Последния летен ден от ваканцията. Бе едва 19:30 , а Джесика Стоун все още не се беше оправила за срещата със своята най-добра приятелка – Диана. Момичето с тежка въздишка тръгна към банята. Взе четката си за зъби и постави малко паста върху нея. Врътна кранчето на мивката и започна да си мие зъбите. Нямаше време за един бърз душ , защото щеше да закъснее , а пътят не беше много кратък , поне за нея. След като Джес приключи със обикновените си процедури преди да излизане , отново се върна в стаята си , заставайки пред гардероба. Времето бе леко хладно , за това реши да си облече едни сини дънки , черна тениска и зелен суитчър. След няколко минути застана пред огледалото си , огледа се и реши да си върже косата на конска опашка. Не слагаше никакъв грим по лицето си , защото нямаше никаква нужда от това. Грабна ключовете , телефона и парите си. Излизайки от стаята телефона й из вибрира.
" Aло "– рече бодро момичето , макар да беше малко уморена.
" Къде си ? " – попита Дияна , видимо ядосана.
" Съжалявам, тъкмо излизам от вкъщи. До 15 минути съм там. " – момичето на телефонната линия въздъхна силно. Джес извъртя очи. Понякога много се изнервяше от поведението на Дияна , но това не й пречеше. Просто тя си беше странен характер и това много допадаше на Джесика, въпреки променящите й се чувства.
" Чакам те, но побързай няма да сме сами. " – засмя се тя.
След , което връзката прекъсна. Джес не знаеше точно какво имаше предвид нейната приятелка с това , че няма да са сами. Вече беше излязла от къщата си, даже набързо претича през шосето към спирката на автобуса и зачака.
*След 15 минути*
Дияна стоеше облегната на едно дърво в парка, където си бяха уговорили среща , заедно с две момчета. Явно доста се забавляваха имайки предвид , че не спираха да се смеят.
" Кога ще дойде твоята приятелка ? " – попита едно от двете момчета , заставайки пред Дияна.
" Точно зад теб е , Джъстин. " – малката червенокоска се засмя.
" Съжалявам , че закъснях. " – рече Джесика.
Джъстин се обърна заставайки лице в лице с момичето. Тя леко се уплаши , а сърцето й сякаш забави ритъма си. Беше красив. Лешникови очи , кестенява коса вдигната нагоре , розови устни , пиърсинг от лявата страна на долната му устна. С една дума перфектен.
YOU ARE READING
Dangerous love
FanfictionЕдно обикновено момиче , едно лошо момче , една история за опасна любов. Джесика Стоун е красавицата , а Джъстин Бийбър е звярът. Двамата герои влизат в опасна игра , за която ще се борят да оцелеят заедно, но дали любовта им ще ги спаси или ще ги п...