Capitolul 1 inceputul.....

359 13 1
                                    

PERS.Tylor

Ma trezec ca in fiecare dimineata singur,ma duc la baie,imi fac un dus,ma spal pe dinti dupa care ma duc in bucatarie imi torn lapte intr-un bol si il bag la microunde,a da scuze ce nepoliticos  sunt Tyler,am 15 ani,parinti mei au murit intr-un accident de masina iar eu traiesc singur de un an jumate,si cel mai important e ca sunt gay si ca doar cei mai buni prieteni(sunt 2) ai mei stiu despre asta...mda sa ma descriu:Am parul albastru logic ca l-am vopsit sunt o scoabitoare,nu merg la sala si in accest timp laptele mi sa incalzit,ma uit la ceas e 07:30 imi torn cearele in lapte si fug sus sa ma schimb caci sunt doar intr-un tricou negru decolorat si in boxeriin care am dormit ,imi iau o pereche de blugi,un maiou alb o geaca de piele si fug jos,manac ca nehalitu si imi iau ghiozdanu si o tai la scoala.pe drum ma intalnesc cu Anaise si Josh mda sunt singuri mei prieteni si syiu tot despre mine...

-So cares mo puradel Tyler?intraba vazandu-ma ca de obicei cu o fata de caine plouat.

-Hi ce faci Tyler?imi spune Ana indiferenta..

-Ma duc la puscarie,voi?intreb incercand sa ridic moralul

Cei doi au ras facandu-ma sa zambesc putin fortat

-Radeti voi radeti da prima ora avem sexologie!zic incepand sa rad putin fortat

Cei doi sau oprit dintr-o data si au inghitit in sec facandu-ma sa rad isteric

-Am auzit ca o sa avem un prof nou anu asta!zice Anaise bucuroasa

-Sper sa nu fie pedofil!Spun eu razand mai incet

Cei doi au izbugnit in ras din nou si fara sa ne dam seama am si ajuns in clasa fix inainte profesorului

El intra dupa noi siii.....


____________________________________-

buna e prima data cand fac asta de fiti blanzi,vrea sa va zic ca accept critica constructiva,o sa mentionez numele urmaritorilor activi,si daca voi face carte mai cunoscuta si promovari ne vedem de data viitoare bye,v\bye.... 

M-am indragostit de profu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum