Capitolul 2

362 47 6
                                    

Lucas pov:
Dupa ce am ajuns in fata clubului mi-am mai verificat pentru ultima oară telefonul. Primisem tot felul de meaje de la mama de genul"sa ai grijă sa nu te imbeti prea tare, spunei lui Josh ca il castrez daca nu are grija de tine si nu cel din urma, sa mergeti acasa cu taxiu ca n-am chef sa mănânc coliva" ultima ma facut sã chicotesc.
- Hai sa intrăm. mă îndeamnă Josh.
- Ok. spun eu destul de speriat pentru ca nu mai pusesem niciodată piciorul într-un club.
*după 2 ore*
- Hai o data lasa idiotu ala de wc in pace ca nu-l violează nimeni!stig eu la Josh insa acesta nu vrea sa se opreasca din a saruta capacul de la toaletă.
- Ba da o sa ajunga violat de catre tipi care fac pişu in el!spune acesta foarte hotărât.
-Mai bine il violez eu primul!adaugă la sfârşit.
-Te astept afar...dar nu termin propozitia pentru ca josh imi ia mâna si o pune pe mădularul lui.
-Tre sa stai aici cu mine ca sa mi-o tii sa nu ma ud.
-Dar... si tu ai maini.ma milogesc eu insa acesta ma saruta
-Mai taci din gura ca ma doare capul.
-Bine. spun eu timid dupa care simt o pereche de buze care se preseaza peste ale mele. Erau dulci si moi. Dupa ce ne despărţim din sarut il trag dupa mine afară din club unde aşteptăm taxiul.
*dupa 30 de minute*
- Imi pare extrem de rău domnule ca, amicul meu a vomat in Masina dumneavoastră. spun eu foarte rusinat de faptul ca Josh o vomat in taxi.
- Eu am plecat. spune taximetristul suparat. Grozav si eu acuma ce ma fac cu ce mai merg acasa? Ma intreb singur.
- Vrei sa dormi la mine?ma intreba Josh.
-Daca nu e prea mare deranjul?
-Ai loc unde dormi. spune cu o fata perversa. Ok deja ma sperie.
De notat: Sa NU mai ies cu Josh in club.
Bun dupa ce am intrat in casa ma dus la el in dormitor unde a inceput sa ma sarute si sa ma dezbrace de haine. Eu nu m-am lasat mai prejos asa ca si eu il dezbracam pe el. Da recunosc sunt gay de 2 ani incoace si chiar imi place de Josh,nu strica putina distractie.
Ne asezam in pat si pe cand sa-l desfac la pantaloni aud un sforait foarte puternic. Eh asta e. Imi zic in gând puţin dezamagit.
Ma imbrac inapoi si merg in living unde ma pun pe canapeaua foarte comoda si adorm in gând cu acele buze dulci si moi.

Da stiu e scurt dar va dog nu aruncati cu pietre *fuge*

Ucigașul◈Yaoi◈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum