Capitolul 5

234 39 22
                                    

Josh pov:

Oh Catrina ce o să îţi fac. Ma pus să mă încalţ cu tâmpeniile alea de 20 de centimetri probabil şi acu' nu le mai pot da jos.
-Josh mă dor picioarele! Se zmiorcaie pufosenia.
-Si pe mine-_- . Dar de ce mama naibi nu luăm noi un taxi?
-Ca bine zici. In acel moment mi-am scos telefonul din buzunar şi am sunat la compania de taxi-uri. Când taxi-ul comandat a sosit     ne-am urcat repede in el si i-am dat adresa la care trebuia sa ajungem. Stăteam eu linistit pe bancheta din spate când il văd pe taximetrist ca râde de mai avea puţin si crăpa. Îmi inclestez pumnul sa il lovesc dar chiar atunci oprise masina. Mai intai plătisem drumul iar apoi ca bonus l-am lovit în coaste cat de tare am putut ca să ma ţină minte toată viaţa lui. Ne-am dat jos din taxi si intrăm in casa ca nişte feline esuate din cauza tocurilor care făceau zgomot prea mare. Urcăm la etaj in camera Catrinei. Da' ia-o de unde nu-i. Am cautat in sifonier, baie pana când auzim un sunet de sub pat.
-Oare unde o fi micuţa Catrina?!
-Cred cã sa speriat! Spune micul meu Lucas.
Dupa ce spune acea fraza ne aruncăm pe burta si o prindem de picioare pe Catrina care mai avea puţin si facea infarct.
-Te-ai gândit cum sa ne dai dracoveniile astea jos?
-Daa. Spune aceasta parca nesigura de ce spune.
-Esti sigura?
-Da o sa va arat.
Ne ia de maini si de duce in baia spatioasa si ne pune sa stam cu fundul pe marginea căzi. Scoate cate un lighean din dulapul de sub chiuveta si le umple cu apa fierbinte.
-C...Catrina ce faci cu apa aia f..fierbinte?
-Va ajut sa dati pantofi jos. Spune aceasta cu o aura ciudata de psifopata. Imi ia un picior si il baga in apa fierbinte. Nu simteam nimic la cat de rău ma durea. Partea buna e ca a putut sa il scoată. Aşa a facut si cu pufarina de Lucas si am coborât in bucatarie unde ne servise cu cate o bucată de cremeș ala Catrina.

Da da stiu merit sa mor ca n.am mai postat de mult daaar am postat acum si mi se pare ca e un mare cct capitolu' asta.          LENEA LA PUTERE  🎉🎉🎉🎉🎉😂😂😂

Ucigașul◈Yaoi◈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum