabını fısıldadı Zack'e. Ondan sonraki zamanlar göz göze geldiği her insanın, duygularını hissetmeye ve onu kendine çekmeye başladı. Bir ara kendisinden o kadar çok korktu ki; ailesinden ve aynı evde yaşadığı en yakın arkadaşından uzaklaştı.
Gün geldi, yine bir canı açlığını gidermek üzere katletmek üzereyken, geleceğini değiştirmek için bir kız geldi hayatına. Üstelik ilk karşılaşma anlarını okuduğunuz zaman "Şey, Aman Allah'ım!" dedirtecek kadar şaşırtacaklar sizi.
Bir yandan aşkla kavrulup, bir yandan arkadaşlıkların tehlikeli getirisiyle yüzleşirken onlar, fantastik öğelerle işi iyice kızıştıracak ZACK.
Ve en temel amaç, ne olduklarını bulmak. Ah, hayır Zack. Eminim, bir büyücü değilsin. Kabullen bunu artık! Affedersiniz, konuya geri dönelim.
O ve güzeller güzeli Valeria, maceraya koşup gerçeklerin eşiğine gelirken, aslında hiç tahmin etmedikleri ve asla da edemeyecekleri birisiyle, sırları açığa çıkarıyorlar.
Dünyaya yeni bir türün gelme vakti geldi de geçiyor. Evet, buldun Zack. Sen ve Valeria, birer duygu emicisiniz.
Peki ya siz? Belki de dün akşamki mide bulantınız, soğuk algınlığı geçirdiğinizin bir belirtisi değildir.
Evet, biraz abarttım. En iyisi gelin, sadece şu iki âşığın yaşadığı olaylara şâhit olalım.
Bize ulaşabileceğiniz hesaplar @mehtapkya @lifeisdrunkk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin KİTABIN Senin SERÜVENİN
General FictionEmeğinden, yüreğinden zamanından vererek oluşturduğun hikaye ile Senin Serüvenin ailesine hoşgeldin. Belkide uzun zamandır bugünü bekliyorsun. Kitabını okuyacak, samimiyetle görüşünü bildirecek ve seni destekleyecek bu güzel serüvenin yolcusu olmak...