Chapter 2: Желаех я

165 7 1
                                    


Джъстин и Джесика все още спяха. От страни всеки би казал , че изглеждат много сладко заедно , но реално нещата не бяха така. Джес вече си беше създала мнение за Джъстин и то не бе хубаво. Сутрешните птички пееха , лъч светлина упорито се опитваше да навлезе в стаята и да разбуди двамата тийнейджъри , нямаше нищо по-хубаво от това. Джей се размърда лекичко , отделяйки се от тялото на Джесика. Сънено отвори очите си и се изправи. Погледна я , усмихна се за миг запътвайки се към банята. Влезе и врътна кранчето на мивката , след което изми лицето си. Първо щеше да закусва и след това щеше да измие зъбите си. Днес баща му беше възложил задача да подаде документи в друго училище , точно седмица преди да започне новата учебна година. Вече бе избрал училище , което много му допадаше. Не бе прилежен ученик , биеше се , продаваше трева на малките , дори някои казваха , че бил правил секс в женската тоалетна с бившата си приятелка Сара. На него не му пукаше толкова много за всички тези провинения , но обеща на Джордж ( баща му ) тази година да не прави подобни неща. Върна се в стаята , където забеляза , че Джесика се протягаше. Дори рано сутрин изглеждаше невероятно.

" Добро утро. " – каза той , облизвайки устни. Притесняваше се , че може да му се развика , дори да го удари.

" Не искам да говоря с теб. Ако обичаш откарай ме вкъщи. " – Джесика се изправи и ядосано тръгна към Джей.

" Не искаш ли първо да поговорим ? " – попита я той.

" Казах , че не искам да говоря с теб. Тъпак. " – нервите на момичето вече стигнаха края си и му се развика , удряйки гърдите му с малките си юмручета.

" Добре , така да бъде , но следващия път ще те изчукам грубо и няма да те жаля. Кучка." – Джъстин хвана китката й. Челюстта му се затегна. Беше ядосан.

" Боли ме. " – изхлипа Джесика. Думите му се забиваха като ножове в сърцето на момичето.

" Марш долу. Откарвам те и повече да не съм те зърнал иначе ще стане зле. Ясно ли ти е ? " – вече видно се усещаше напрежението между тях. Джес се уплаши. Не знаеше какво може й направи за това само кимна , излизайки от стаята. Момчето се преоблече набързо. Докато Джесика го чакаше долу , той удари стената до леглото си. Трябваше да се успокои иначе щеше да нарани Джесика , а определено не искаше това.

Dangerous loveWhere stories live. Discover now