Harry
"Dank U wel voor het bezoek, we overleggen nog met de rest van de directie en dan laten we U weten of uw zoon hier kan studeren" zei de vrouw tegen m'n vader en schudde zijn hand.
We hebben net een goeie drie kwartier gepraat over mijn kansen hier op de universiteit, en die vrouw deed echt te aardig.
De vrouw stak haar hand naar me uit en ik schudde hem en gaf haar een korte glimlach.
"Nogmaals bedankt dat dit gesprek op zo'n korte termijn kon" zei m'n vader en wierp haar een vriendelijke lach toe.
De vrouw sloot de deur en mijn vader en ik liepen het gebouw uit richting de auto, ik hoop zo dat ik hier niet wordt aangenomen.
De hele rit zeiden we niks tegen elkaar, er heerste doodse stilte in de auto.
Ja, zelfs geen radio. Hij vindt muziek irritant en onnodig, hij vindt het alles behalve professioneel.
Ik integendeel hou te veel van muziek, wanneer het kan luister ik graag muziek en zelf schrijf en zing ik ook een beetje om m'n gevoel te uiten, natuurlijk wel als hij niet thuis is.
M'n vader reed het oprit op, zodra de auto stil stond verliet ik de auto en liep naar binnen.
Mam stond al op ons te wachten, "En hoe was het?" vroeg ze gelijk.
"Geweldig" zei ik sarcastisch en was gelijk onderweg naar boven, "Ohja Harry, je mobiel trilde aardig vaak het laatste kwartier." zei ze en overhandigde mij mijn telefoon.
Shit Louis, hij moet vast zo ongerust zijn na wat ik hem allemaal heb vertelt.
"Dankjewel, ik ben boven" zei ik snel en liep met twee tredes naar boven, ik opende de deur links en deed hem op slot.
Ik kleedde me om in weer de baby blauwe trui en de joggingbroek die ik aan had en ging op bed zitten, ik opende m'n telefoon en zag wat berichtjes van Louis.
Louis: "Mooi, ik ben blij dat jij er blij mee bent :)"
Louis: "He Hazz?"
Louis: "Je reageert normaal nooit zo laat is er iets?"
Louis: "Sorry het kan ook zijn dat je aan het eten of douchen bent ofzo"
Louis: "Ik ben echt te ongerust"
Louis: "Maar alsjeblieft laat alles goed met je gaan"
Louis: "Be safe please"
Een glimlach bespeelde m'n lippen, hij is zo bezorgd. Cute.
Harry: Sorry dat ik niks zei, maar ik was met m'n vader naar een of andere universiteit ofzo
Louis: Klinkt leuk
Harry: Are u kiddin, ik vind t helemaal niks. M'n vader wil dat ik rechten ga studeren, dus dat moet dan maar gebeuren he..
Louis: Harry, als je het niet wil hoef je het niet te doen. Doe waar jij gelukkig van wordt :)
Harry: Ja had ik die optie maar :/
JE LEEST
The YouTube Gathering [L.S.]
FanfictionHow did you guys meet? a person asked. "I was a fan and now I'm his boyfriend" He smiled and gave me a kiss, "I love you" he said. "Did you have sex with each other" another person asked. "Yeah this ruined the moment" he laughed. 'O god I love hi...