Συγγραφέας: Χρύσα (Nostalgia_Dream)
Κεφάλαια: 34 (προς το παρόν)
Κατάσταση: Έργο σε συνέχεια
Πλοκή: Στις απαρχές του εικοστού τρίτου αιώνα, η ανθρωπότητα είναι διχασμένη: από τη μία η απολυταρχική κυβέρνηση και από την άλλη οι πολυάριθμες επαναστατικές ομάδες που δρουν μυστικά για την ανατροπή του καθεστώτος. Η Βαλέρια Γουόρενς, κόρη του ηγέτη της επαναστατικής ομάδας "Κόκκινη Σημαία", της ισχυρότερης των ΗΠΑ και παγκοσμίως, έχει μυηθεί από νωρίς στους κόλπους της επανάστασης. Αμείλικτη αγωνίστρια με το χάρισμα της πειθούς, έχει ανακηρυχθεί αρχηγός του Νεανικού Επαναστατικού Κινήματος και στρατολογεί συνεχώς νέα μέλη στην οργάνωση. Όλα όμως θα αλλάξουν όταν ο Ζάντερ την προσεγγίσει ζητώντας την μύησή του στην επανάσταση. Μυστηριώδης κι επικίνδυνα όμορφος, θα προκαλέσει υποψίες στην Βαλέρια παρά την αμοιβαία έλξη τους. Μυστικά, συνωμοσίες, έρωτες και πάθη ξεδιπλώνονται σε αυτήν την καταιγιστική περιπέτεια δυστοπικής λογοτεχνίας που θέτει συνεχώς ηθικά διλήμματα.
Εντυπώσεις για την πλοκή: Κατά πρώτον, να πω ότι είμαι πολύ χαρούμενη που μου την πρότειναν, διότι αλλιώς δε θα καταλάβαινα πόσο καταπληκτική συγγραφέας είναι η Χρύσα και πόσο ωραίο βιβλίο είναι αυτό! Παρά τους ενδοιασμούς μου -ναι, έχω και από αυτούς κάθε φορά που ξεκινάω ένα νέο βιβλίο-, απόλαυσα το βιβλίο απ'την αρχή μέχρι εκεί που το έχω φτάσει! Τώρα, το βιβλίο έχει ως βασικούς πρωταγωνιστές την Βαλέρια Γουόρενς, κόρη ηγέτη επαναστάτη και αρχηγός του Νεανικού Επαναστατικού Κινήματος και τον Ζάντερ Τέιλορ, ο οποίος κερδίζει σύντομα την προσοχή της Βαλέριας λόγω του μυστήριου χαρακτήρα του και τις αινιγματικής του φύσης.
Ανάλυση χαρακτήρα-Βαλέρια: Η Βαλέρια είναι η μοναχοκόρη και το μικρότερο απ'τα τέσσερα παιδιά του Άαρον Γουόρενς, επαναστάτη και ηγέτη της ομάδας της ''Κόκκινη Σημαία''. Μετά από ένα περιστατικό, αναγκάζεται να φύγει με την μητέρα της απ'την Ζαντόριαν και να εγκατασταθεί στη Κλεμένσια. Εκεί, γρήγορα χρίζεται ηγέτης του Νεανικού Επαναστατικού Κινήματος με δουλειά της να βρίσκει και να στρατολογεί νέους σε ηλικία επαναστάτες, έτοιμους να υπερασπιστούν τα θέλω και τα πιστεύω τους. Σαν χαρακτήρας είναι καλοσυνάτη και ετοιμοπόλεμη θα μπορούσα να την χαρακτηρίσω. Έχει το χάρισμα της πειθούς, το οποίο της χάρισε την διοίκηση του κινήματος, ενώ έχει επίσης την ικανότητα να ψυχολογεί τα άτομα που γνωρίζει. Οι καλύτεροί της φίλοι είναι η Χέδερ, ο Κάιλ και ο Άλεξ, μα ο τελευταίος δείχνει να έχει ένα ερωτικό ενδιαφέρον προς αυτήν... Είναι αρκετά ντροπαλή ορισμένες φορές, μα συνάμα και τολμηρή. Αποφεύγει τις νυκτερινές εξόδους, έχοντας ως στόχο της τους καλούς βαθμούς της στο σχολείο -λόγω της υπόσχεσης της στη μητέρα της- και την εκπαίδευσή της στην ομάδα. Γνωρίζοντας τον Ζάντερ, αμέσως μαγεύεται απ'την ξεχωριστή ομορφιά του, μα ελέγχει τον παρορμητικό εαυτό της, προσπαθώντας να μην του δίνει ιδιαίτερη σημασία. Σύντομα καταλαβαίνει ότι η ικανότητά της να ψυχολογεί δε πιάνει σε αυτόν, κάνοντάς την δύσπιστη απέναντί του, μα συνάμα η θέλησή της να μάθει ποιος είναι και τι σκοπό έχει την κυριεύει, ωθώντας την να τον πλησιάσει. Εν τέλη το κάνει -όχι που δε θα το έκανε...- και μένει άναυδη με αυτό που επιθυμεί ο ίδιος απ'την ίδια: να τον μυήσει στην ομάδα...
KAMU SEDANG MEMBACA
Books you must read
AcakΒιβλία που πρέπει να διαβάσετε στο Wattpad! Όποιος θέλει μπορεί να προτείνει και ο ίδιος :)