Harry
De felle ochtendzon scheen door mijn gordijnen heen, gelukkig was het vakantie en werd ik niet wakker van het geluid van m'n wekker.
Ik trok het dekbed verder omhoog om me te beschermen tegen de koude lucht van buiten, het was midden november en buiten lag al sneeuw.
Mijn hand ging moeizaam naar het nachtkastje naast mijn bed, ik pakte mijn telefoon.
Een vel licht scheen in mijn gezicht waardoor ik m'n ogen gelijk weer dicht deed, snel zette ik de helderheid van m'n telefoon wat donkerder.
Ik opende Twitter en zag een tweet van Louis: "I'm glad to announce that the winner of the two Superfan tickets is @Harry_Styles , your idea was really unique ;) I hope to see you at the Gathering"
Wow, ik heb de kaartjes gewonnen. Maar wat heb ik in vredesnaam gedaan?
Ik like'te de tweet en gelijk daarna kreeg ik een DM van Louis, "Ik hoop dat je blij bent met de kaartjes :)"
Harry:
Omg ja tuurlijk, maar waarom?Louis:
Je had een uniek idee, dat zei ik toch al :)Harry:
Ik heb helemaal niks gedaanLouis:
Je hebt me al vanaf de 10.000 subs gesupport, dat verdient wel een ticket.Harry:
Ja maar er waren nog 9.999 andere mensen die je ook al supportte vanaf toenLouis:
Moet ik ze aan iemand anders geven dan?Harry:
Lou, stop. Ik hou wel op, dankjewel voor de tickets. En ja ik ben er enorm blij mee :)Ik drukte m'n telefoon uit en voor de zoveelste keer de afgelopen 24 uur moest ik weer aan Louis denken.
Ik stond op en opende de gordijnen, er was vannacht weer een dun laagje sneeuw gevallen. Ik haalde een hand door m'n haar en liep gapend naar de badkamer.
Ik zette de douche aan, pakte een handdoek en ging onder de douche staan.
Nog steeds kon ik het me niet helemaal beseffen dat Louis echt naar me luisterde en het niet raar vond dat ik gay ben.
Ik heb nooit echt het gevoel gehad dat iemand om me gaf buiten mijn moeder en Niall om, maar bij Louis begint het erop te lijken dat hij ook om me geeft.
Maar ik zal maar niet te snel zijn met oordelen.
Ik stapte de douche uit en droogde me af, ik hoorde beneden glas kapot vallen wat gevolgd werd door geschreeuw.
Ik negeerde het een kleedde me aan, een baby blauwe oversized trui en een joggingsbroek, veel ga ik toch niet doen vandaag.
Ik liep naar m'n kamer en zette wat muziek op, niet te hard anders wordt er zo weer naar me geschreeuwd.
Voordat ik op me op m'n bed wilde laten vallen vloog de deur open.
"Harry godverdomme doe die muziek uit en kleed je eens fatsoenlijk aan, wanneer stop je eens met die meisjeskleding je bent godverdomme geen meisje" zei m'n vader boos tegen me.
"Als ik me er fijn in voel laat me dan" zei ik, het gevoel van tranen borrelde op. "Godverdomme Harry kleed je gewoon normaal aan, we hebben een afspraak over een halfuur" zei hij.
"Wat voor'n afspraak? Waar gaan we heen?" vroeg ik, "Schiet nou maar op verdomme."
Ik liep naar m'n kast en trok er een spijkerbroek met kniegaten en een grijze trui uit, ik trok het zo snel mogelijk aan en liep naar beneden.
Net toen ik een snee brood had gepakt pakte m'n vader me vast en zei dat ik mee moest komen, "Waar gaan we heen en waar is mam" vroeg ik.
"We gaan naar je toekomstige universiteit waar je rechten gaat studeren, we hebben een afspraak met de directrice" antwoordde mijn vader.
"Maar ik wil helemaal geen rechten studeren" zei ik tegen hem.
"Dan heb je pech" zei hij fel, hij pakte de sleutels van het rekje af en we liepen samen naar de auto.
Louis
Ik moest lachen om Harry's verlegenheid, hij is cute, bijna te cute.
"Moet ik ze aan iemand anders geven dan?" typte ik.
"Lou, stop. Ik hou wel op, dankjewel voor de tickets. En ja ik ben er enorm blij mee :)" kreeg ik terug.
Opnieuw kwam de glimlach terug op m'n gezicht, "Mooi, ik ben blij dat jij er blij mee bent :)" typte ik terug.
Ik wachtte een minuutje op antwoord, Harry kennende zou hij gelijk terug antwoorden maar deze keer deed hij dat niet.
"Hier" zei Liam die mijn ontbijt aan gaf, "Thanks Li" zei ik tegen hem en focuste me weer op m'n telefoon.
Ik zat met m'n gedachte, moet ik me druk gaan maken omdat hij niet antwoord?
Misschien is hij aan het douchen of ontbijten ofzo, ik moet me niet zo druk maken.
"Dus wat ga jij vandaag doen?" vroeg Liam die ook met zijn ontbijt op de bank plofte, hij zette de televisie aan en verbond hem met YouTube.
"Uhh, geen idee. Zo douchen denk ik en dan kijk ik wel" antwoordde ik.
Liam nam een hap van z'n eten en knikte langzaam, "jij dan?" vroeg ik.
Liam haalde zijn schouders op, "Geen idee" zei hij nadat hij de hap had doorgeslikt.
"Maar de Gathering hoe gaan we dat doen" vroeg Liam.
"Uhm, ik zag een mailtje dat ze ons samen met Floor en Lynn een stand hadden gegeven" zei ik.
"Oh okay, nice" zei hij en at rustig verder, "Er stond ook dat we zelf mochten kiezen hoe onze stand er uit kwam te zien" zei ik.
Liam knikte, "Anders spreken we binnenkort af met Lynn en Floor en kijken we even hoe en wat we gaan doen" stelde Liam voor.
"Sure" zei ik en nam een hap van m'n boterham, ik pakte m'n telefoon weer en zag dat Harry nog steeds m'n DM niet had gelezen.
"Sup?" vroeg Liam, "Oh nee, ik had iemand een berichtje gestuurd maar diegene heeft het berichtje nog niet gezien en ik begin me zorgen te maken" zei ik.
"Misschien is diegene bezig met iets ofzo" zei Liam, "Ja kan wel maar normaal antwoord hij best snel" zei ik.
"Aha, een hij" zei Liam bedenkelijk, "Zit je op tinder ofzo" vroeg Liam.
"Nee, wat denk jij. Ik ben niet op zoek, ik wacht wel gewoon totdat er iets voorbij komt waaien" lachte ik.
"Ja..ja.." zei Liam met een grijns op z'n gezicht, "Okey, jeez Liam. Ik DM met een fan, hij heeft me wat uitgelegd en ik ben bang dat er iets met hem is gebeurt ofzo" gaf ik toch maar toe.
"Louis is verliehiefd, Louis is verliehiefd" zong Liam op een vreselijk irritante manier.
"Liam kop houden" zei ik nors en keek voor de zoveelste keer op m'n mobiel.
JE LEEST
The YouTube Gathering [L.S.]
FanfictionHow did you guys meet? a person asked. "I was a fan and now I'm his boyfriend" He smiled and gave me a kiss, "I love you" he said. "Did you have sex with each other" another person asked. "Yeah this ruined the moment" he laughed. 'O god I love hi...