Capitolul 1

361 50 25
                                    

Josh pov:

- Scăpaţi o dată de hoitul din camera mea. Le ordon eu unor prosti incompetenţi din cauza cărora era să fiu arestat data trecută. Da au mai existat dăţi trecute. De fiecare dată când mă indragosteam de cineva îi impuneam niste condiţii foarte simplu de respectat. Însă ei făceau pe super eroii si îmi încălcau regulile. Ce proşti, i-am urmărit tot timpul din umbră. Aşa a făcut şi Gefry, a facut ca si ceilalţi din înaintea lui.
Flash Back*
Ce idiot eu îi spun ca nare voie sa părăsească această casă pana nu ma întorc eu de la birou dar el nu că are nevoie de p**** nu mai avea răbdare până ajungeam eu acasă să io ofer pe tavă. Un spion de-al meu de teren care îl supraveghea zii şi noapte pe Gefry mi-a raportat pe la prânz că a părăsit incinta. Eu nervos i-am ordonat să se apropie cat poate de mult de el si sa imi facă şi mie nişte poze. Gregory mâna mea dreaptă si tot o dată spionul pus pe urmele lui Gefry mi-a trimis pozele facute pe mail si acolo am vazut cum și-o trăgea cu un necunoscut. Atunci am hotărât să-i aplic şi lui o pedeapsă cruntă ca și celorlalţi.

Flash Back*
Eram intr-o partidă de sex cu un puşti dintr-un bordel de-al meu de lux si io trăgeam destul de bine până când aud nenorocitul ala de telefon.
- Alo! raspund eu răspicat la telefon.
- Bună Josh sunt doamna Catrina Levander avocata dumneavoastră. ea este singura femeie care seamănă ca şi mama la fire. O consider mama mea ea ma ajutat să-mi recuperez averea din ghearele unchiului meu.
- Sarut mâna doamna Levander, de ce matti sunat?
- Păi ştii este ziua de naştere a fiului meu Lucas si vreau să îmi cunoasca clientul preferat şi mă gândeam daca ai vrea să....
-Cu multa placere aş veni Catrina.
- Sa vii diseara pe la ora 18:30. Si îţi mulţumesc din nou că ai acceptat invitaţia mea.
- Stii doar ca te consider mama mea şi orice îţi doreşti se împlineşte.
- Da ştiu...
- Bine păi să lăsăm dulcegăriile ca e ora 18:05 iar eu nu m-am imbracat încă.
- Bine te aştept.
Dupa ce am închis apelul l-am dat in şuturi afara pe puşti şi am inceput să-mi întorc dulapul cu fundu'-n sus. Dupa ce am găsit un tricou negru cu decolteu in v si o pereche de pantaloni negri rupti pe ici, pe colo şi m-am încălţat cu o pereche de bascheţi albi am navalit pe uşa de la casă pana la garaj de unde mi-am scos frumosul motor negru. Mi-am pus casca de protectie şi am pornit in viteză spre casa Catrinei.
In scurt timp ajuns si eu bat cu degetul in uşa din lemn de brad. Dupa cateva secunde imi descide uşa un băiat cu parul de o culoare mai argintie si ochi de un cenuşiu şters, mai mic la înălţime decât mine cu un cap şi foarte drăguţ.
- Tu cine. eşti spune acesta foarte timid.
- La mulţi ani Lucas!!!spun eu şi îi înmânez cadoul pe care l-am cumpărat in grabă.
-M-multumesc dar nu trebuia.
- Oh cum sa nu trebuiască esti fiul avocatei mele favorite.
- Bine, te rog intră.
- Oh dar ce complimente.spune Catrina care tocmai iese din bucătărie.
- Si unde sunt ceilalţi invitaţi?spun eu curios din firea mea.
- Aaa eu nu pream am prieteni.spune Lucas la fel de timid.
- Hei nu-i nimic nici eu nu am prieteni.îl incurajez eu dar spunând şi adevărul totodată.
- Ce ati spune să mergeţi în club să va distraţi ca si băieţii.spune Catrina.
- Îmi place ideea ta.
- Dar nici macar nu stiu cum te cheamă.spune acesta pe un ton milogit.
- Mă cheamă Josh si mai multe vei afla in club zic eu destul de rapid.
- Haide Lucas puiule te poti duce liniştit.
- Bine dar mai intai merg sa ma schimb.spune Lucas.
Dupa vre-o 10 minute de aşteptare il zaresc pe Lucas că, coboară scările. Era îmbrăcat într-un tricou alb umpic lărguţ ,o pereche de blugi roşi rupţi în genunchi și in picioare avea o pereche de bascheţi negri.
- Bun păi mamă noi plecăm.
- Josh dacă nu mi-l aduci acasa intreg te castrez.spune Catrina cu o aura întunecată.
- Să trăiţi!spun eu cu mâna dreaptă la tampla ca-n armată.
- Bun acum puteti pleca.spune aceasta din nou veselă si dulce. Incepe să mă sperie femeia asta. Ne-am urcat pe motor si duşi am fost. Urmatoarea oprire Clubul Bitch's.

Va urma...

*la media este Lucas*

Ucigașul◈Yaoi◈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum