Capitolul 4

24 3 1
                                    

                # Billy pov # 

De ce nu vorbeste cu mine!? Ce i-am facut? O singura persoana stie ce are si aia este Cleo:

"Convorbire telefonica"'

-Hey Cleo !

-Hey Billy ! Ce faci?

-Bine tu ?

-Bine...... Cleo poti iesi 10 minute afara?

-Sigur....s-a intamplat ceva?

-Vei afla ! 

-Ok vin imediat !

Dupa 5 minute apare Cleo 

-Hey ce s-a intamplat ?!

-Cleo de ce nu mai vorbeste Sam cu mine, ma evita si sta suparata ?! Azi la ore am vazut-o plangand!

-Nu ti-a spus?

-Nu ! Spune tu ! si incepe sa imi povesteasca totul.......Deci de asta nu mai vorbeste cu mine??!

-Mda...... Billy  sa nu ii spui ca ai aflat de la mine ok?!

-Mda... ok mersi Cleo !

-Cu placere ! Paa!

-Paaa!

#SAM POV#

-Scumpo vin-o la masa !

-Nu imi e foame !

-Vino la masa acum !

-Bine vin !

        Ma duc la masa si nu scot nici un sunet nici nu mananc prea mult si ma duc in camera mea si incerc sa adorm si pana la urma reusesc!

                E dimineata ma trezesc destul de tarziu deoarece este sambata deci pot dormi cat vreau . Ma trezesc si imi fac un dus de 20 de minute dupa care ma imbrac cu o pereche de blugi albi cu gauri, un tricou albastru pe care scrie  'I love you !' cu sclipici o jacheta alba si o pereche de tenisi. Paru ill ondulez si il las pe spate si cobor jos la masa.Dupa ce mananc imi iau telefonul , imi bag castile in urechi si incep sa ascult Shawn Mendes.Dupa ce ascult vreo 5 piese primesc un telefon de la Cleo si imi zice sa cobor pana in fata casei.O ascult si merg jos:

-Cleo ce este asa de urgent incat m-ai sunat sa cobor urgent?

-De ce nu esti gata ?

-Gata pentru ce?

-Nu pot sa cred ca ai uitat ! Este balul de sfarsit de an !

-Ohhh fuck ! Am uitat !

-Bine hai ca te ajut eu !

-Ok ! Haide !

                  M-am imbracat cu o rochie verde pana in genunchi , o pereche de sandale verzi cu platforma nu foarte inalta , la machiaj am folosit un tus , rimel si un ruj maro iar parului i-am facut niste bucle perfecte si l-am lasat pe spate. Cand am iesit afara ne astepta  Adam . Adam era imbracat intr-un costum negru elegant iar in mana avea un trandafir rosu pentre Cleo. Ce draguti erau amandoi.

-Bun fetelor .... mergem ?! 

-Sigur haide!

               Ne-am urcat in masina lui Adam si am mers catre restaurantul unde se tinea balul. Wow era minunat . Toti erau imbracati elegant si dansau extraordinar pe ringul de dans .... numai eu eram fara partener.............. in fineee totul a fost bine si distractiv dintr-o data ....

-Hey de ce stai aici singura ? Haide sa dansam toti...... !!!

-Esti nebuna nu pot... mergi si danseaza cu Adam si eu ma distrez aici!

-Binee dar daca ai nevoie de ceva sunt acolo ok?

-Singur !!

-Distractie !!

-Mersii !

-Heyyy ce faci aici singura ?spune Billy

-Tie ce iti pasa ?

-Auuchh a durut ..... heyy stiu de ce nu vorbesti cu mine si te rog sa stai linistita ! Daca esti cu mine nimeni nu iti va mai zice nimic ok? Daca ai si cea mai mica problema imi spui mie si totul se rezolva!

-Apreciez faptul dar cu Alexia cum ramane?

-Alexia este fosta mea iubita nu mai am nici o treaba cu ea acum singura fata cu care vreau sa am o relatie esti tu !

-Stii ca toata scoala ma face curva nu ?!!

-Sa mai indrazneasca ! Acum hai la dans !

-Bine!

Ma ia de mana si mergem la dans . Dansam si dansam si dansam si dansam pana cand dintr-o data ma trage inspre el si reiese un sarut perfect si extraordinar! .........



''Prietenul''Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum