2013 Pazartesi
39 gün önceJavadd,
iş ortağım,
en yakın arkadaşım,
ilk aşkım.
Beş yıl önce... Okulun ilk günü, her şeyin iyi olacağına dair fısıltılar dolmuştu kulağıma. Kardeşimi öptüğümü, babama sarıldığımı hatırlıyorum.
Ders seçimi, program ve sınıfı öğrendikten sonra kalabalığın arasına karışmıştım. Boş sıraya yerleştim ve kulaklıklarımı taktım.
Dersin başlamasına yakın yanıma oturdun. Sert bir şekilde kulaklıklarımı aşağı çektin. Acı içinde kulaklarımı ovarken kalın kaşlarını çattın.
"Ne halt yiyorsun?"
"Efendim?"
"Kalk."
Yarım yamalak gülümsedim. Gülmek istediğimden değildi, şaşkındım.
"Kalkmanı istiyorum." Gözlerini kıstın.
"Ciddi misin?"
Sohbet için iyi bir başlangıç değildi. Dudağımı ısırdım. Durumu toparlayacabileceğimi düşünüyordum.
"Üzgünüm."
Ayağa kalkarak gitmemi bekledin. Birbirimize sert bakışlar atarken, gözlerini devirdin ve sınıfı terk ettin.
~
14:26
Koridorda ağır ağır ilerliyordum. Boş sınıflardan birine girdim. Oturdum ve dizlerimi kendime çektim. Başımı dizlerime yasladım.
Saatlerdir oturuyordum.
Uyumak üzereydim. Garip bir ses duydum.
"Kimse var mı?"
Cevap yoktu. Ayağa kalktım, etrafıma bakındım.
Işıklar kesildi. Öğretmen masasının altına gizlendim. Uzaklaşmam gerekiyordu. Bunu biliyordum.
Kapı açıldı.
Sen vardın.
İçeri girdin.
Beni fark etmedin. Dikkat etmiyordun belki de.
Sırtını duvara yasladın. En son gördüğümden beri saçların dağılmış, kıyafetlerin kirlenmişti. Korkmuş gibiydin.
Ardından ellerine baktın ve ağlamaya başladın.
Ne adını biliyordum ne de başka bir şey.
Nefesimi tuttum, seni süzüyordum.
Olduğun yerde kıpırdanmaya başladın. Gözyaşlarını elinin tersiyle sildikten sonra dışarı çıktın.
Birkaç dakika sonra geri döndün. Ve kalın sesini duydum.
"Burada olmamayı dileyeceksin küçük fare."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
idiot
Short StoryJavadd, iş ortağım, en yakın arkadaşım, ilk aşkım. Hayatının, hayatım üzerinde bıraktığı kalıcı izleri anlatıyorum...