~1

29 2 0
                                    

Yazardan not: Okuyucularım hikayeme hoşgeldiniz hikayemde Hevin için Barbara Palvin Öykü için Gigi Hedid ve son olarak Ayaz için Sergio Carvajal tercih ettim. Herkese iyi okumalar:)))

Hevin den

Canım ailemden şehrimden tüm yakınlarımdan ayrılıyordum artık. Üniversite için İzmir den taşınıyorum İstanbul da Bilgi Üniversitesi hukuk bölümünü kazandım tam burslu olarak. Öyle içim acıyor ki ayrılırken sevdiklerimden keşke onları da yanımda götürebilsem. İçimden bunları geçirirken saatin farkına varmamışım. Annemin sesiyle İrkilip kendime geldim. "Hevin kızım yola çıkma vakti uçağı kaçıracaksın. " Ah evet artık yola çıkıyorum. Elveda güzel odam diyip çantamı alıp kapıya yöneldim. Kapıda annem teyzem kuzenlerim kız kardeşim Naz hepsi beni bekliyordu. Babam bavulları arabaya yerleştirmiş gözü yaşlı şekilde annem in yanında onu avutuyordu. Annem için hiç kolay değil ilk defa beni çok uzun bir süre başka bir yere gönderiyordu. Sarılmaya annemden başladım." Canım annem üzülme artık nolur ben oraya eğitimim için gelecek için onca yılların emeği için gidiyorum sık sık gelirsiniz yanıma bende tatillerde söz gelicem. Kendine dikkat et seni çok seviyorum güzel annem" ben öyle diyince annem daha çok ağlamaya başladı ve kocaman sarıldık öptük birbirimizi. Daha sonra teyzem kuzenim kardeşim Naz ile kucaklaşıp onları da öptüm. Daha sonra arabaya binip havalimanına doğru yola koyulduk babamla. Havalimanına vardığımda artık babamla da vedalaşma zamanı gelmişti. Onunla da kocaman sarılıp her şeyin harika olacağını söyledim. Gözü yaşlı babamı gözlerimden akan yaşlarla arkamda bırakıp son kontrollerin ardından uçağa doğru yol aldım. Uçağa bindiğimde yerimi bulup oturdum. Yaklaşık 2 dakika sonra yanıma ben yaşlarında sarışın güzel bir kız oturdu...

Öykü'den

Zaman nasıl da hızlı alıp geçti. Bi baktım artık yolcuyum . Dedim aman tanrem kdmdmdmf. Ne kadar içim buruk olsa da acayip eğlenceli bir insanımdır yine Gider ayak söyledim bi şeyler. Annem ile tek yaşıyorum ve tek çocuğum babam ben küçükken bir iş kazası sonucu hayatını kaybetti. Annem bankacı ve ben tek başıma Bursa'dan İstanbul'a okumaya gidiyorum. Bilgi Üniversitesi hukuk bölümünü kazandım. Tek başıma çok fazla bilmediğim bir şehre gidiyorum. Hiç te kolay değil açıkçası benim için . Ama ne yapalım kader böyleymiş. Annemle vedalaştıktan sonra taksiye binip havalimanına ulaştım. Kontrollerin ardından uçağa doğru yol aldım. Yerimi bulduğumda koltuğumun yanında esmer benim kadar duran bir kız oturuyordu. Ah neyse ki bir kız vardı belki tanışır sohbet ederiz. Yoksa şu uçak yolculuğu hiç çekilmez...

DOST MU? AŞK MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin