Pov Josh:
-Ahh ce rău mă doare capul.spun după care cobor până în bucătărie unde îl găsesc pe Lucas că îşi savura liniştit cafeaua.
-Neata.spune el foarte amuzat.
-De ce eşti amuzat?intreb eu puţin iritat.
-Pentru că aseara era sa violezi o toaletă şi nici măcar nu-ți mai aminteşti.spune iar eu rămân mască.
-D..da p..pai s.stii eu acum intelegi.indrug eu acolo ceva ce nici măcar eu nu prea am înţeles.
-Bine eu ar trebui să plec acasă că de nu mă omoară mama.spune zambind.
-Bine. spun eu buimac de cap.
*dupa 2 ore de relaxare*
Acum sunt gata sa ma pregatesc de o întâlnire de afaceri cu Flash Jonson un vechi prieten din liceu cu care ma luam la întrecere tot timpul pentru fete.-Hei prietene ce mai faci?ma intreba Flash foarte pervers.
-Cu afacerile. Dar tu ce mai faci, să nu-mi spui ca si tu esti gay.zic eu in batjocura.
-Defapt da sunt gay si imediat ar trebui sa apara si iubitul meu.spune Flash cu un aer superior.Dupa ce am discutat ce aveam de discutat la masa noastra apare un băiat cu parul alb şi ochi cenusi foare drăguţ si avea si doi plasturi la vedere.
-B...buna z..ziua.spune acesta timid sau poate doar speriat.
-Buna si ţie.spun eu fara nici o problema si observ ca Flash îl privea sfidator.
-Josh pe noi trebuie sa ne scuzi dar trebuie sa plecăm.
-Bine pai o sa ne mai intalnim si alta dată.spun eu mai mult in scârbă, incepe să mi se facă milă de oropsitul ăla ca a ajuns pe mâna lui Falsh. O dar stai mie nu mi-e milă de nimeni.Dupa ce am ras copios am mers la iubitul meu motor şi am plecat spre casa Catrinei sa văd ce mai face. Dar pe cine pacalesc eu vreau mai mult să-l văd pe iepuraşul ăla pufos si extrem de fragil după părerea mea.
Ajuns in faţa uşi am batut de doua ori şi în faţa mea apare Catrina care aproape exploda în râs.
-Ce ai femei.spun eu puţin iritat de faptul că pufosenia aia ar fi putut să-i spună acestei bestii fioroase obsedată de cumpărături.
-S..stii c..chiar aș fi vrut sa te vad sărutând o toaletă.spune ea printre rasete.
Eu intru in casa şi merg in living unde găsesc pufosenia ca se uita la tv.
-De ce ai dat din casă?incerc eu sa par serios dar in momentul de faţă nu prea imi iese.
-D..dar ma ameninţat ca dacă nu spun ce am făcut in club o să mă plimbe cu orele in mall si o să ma puna si pe tocuri.spune el mai mult rusinat de mama lui decât ca ma pârât bestiei.
-Catrina!!!Ai traumatizat copilul cu, cumpărăturile tale.spun eu cat se poate de serios.
-Aaa deci acum vrei si tu sa fii traumatizat nu?nu apuc sa zic nimic ca intervine din nou.
-Mergeţi in maşină!rosteste cuvintele cu un zambet de diavol nebun.
-B...bine.spun eu înspăimântat ea e singura persoană din viata mea de care imi este cu adevărat frică.Va continua....
Da stiu scurt da am ramas in pana de idei.