-Marinette/Katica szemszöge-
Jojómmal a kezezemben ugrok be az ablakomon, az asztal mellé érkezve. Abban a pillanatban visszaváltozok, újra Marinette leszek. Tikki az arcom elé repül és rám néz:
-Marinette, mi a baj?
-Semmi. Vagyis, megbántottam macskát, és asszem egy kicsit bűntudatom van.
-Ne törd magad ezen, biztos jóvá tudod tenni!
-Na igen... biztos. - elgondolkodok, és kiveszem a matekkönyvem. Próbálom megkeresni a 149.-dik oldalt, de az én balszerencsémmel persze hogy kiesik a kezemből.
-Adrien/Fekete Macska szemszöge-
A háztetőkön ugrálok. A pillanaton itt vagy a sarkon, és lassan az "otthonom,, felé. Más úgy képzel el egy otthont, hogy tényleg egy család. Ami nálam kicsit, vagy többet is mint egy kicsit hiányos. És most amikor már a kiszemeltem is elutasít, akkor tényleg, nem tudom mi tévő legyek. Mi jöhet még?
Az ablakon érkezek be, mint minden macska, talpra esve. Visszaváltozok, és Plagg elém tolja a képét.
-Hol a sajtom. Hol a sajtom. Nincs, nincs? - Fordít hátat kwamim. Előhúzok a taskából egy darab camambertet. Felemelem, és amint megérzi a illatát...:
-Ú! Hát van! - Beleharap egy jó nagyot.
-Kicsi has, sok kaja. Mi az?
-Hmm.. nem tudom. Akuma? Pillangó?
-Plagg.
-Ja, ja.
-Még mindig nem tudok dönteni Marinette és Katica között. Viszont tényleg nem számítottam Katica elutasítására. Holnap beszélnem kellene Marinette-el. Talán elhívhatnám moziba, hátha nála sikerül egy közös este.. - Gondolkodom hangosan, de Plagg mit sem figyel rám.
-Marinette/Katica szemszöge-
-Na ezzel végeztem! - Dobom be a könyvemet és tolltartómat a táskámba. Az asztalom másik végén megcsörren a telefonom, és elkezdi játszani a legutóbb berakott csengőhangom. Gyorsan odagurulok a székkel, és felkapom a telefont, amikor látom hogy Alya.
-Hali! - Köszönök oda.
-Nem fogod elhinni, mi történt!
-Mi!?
-Katica kígyókat kergetett a városban! Kukkancs fel a blogra és csekkold le a videót! - Kacsint rám barátnőm.
-Oké, megnézem! Csak várj, még valami... Van olyan hogy valaki béna a szerelemben?
-Te meg miről beszélsz, kislány? Mit csináltál már megint? - Nevet ide.
-Semmit. Csak kérdeztem. - Válaszolok, de lehet ez egy kicsit mogorván hangott, pedig nem úgy szántam.
-Na mennem kell, majd holnap tali a suliban!
-Igen. Szia! - Rakom le a telefont.
-Azt hiszem még lefekvés előtt megnézem a videót. - A gépem elé ülök, és egyből a Katicablog honlapjára klikkelek.
-Adrien/Fekete Macska szemszöge-
Vacsi után álmosan megyek fel a szobába, és amint belebújok a pizsimbe, levetem magam az ágyra. A plafont nézem egy ideig, majd amikor már unom a csendet, megszólalok.
-Remélem holnap Marinettel jobban járok mint Katicával.
-Igen, persze, biztos.
-Kitalálom, egy kicsit sem érdekel, hogy kit hívok el randizni. És persze mi történik előtte.
-Eltaláltad. - Becsukom a szemem, és próbálok elaludni.
-------------------------------------------------------------------
Nagyon bocsi hogy csak most jött a rész, a blogon már fenn volt, azt hittem ide is kiraktam, de nem :c Szóval, remélem nem baj, köszi ha elolvastad! ^•^^
Remélem Tetszett!
Lizi♥
YOU ARE READING
Changed Romantic - Miraculous fanfiction HU
Fanfiction"Szeretem macskát. És Adrien? Nem tudom.,, "Szeretem Marinettet. És Katica? Nem Tudom.,, "Még nem tudhatjuk előre mi lesz. Párizs sorsa rajtunk múlik. De az egymás iránt érzett szeretetünk, elvon ettől minket. Csak reménykedni tudok.,, -Marinette