Συγγραφέας: Ευαγγελία Κελαϊδή
Κεφάλαια: 29
Κατάσταση: Ολοκληρωμένη (χωρίς συνέχεια)
Πλοκή: Στο πλοίο της γραμμής θα συναντηθούν η Φαίη και ο Χρήστος. Εκείνη καταφεύγει στη Κω προσπαθώντας να ξεφύγει από μια καταστροφική σχέση. Εκείνος επιστρέφει στο νησί από την Αθήνα όπου βρισκόταν για να κλείσει λογαριασμούς του παρελθόντος. Η σχέση τους ξεκινάει και οφείλετε σε μια τυχαία συνάντηση. Ή μήπως όχι; Ένα φρικτό μυστικό αποκαλύπτεται που οδηγεί τη Φαίη στο χείλος του θανάτου, όμως ο άνεμος πρέπει να κρατήσει την υπόσχεση του.
Εντυπώσεις για την πλοκή: Από την αρχή του βιβλίου, μπορεί ο αναγνώστης να μπει άνετα στη ζωή της πρωταγωνίστριας, χωρίς υπερβολικές αναφορές μα αρκετές για να καταλάβει ότι κάτι άσχημο συνέβη που την έκανε να φύγει έτσι ξαφνικά από μια σχέση χρόνων. Η σχέση των πρωταγωνιστών ξεδιπλώνεται γρήγορα και εύκολα -και αν και στην αρχή είχα τις επιφυλάξεις μου, τελικά ήταν μελετημένη η κάθε κίνηση των πρωταγωνιστών και οδήγησε σε ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Το κάθε κεφάλαιο ήταν και ένα βήμα προς το τέλος, καλά μελετημένο και μετρημένο, σε έκανε να μη θες να τελειώσει το ταξίδι που μόλις άρχισε. Ο γλυκός χαρακτήρας του Χρήστου πολλές φορές έκλεβε την παράσταση, που με τον ενθουσιασμό του και την αγάπη με την οποία μιλούσε για τα πράγματα που είχε καταφέρει να κάνει, σε έκανε να νομίζεις πως αντί για ενήλικα, διάβαζες για παιδί -το οποίο δεν ήταν καθόλου αρνητικό. Απ'την άλλη, υπήρχε και η Φαίη που κεφάλαιο το κεφάλαιο γινόταν πιο δυνατή και ικανή να αντιμετωπίσει τους φόβους της.
Ανάλυση χαρακτήρα-Φαίη: Αν σου αρέσουν οι ηρωίδες οι οποίες τραβάνε σε όλα μια κόκκινη γραμμή και αρχίζουν απ'την αρχή, έτοιμες για το μέλλον μα πληγωμένες και αρκετά φοβισμένες, τότε έπεσες στο σωστό χαρακτήρα! Η Φαίη είναι μια γυναίκα που μετρά πολλά λάθη και απροσεξίες στη μικρή ζωή της. Μαθαίνοντας μια αλήθεια που αγνοούσε για καιρό, αποφασίζει να κάνει πίσω, να μαζέψει τα κουβαδάκια της και να την κάνει για άλλη παραλία, αφήνοντας πίσω της μια τοξική σχέση χρόνων. Ο έρωτας σίγουρα δεν ήταν στα άμεσα σχέδιά της, να όμως που εμφανίστηκε στον δρόμο της ο Χρήστος! Με τη βοήθειά του, καταφέρνει να καλωσορίσει έναν καινούργιο εαυτό και να αποχαιρετήσει τον παλιό! Σαν χαρακτήρας είναι καλοσυνάτη, ντροπαλή και μαζεμένη -με όλους εκτός απ'τον Χρήστο-. Με τον καιρό, όπως τονίζει πολλές φορές η ίδια, έχει αναπτύξει μια ικανότητα να καταλαβαίνει πότε αυτό που πάει να κάνει είναι λάθος και πότε όχι. Φαίνεται να έχει μια αγάπη για τα παιδιά -το βλέπουμε καθαρά με την Αννούλα και τη Λία-, το οποίο οφείλεται σε ένα μεγάλο βαθμό στο παρελθόν της -πιστεύω προσωπικά!-. Η συμπεριφορά της ορισμένες φορές εξοργίζει τον αναγνώστη, καθώς έβγαλε αρκετές φορές βιαστικά λανθασμένα συμπεράσματα για τον Χρήστο, ενώ έχει και μια τάση μελοδραματισμού και αυτολύπησης. Παρόλα αυτά, παραμένει η πρωταγωνίστρια και κανένας δεν είναι τέλειος! Εξάλλου, δε μπορείς να την αδικήσεις μετά από τόσα που πέρασε...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Books you must read
DiversosΒιβλία που πρέπει να διαβάσετε στο Wattpad! Όποιος θέλει μπορεί να προτείνει και ο ίδιος :)