M.am trezit dimineata si am asteptat sa vina doctorul..... Dar nici urma de el... Dupa cateva minute apare Billy...
-Neata iubiree! Ce faci?? Cum te simti?
-Neataa!! Sunt superr plictisita!! Vreau acasa!!
-Mda.... Nu merge! Nu pleci de aici pana nu te faci bine!!
-Dar sunt bine!!
-Mdea.... Buna gluma acum hai la masa!
-Iammm ce ai adus??
-Pai mama ti.a facut cu mana ei o salata de legume asa cum iti place tie... Si ti.a pus si piept de pui cu cascaval.
-Mamaaaaa ce bine arata!! Ii multumesc!!
-Bine hai caci imediat trebuie sa vina!
-Binee!
Dupa ce am mancat a venit doctorul si m.a consultat
-Ei.... Am vesti foarte bune! Poti pleca acasa stiu ca asta iti doresti asa ca te externez chiar acum!
-Yaiii!! Ce binee.... dar...
-Dar ce?? Spune Billy
-Pai sti ca nu am haine...
-Dar sti ca deja m.am gandit la asta nu?? Spune Cleo de afara
-Cleoo te iubesc! Spun eu
-Mdeaaa stiuuu!
Dupa ce ma imbrac cu hainele de la Cleo iesim din spital iar Adam ma duce acasa. Cand am ajuns mama si tata m.au dus in camera mea .
-Ei cum te simti??? spune Billy
-Mai bine acum ca sunt acasa si sunt cu tine!
-Si eu!
Dupa mult timp de povestit amandoi s.a facut seara asa ca Billy a plecat iar eu m.am pus la culcare. Dis de dimineata ma trezesc cu un zambet pe fata ma pregatesc si plec in oras sa ii cumpar ceva lui Cleo deoarece azi este ziua ei....
Convorbire telefonica
-Neata iubitule ce faci??
-Neata! Bine tu??
-Bine! Vi in oras sa ii cumparam ceva lui Cleo??
-Mdea! Imediat!
-Bun eu ma duc la cateva magazine si ma suni cand esti pe acolo!
-Bine!
-Te iubesc!
-Si eu!
Bun.... Oare ce sa ii cumpar lui Cleo???.... Adam a spus ca ii face o petrecere surpriza asa ca trebuie sa imi cumpar si eu o rochie.. Pana la urma i.am cumparat o tableta si un urulet de plus.. Billy i.a cumparat niste căşti , un tricou si o cana cu "Cea mai nebuna prietena posibila"
Bun... Deci trbuie sa merg sa imi cumpar o rochie.
-Bun Billy eu mai trebuie sa imi cumpar o rochie... Vii cu mine?!
-Dap haide!
Intram intr.un magazin cu rochi, aleg cateva rochi si ma duc sa le probez
-Eii cum arat? Mi.am ales o rochie roz decupata la spate cu sclipici si mai scurta de genunchi.
-Pai.... Eu cred ca e prea de " Barbie" mai incearca ceva!
-Ok...! A doua rochie a fost albastra, decupata la spate pufoasa dar nu foarte pufoasa si cateva pietre pe corset
-Wow!Arati Wow!
-Ei.... Asta iti place??
-Daa! Arati perfect!
-Multumesc! Deci o luam pe asta??
-Dap! Schimba.te si hai!
Bun dupa ce am mers si am platit i.am dat cadoul meu pentru Cleo lui Billy si am plecat sa incep planul! Trebuia sa ma duc la Cleo si sa o invit la o petrecere pe care "o dadeau parinti mei " prefacandu.ma ca uit ca e ziua ei. Cleo a fost vizibil suparata cand si.a dat seama ca eu "am uitat de ziua ei ", dar a incercat sa zambeasca......