Capitolul9

22 2 2
                                    

- Mdea..... Multumesc mult frate nu stiu ce m.as fi facut daca nu ati fi fost voi!
-Hey frate stai calm..
Dupa vreo 9 minute mama lui Sam iese si ne spune ca Sam s.a trezit.....
-Hey frate nu vi???
-Nu, nu vrea sa ma vada.... Nu are rost sa stau aici!
-Esti tampit??? Sti ca Sam te place haide la ea s.ar face mai bine!
-Nu! Trebuie sa plec! Ne mai vedem!
-Bine frate alegerea ta!
Sam pov :
Ma trezesc usor si lumina unui bec imi bate in ochi. Dupa ce vederea mi.a revenit ii vad pe mama, tata , Cleo si Adam
-Unde sunt??
-Esti la spital draga mea! Spune mama
-Cum??? De ce???
-Pai....... Nu ai mancat nimic de foarte multe ore asa ca esti foarte slabita!
-Aha..... Mama tata va suparati daca vorbesc putin intre sase ochi cu Adam si Cleo???.
-Sigur ca nu scumpo..... Noi mergem puţin acasa sa facem un dus si sa iti pregatim ceva de mancare si venim inapoi ok???
-Sigur! Paaa!!
-Paa!
-Adam, Cleo povestiti tot! Spun eu dupa care ei incep sa imi povesteasca ce s.a intamplat..... Si..... Billy.... Unde este??? El nu vrea sa ma vada?
-Sam el a venit aici cum a auzit ca nu esti bine...... Si a intrat te.a tinut de mana dar si.a amintit ca i.ai spus ca il urasti...... Si asa ca a asteptat sa te trezesti sa vada daca esti bine si dupa a plecat...
-Aha.... Cleo telefonul meu unde este???
-Aici! Sam vezi ce faci caci nu ai voie sa te obosesti sa plangi si sa te enervezi!
-Bine am grija.... Ma lasati puţin singura???
-Sigur........ Ne strigi cand ai nevoie de noi....
-Normal!
Bun.... Iau telefonul in mana si caut numarul lui Billy...... Il sun dar... Nu raspunde asa ca il sun pe numarul de pe care mi.a lasat mesaj........ Nici un raspuns....
-Cleo.????
-Da!!
-Vino puţin!
-Acum!
-Cleo..... Mergi te rog sa imi cumperi o cartela??
-Sigur dar pentru ce iti trebuie.??
-Iti spun eu dupa ce rezolv,!
-Bine!
Zis si facut! Cleo mi.a cumparat o cartela si l.am apelat pe Billy
-Alo??? Spune el
-Hey Billy! Spun eu
-Sam?? Ce faci?? Esti bine nu??
-Nu, nu sunt bine! Am nevoie ca tu sa fi langa mine ca sa fiu bine! Asculta Billy...... Stiu ca ti.am spus multe tampeni....... Dar eram foarte suparata si nu stiam adevarul te rog sa ma ierti chiar nu am vrut...
-Nu Sam nu este vina ta! Trebuia sa iti spun mai repede de ea..... Daca iti spuneam nu se intampla asta!
-Billy!?
-Spune iubire!
-Vi la mine???
-Imediat!
-Te iubesc !!
-Si eu!
Dupa 10 minute Billy a venit la mine si am stat amandoi tot timpul de cand a venit l.am luat in brate si nu i.am mai dat drumul! Il iubesc!
-Iubire???
-Da!
-Stii ca trebuie sa plec.... Nu??
-De ce???
-Pentru ca se inchide spitalul.... Dar promit ca maine vin dis de dimineata si stau cu tine plus ca maine si iesi din spital!
-Dar este numai sapte!!
-Mdea..... Cam asa!
-Bine..... Dar ma suni ok??
-Cum ies din spital!
-Bine!
-Te iubesc!
-Si euuu!
Normal ca dupa ce Billy a iesit din spital m.a sunat si am vorbit pana ce m.a luat somnul............

''Prietenul''Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum