Capitolul 7

18 2 0
                                    

Dupa jumatate de ora de cand am ajuns la Cleo, se auzea cineva batand la usa. Adam a fugit repede la usa si s.a uitat si a spus ca sunt parintii mei. Auzind aceastea nu stiam ce sa facem , cand:
-Cleo sa sti ca te iubesc! Spune Adam dupa care ii toarna niste cuburi de gheata in pantaloni si in tricou si ii da o patura dupa care aceasta incepe sa il injure iar eu fug repede la usa si deschid.
-Mama, tata? Ce faceti aici??
-Pai am auzit ca Cleo nu se simte bine si asa ca am venit sa vedem ce face...
-Pai este acolo cu Adam.
-Buna Cleo, cum te simti??
-Sunt mai bine! Multumesc doar ca am frisoane dar stiu ca sunt pe maini bune! Spune ea dupa care tuseste fals
-Ok..... Dar esti foarte rece si ai transpirat foarte foarte mult.
-Nuu stati linistita ca sunt bine! Ne vedem maine dimineata la revedere, noapte buna!
-Noapte buna!
Dupa ce pleaca amandoi ne apucam sa radem ca niste prosti, handicapati si cretini vreo 10 minute. Dupa care Cleo il mai injura pe Adam, si ii toarna un suc rece in cap si ii toarna gheata in pantaloni.
-Esti nebuna! Spune Adam
-Mdea.... Da tu cum esti???
-Îndrăgostit!!!
-Gura!!
-Mama, mersi multi copii, chiar nu stiu ce m.as fi facut daca nu erati voi.... Sunteti the best!!!
-Mdea... Nici noi nu faceam toate tampenile astea daca nu erai tu deci.....
-Love youu!!! Spun euu
-Love youu too!! Spune ea dupa care casca lung..... Ei nu stiu ce faceti voi dar eu ma pun la culcare!
-Mdea.... Si euu!
-Si euu!
-Deci noapte buna!!
-Noapte buna!
Dupa care urcam sus si ne punem la culcare. Dis de dimineata primesc un mesaj de la un numar necunoscut in care scria sa ies afara imediat..... M.am uitat pe fereastra si nu era nimeni asa ca am coborat jos de curiozitate. Cand am coborat jos in fata usi era Billy...
-Pot sa stiu ce cauti aici ! ??? Spun eu nervoasa
-Sam, iubito trebuie sa vorbim!
-Auzi cica "iubito " sa nu mai indraznesti sa imi mai spui asa, ok eu nu mai sunt iubita ta si nici nu voi mai fi! Sa nu mai indraznesti sa mai vi si nici sa te mai apropri de mine! Noi doi am terminat o!!!!!!
-Dar Sam!
-Niciun "dar Sam " nici numele sa nu mi.l mai pronunti. Dupa cate mi.ai facut mai ai tupeul sa mai vii si la mine! Stii..... Tu ai f postrimul meu iubit si cu tine am avut primul sarut dar se pare ca m.ai invatat sa simt ura in loc de iubire! Cum te.ai gandit sa ma inseli??? Eu ti.am spus ca te iubesc sincer si curat.... dar tu ma inselai! Frumos nu???? Nici in tenelovele nu se intampla asa. Eu mereu mi.am imaginat cum este baiatul perfect si ca tu esti acela stii prima dragoste nu se uita niciodata.... Si acum stiu de ce, din cauza unor dobitoci ca tine si ca multi altii, si stii ca in unele povesti adevaratele printese nu ies in evidenta din cauza unor dusmani?? Ei bine din ziua de ieri tu esti dusmanul meu numarul unu, primul si ultimul! Te urasc!! Te urasc din tot sufletul meu!!! Acum pleaca pana nu chem politia!
-Dar Sam!!!
-Am zis sa pleci ok??? Pleaca, pleaca acum!
-Bine plec dar sa stii ca treba asta nu se termina aici! Sa stii! Nu o sa incetez pana nu iti povestesc totul ok?? Pentru ca eu chiar te iubesc!
-Pleaca!!!
...........

''Prietenul''Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum