Perspectiva Tylor
Dupa cum au spus orele au trecut normal fara nici un fel de surprize.Acum il astept pe Sen la poarta scolii sa vina sa ma ia cu SUV-ul lui negru si geamuri fumurii.Astept deja de 15 minute,de ce nu mai apare?Infine....
Gandirea mi-a fost intrerupta de doua brate puternice,care m-au luat intr-o inbratisare puternica si stranse.
-Ce faci motanel? intreaba Sen bland si dragastos.
Am tresarit la atingerea lui si m-am uitat la el speriat....
-Sa nu mai faci asa ceva niciodata,inteles!?spun eu incercand sa par nervos.
Sen rade vreo 5 minute,dupa zambeste pervers si ma saruta.Eu rosesc si il imping repede.
-Ce-ai patit pisoias?intreaba Sen nedumerit.
-Pai cu ce sa incep:1.sunt camere de supraveghere tampule!2.Daca ma vad colegi sau orice alt elev am dat de dracu amandoi! si 3.Daca te-or vazut camerele intri la puscarie si fii sigur ca io nu te astept sa te-ntorci!
-A, da ..... oricum nu ne-o fazut nimeni si nimic.
-Sper sa fie asa cum zici tu!zic eu in soapta
-Infine hai la masina ca ii fix acolo.imi zice Sen aratand spre o masina neagra..mda nu prea ma pricep la masini.
Intru in locul din dreapta,Sen porneste masina si aproape tot drumul nimeni nu a scos nici un sunet.Eu hiperactivul de mine nu pot sa tac si spun:
-Sen?il intreb curios.
-Da?zice el
-De ce pana mea ii asa de liniste?Nici la ora ta nu o fost asa!spun eu
Nu mi-a raspuns in schimb a inceput sa chicoteasca.O doamne,vocea aia groasa a lui!Ma intreb cum suna un geamat de placere de la el?!Doamne in ce ma transform?!
-1.multumesc...cred!2. Io zic ca suna ca un geamat de placere si 3. Intr-un pervers mic!Da esti perversu meu mic...Imi spune pe un ton dragastos se apleaca si ma saruta pe frunte.
-Cum de...?vreau sa intreb dar Sen ma opreste.
-Ai gandit cu voce tare!zice el si incepe sa rada
Eu rosesc imi bag capul in pamnat si am vrut sa scut niste cuvinte dar gura nu raspundea la comenzi.
-Deci unde stai?il intreb curios
-Nu mai avem mult..bine iubitule?imi spune bland si dragastos.
Iubitule cat ador accest cuvant,oh doamne insfarsit simt cu adevarat ca cineva ma iubeste!in sensul generos al cuvantului!
-OK iubire!ii raspund entuziasmat si fericit.
Restul drumului a fost tacut nimeni nu a mai zis nimic,doar din cand in cand Sen ma privea cu dragoste si cu ochisorii aia de inger.Nu dupa mult timp ajungem la o dita mai vila.Sen coboara din masina fuge repede roata si imi deschide portiera masini.Ies din masina si raman cu ochii cat cepele si gura cascata vazand casa lui Sen.El vazand astea incepe sa rada si ma saruta sa ma trezesc din transa.
-Hai ca nu-i chiar asa,nu mai e asa de mirat cand te obisnuiesti.Asa ca inchide gura ca intra musca sau altceva....Sen tusise cu subanteles obscen.Ii dau una in umar el tresare si isi freaca umarul.
-Aw!Pentru ce a fost asta?
-Pentru ca esti un pervers mare!am spus accetunad cuvintele pervers si mare.
-Oi fi eu pervers dar sant perversul tau!spuse zambind si aplecanduse sa ma sarute,dar ma trezesc in pragul usii,usa se deschide sii
CITITI NOTA AUTORULUI E PUTIN CAM IMPORTANT
HEY ce faceti puradeii mei,vroiam sa va cer idei despre ce ati vrea sa se intample in urmatoarele capitole.Eu am ceva idei dar vreau sa postez in fiecare zi eci vreau idei.. sa mor eu am loato cu diliu stati sa va zic o faza:aseara am visat cum va arata carte a doua titlu nu am apucat sa il citesc dar avea o suta si ceva de capitole sper ca e un semn, voi posta urmatorul capitole la 2 voturi si 2 comentarii.
vreau sa va spun ca daca vreti ceva imbunatatiri etc. lasati-mi un mesaj si promit ca va voi raspunde dupa cum am timp deci fara deci,deci vam lasat papa
CITEȘTI
M-am indragostit de profu!
Romancein carte este vorba despre Tyler care se indragosteste de profesorul lui de sexologie,Shon peofesorul simte acceasta dragoste la prima vedere si pana la urma ei vor forma o relatie. 1.Nerecomandat homofobilor. 2.Este prima mea carte si sper sa va pl...