#3. část

125 5 1
                                    

Cassidy

Scoter mě odvezl až ke mě před dům. Cestou jsem ho navigovala. Bydlím od Justina kousek což je celkem výhoda. "Jo Cassie? Můžu ti tak říkat? " .. "jasně že můžeš." Usmála jsem se. "Na tady máš klíče kdyby ti Justin nechtěl otevřít nebo tak."
Poděkovala jsem mu a šla domů.

Ach jo, já mám hlad. No podívám se co mám v lednici. Aha zase jen jogurt. No aspoň ten si vezmu. Snědla jsem jogurt a šla jsem k sobě do pokoje si na chvíli lehnout. Vzbudilo mě zvonění mobilu. A kurva Kelsie!!

Kdo je Kelsie? Kelsie je moje nejlepší kamarádka se kterou mám asi tak za 10 minut sraz v obchoďáku. Sakra sakra sakra.

Pro Kelsie:
Zlato budu mít 10 minut zpoždění. Promiň protáhlá se mi ta schůzka.

Pro Cassidy:
Jasně zase si usnula ty spáči že jo ? Neboj čekám na tebe.

Bože ona mě má prostě přečtenou. Rychlé jsem se převlíkla a naházela věci do kabelky. Sešla jsem dolů do garáže a nastoupila do mé Audi R8. Moje zlatíčko. Vyjela jsem z garáže a zamkla jí.

Už přijíždím k obchoďáku a vidím Kelsie jak sedí na lavičce poblíž vchodu. Zaparkovala jsem a šla za Kelsie. "Ahoj Kočko, tolik si mi chyběla." Řekla a objala mě. "Ty mě taky zlato. Jdem dovnitř?" Zeptala jsem se. Kelsie mi to jen odkývala a šli jsme.

Celou dobu procházíme nákupák a občas si něco koupíme třeba já už jsem si koupila jedny rudé šaty a černé lodičky a taky tepláky s nízkým sedem. Kelsie si koupila jenom koženou bundu. Teda zatim. Zrovna procházíme kolem obchodu Nike. Vešla jsem dovnitř a šla se nejdřív podívat na boty. Vybrala jsem si dvoje. Jedny byli modro černé a druhé černo bílé. No co ty se hodí ke všemu. Pak jsem šla k sportovním podprsenkám a vybrala taky dvě v podobných barvách. " Já mám nakoupeno" řekla jsem Kelsie, která stála vedle mě .
"Já taky objevila jsem tu jen tyhle boty." Řekla Kelsie.
Když jsme zaplatili dohodly jsme se že zajdem na kafe. Naštěstí moje oblíbená kavárna je tady v nákupáku. Ne není to Starbucks. Na mě je to moc sladké. Chodíme do jedné malé kavárničky. Mají jen pár poboček.

Já jsem si objednala jedno latté a Kelsie cappuccino. Ani jedna nesladime takže nám tu už ani nedávají ke kávě cukr.

"A jakej je ten Justin?" Začla se vyptávat. "No myslím že i v pohodě ale jen na své kamarády a fanoušky na mě je viditelně vysazenej a já na něj taky. Ale neboj se ja mu debila dělat nebudu. Už mám vymyšlený plán na zítra" při poslední větě sem se začala zlomyslně šklebit. Kelsie se začla tvářit zděšeně "Ty mu chceš udělat to co mě, když jsem si tejden stěžovala že jsem tlustá a tebe to stalo že jo !!!??" Tak teď musím vypadat jak šílenec "ještě něco horšího" dodala jsem takovým tím divným hlasem . Kelsie se pak ještě chvíli vyptávala. Potom mi vyprávěla co doma a tak.

Tím skončilo moje kafe s Kelsie. Pak jsem jela jen domů, cestou se stavila na nákup potravin abych neumřela hlady.

Už jsem doma a dělám si večeři. Salát Caesar, bože jak já ho miluju. Zaplatili jsem bednu a v ní běžely zprávy. "Známá trenérka Cassidy Warner dnes byla spatřena jak vychází z domu Justina Biebra. Že by nějaká nová aférka? Více už za chvíli!!" Po tomto jsem televizi vypla. Už vím proč ne koukam na televizi jsou tam samý blbosti.
Radši jsem šla nahoru do mého pokoje. Vysprchovala jsem se a umyla si vlasy. Když jsem se podívala na čas zjistila jsem že je 11. Měla bych jít spát. Abych to mohla Justinovi zítra vytmavit.

Justin
Celý den sem se flákal až na ráno to jsem musel uklidit ten bordel teď už je asi 1 ráno a já jdu spát zítra mám být totiž na 10 na schůzce.. tak aspoň že nemusím vstávat nějak brzo.

Omlouvám se za to že jsem nepřidávala ale měla jsem rozbitý mobil a dotoho se ještě učím na opravky jo a taky za chyby. Tak snad se bude líbit.

Xoxo :) Smilexxa :)

TrainerKde žijí příběhy. Začni objevovat