Capitolul 2 Cred ca ma indragostesc!

272 8 1
                                    


Pers Tylor

Intra fix dupa noi un barbat slab inalt,cu ceva muscgi,abdomen bine lucrat,cu ochi caprui,parul roscat era sexy....Brbatul sta putin si ne analizeaza din cap pana in ppicioare si se opreste la mijlocul meu si zambeste pervers,sta vreo doua minute si  se holbeaza la penisul meu prin materialul blugilor,Anaise ,Josh au inceput sa chicoteasca,profesorul se uita nervos la ei iar ei tac dintr-o data,eu vazaand ma apuca deodata cu profu rasu vazand cum ei fug catre banca si fac un sarut pasional cu parchetu...profu se uita din nou la mine revenind la un zambet pervers si vazand ca ,,taria" penisului meu sa dus la catedra si imi face loc sa ma asez in prima banca,cea din fata lui.Inghit in sec si ma asez.Profesorul se ridica in picioare si isi drege glasul ca sa fim atenti la el.

-Buna copii,ma numesc Shon Mendermine,am 26 de ani si voi veti face orele de sexolgie cu mine,azi veti face cele 8 ore de scoala cu mine pentru a ne cunoaste mai bine,tu cum te numesti?zice aratand cu capul catre mine.

-Tylor.zic rece si scurt

-Cati ani ai?

-15.Zic la fel de rece...

-Bun.Tylor ajutama si pe mine cu catalogul hai in stanga mea cu tot cu scaun

,,Super fix in stanga in coltul clasei unde nu vede nimeni nici daca ma violeaza"spun eu nervos in gand

Ma duc langa el,erectia aparuse din nou,ma rosesc putin iar profu sta si se uita la mine cu un zambet pervers,ma uit la el si ghici ce si el o avea sculata,inghit zgomotos iar Shon incepe sa rada putin.

Ma asez pe scaun si iau catslogul sa ii prezint colegi dar el vazandu-ma ca ma aplec dupa catalog ma pisca intre fesiere

Eu scot un geamat infundat,ma intorc la el si el avea o fata inocenta...

-Deci asa vrei sa jucam?! ii soptesc doar ca el sa auda

-Nu inteleg despre ce vorbiti...sopteste si el.

-Bine,bine... spun si imi pun mana pe penisul lui si il strang materialul de blugi

El scoate un geamat de placere infundaat iar incepem sa radem,eu si Shon

-Domnu prof intelg ca-i frumos ca de aia am fost cu el da nu-i gay!striga fosta prietena a mea mai bine zis fosta iubita a mea Elodia..

-Stai calma domniscoara ca 1.la mana nu-s pedofil 2.la mana nu-s gay si 3.la mana daca sti sa comentezi ia hai tu si spunene ce sti tu  despre sexologie..

Ea sa rusinat sa pus jos si a tacut

-Nimic?!intreaba profu putin suparat...Pai atunci sant nevoit sa-ti dau nota 4 si sa-ti scad 2 puncte la purtare pentru deranjarea orei,daca vrei sa sti de ce am ras a fost penrtu ca m-am lovit cu piciorul stang de catedra.

Dupa ce i-am prezentat elevi,sa sunat,profu scoate toti elevi afara incuie usa si raman doar eu cu el...

-Deci acum ca nu ne mai deranjeaza nimeni,sa facem cunostinta,ma sti deja dar intre noi fie vorba spunem Sen cand suntem singuri sau inafara scoli...

-Mie spune-mi Ty.zic  rusinat si plec capul jos

-Nu fi rusinat,sa sti ca mia placut faza aia de la ora si acum ca e pauza putem sa o continuam..daca vrei desigur

-Sen sunt virgin!

-Si mai bine!

-Nu-s o tarfa!Nu ma fut asa una,doua!Sincer esti foarte atractiv dar intai as forma o relatie cu tine!zic eu aproape tipat iar dupa ma inrosesc danadu-mi seama de ce am spus...

-wow...ok vrei sa fi iubitul meu,daca da sarutama daca nu staii acolo..mergem la un suc sau ceva dupa ore la mine?

Merg il sarut scurt si ii soptesc un ,,da" si dupa amandoi ne sarutam pasional ...

________________________

Deci fara deci,asta a fost capitolul de azi aaa mda nu voi posta regulat depinde cum am timp si mda sper sa va placa cartea,am uitat sa mentionesz ca sar putea sa fac capitole numai descriind partidele de sexsi mda alea sunt optionale daca ma intelegeti urmatorul capitol va fi postat la 5 voturi ca si asa nu pea mai am idei sunt un puturos ne mai vedem papa....

M-am indragostit de profu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum