1:

25 1 1
                                    

#Hayat facebook değildir arkandan yorum yaparlar bildirimle gelmez.

#Bazı şeyleri istiyorsan acı çekmeye mecbursun.

#Bazıları yalan bazıları yilan çok azdır adam gibi kalan

#Bu dünyada iki şeye dikkat edeceksiniz 1 yoldaki kavsaklara 2 arkandan konuşan *avsaklara.

#seni çok seviyorum dedim ama ben senle oynadım dedi beni sevmemesi degilde sonunda senle nasıl oynadım diyince çok koydu.

#Bazi şeylere cok alışma bitiyor sadece geriye acisi ve izi kalıyor.

#Gozumdeki küçük insanlarla büyük HESAPLARIM olmaz BENIM.

#Bazen diyorum kendime ne çok değer vermişim degersizlere.

#Bize yeni düşmanlar lazım eskileri hayranimiz oldu.

#Sahipsiz kalıp tutusunca etekler sahibine doner tüm köpekler.

#Ben kimseye beni sevsin diye soytarılık yapmam... Ya sever bildiği gibi, ya gider geldiği gibi.

#Arkamdan konuşan insanlar, konuşmaya devam edin.Küçük insanlar konuşur, Büyük insanlar konuşulur...

#Piyangonun sana çıkmadığına çok şaşırdım halbuki bütün numaralar sendeydi.

#Seni paramla satın alırım dediysem; cebimin doluluğundan değil, fiyatının ucuzluğundan.

#Yanımda bir kişilik yer var ama o kişilik sende yok

#Ya geç karşıma ortalığı sevginle inlet, ya da çekil kenara adam gibi nasıl sevilir seyret.

#
Stajını bende yapıp başkalarıyla kariyer yapmak isteyenler elbet gün gelir sorarlar referansın kim diye ..!

#Aslında ben seni olduğun gibi kabul ederdim de; "Sen Olmamışsın." sıkıntı orada..

#Şu saatten sonra sende Fırtına kopsa; bende yaprak oynamaz ...

# Hani ben kötüyüm ya senin gözünde! Hiç düşünüyor musun acaba; sen kaç kuruşluk adamsın benim gözümde..

#Varlığımın yok sayıldığı bir yerde, yokluğumu yük etmem ben kimselere..

#Hayat bana hiç yeşil ışık yakmadı sorun değil, ben zaten hiç kırmızıda durmadım.

#+Konuşurken yüzüme bak!
- Hangisine?

#Uzak dur çek elini benden, senin gibi seviyesizleri çook geride bıraktım ben.

#Sana birazz adam oll diyecegim seni de zor durumda bırakmak istemiyorum.

#Yanımızda olması gerekenler zaten yanımda, defolup gidenler kimin umrunda.

#Etme sırtını duvardan başkaşına emanet en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet.

#Sevgimin kıymetini bilmeyeni yokluğumla terbiye ederim.

#Laf sokma kapak olursun yalvarma köpek olursun delikanlı ol bel ki yanımda yer bulursun.

#Kimi insan girdiğinde odayı aydınlatır, kimide çıktığında...

#Ne kralına giderim ne alayına! Bir durum varsa kralı da gelir ayağıma alayıda!

#Oralarda benden yok bi düşünsen anlarsın... buralarda senden çok var görsen şaşarsın....

#Bu laflar sana kapak olsun fena oturtum helall olsun tipin yoki şeklin olsun hadi canım yolun acık olsun

#Attığınız ya da atacaklarınız kazıkları saklıyorum, saklıyorum ki gün gelip bana döndüğünüzde sizi ağırlayacak yerim olsun.

#Bana yol vermeyi düşünmeden önce... Sana verdigim yolda yürümeyi öğren...

#Bu saatten sonra ben başkası için yazarım, sen kendin için okursun!

Vote bekliyorum yenisini yazicam

İngstagram:berkeyildiz766

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FENa  Sözler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin