-Marinette! Már 5 perce csörög a telefonod!-Jaj, mi! - nyomja ki gyorsan a telefonját.
-Gyere, készülj, külömben megint elfogsz késni!
-Bocs anya, nem szeretnék ma suliba menni. - anyukája felmegy a szobájába, és az ágya szélére ül.
-Miért?
-Mert nem érzem jól magam.
-Akkor ma nem muszáj, úgyis péntek van.
-Köszi. -
Szívesen! - lemegy és magára hagyja Marinettet.
-Marinette, mi a baj? - repül oda kis barátja.
-Semmi. - ezzel felül, és leül az asztal elé, a képernyőt bámulva. Az ablakon beszivárgott a reggeli napsütés. Éjjel a vihar elhúzódott, és felváltotta helyét az igazi nyárias idő.
-Párizst ellepték a kígyók! Ajánlom minden embernek, hogy ne induljon el sehova! - a lány meredt szemekkel nézi a képernyőt, és odainti Tikkit.
-Katicára van itt szükség! - pattan fel.
-Tikki, pöttyöket fel!
-Adrien/Fekete macska szemszöge-
-Adrien! Reggeli! - szól be azt ajtón Nathalie.
-Megyek már.... - ül fel álmosan. Beledugja a lábát az ágy mellett heverő papucsba, és beáll a tükör elé. Egyet-kettőt simít a haján egy fésűvel, és előveszi szokásos ruháját. Magára húzza, és lefut a lépcsőn, a nagy hallba. Ismeri a járást, minden reggel ugyanazon az ajtón megy be, és ugyanarra a székre ül le, mint mindig. Az étkező ablakain csak úgy izzik a nap forró, nyári sugara. Beleharap a finom bagettebe, és egy kanál müzlit kap be rá. Mint mindig, Plagg reggeli camambertje ott volt a tál müzli mellet.
-Itt a tiéd, kishaver.
-Nyami! Tudod, éjszaka olyan éhes lettem!
-Persze, csak 2 kockát kaptál be, miután felkeltél.
-Azért, hogy nehogy lejárjon a szavatossága! - próbál magyarázkodni. Pár perc múlva Adrien léptei már csak a hallban hallhatóak, ahogy a márványlépcsőkön megy fel, és elindul a táskájáért.
-Este úgy hagytad a tévét!
-Ja, tényleg. - felveszi az asztalról a távírányítót, de valamin megakad a szeme.
-Párizst ellepték a kígyók! Ajánlom minden embernek, hogy ne induljon el sehova! - ijedten néz rá a képernyőre, elfelejtve, hogy iskolába kellene mennie.
-Plagg, ideje átváltozni!
-De még nem ettem meg az adag sajtomat...
-Plagg, karmokat ki!
ESTÁS LEYENDO
Changed Romantic - Miraculous fanfiction HU
Fanfic"Szeretem macskát. És Adrien? Nem tudom.,, "Szeretem Marinettet. És Katica? Nem Tudom.,, "Még nem tudhatjuk előre mi lesz. Párizs sorsa rajtunk múlik. De az egymás iránt érzett szeretetünk, elvon ettől minket. Csak reménykedni tudok.,, -Marinette